Lagga
Hi-Fi freak
Var oppom Casa Jan i dag, på et aldri så lite tilsynsbesøk.
Kjellerstua begynner å se mer og mer ut som en brukthandel.... ;D
Må dog skynde meg å tilføye; brukthandel på en god, og særdeles interessant måte!!!
Det var jo også direkte herlig å se elgitaren til en av gutta i huset ligge i en sofa, stemningsskaper de luxe!
Fikk høre på Almarro i dag, et deilig stykke forsterker, litt "mørk"(?), og med en deilig "romantisk" klang,
en forsterker som vekker habegjær, helt klart!
Forsøkte meg også på ekstrem nærfeltslytting, Jan mener jo at han ikke er ferdig med rommet ennå, så da tok
jeg likegodt rommet ut av ligningen..... :
Det var veldig virkningsfullt, søren klype, det er mat i de derre K-horna Jan!
Morsomt å høre gjennom litt av Jans nyervervede vinyl og, kjenner at det blir et par timer Zappa her i morgen også, de beste dør først?
Takk for kaffe og musikk Jan, trivelig, som alltid!
Morten
Kjellerstua begynner å se mer og mer ut som en brukthandel.... ;D
Må dog skynde meg å tilføye; brukthandel på en god, og særdeles interessant måte!!!
Det var jo også direkte herlig å se elgitaren til en av gutta i huset ligge i en sofa, stemningsskaper de luxe!
Fikk høre på Almarro i dag, et deilig stykke forsterker, litt "mørk"(?), og med en deilig "romantisk" klang,
en forsterker som vekker habegjær, helt klart!
Forsøkte meg også på ekstrem nærfeltslytting, Jan mener jo at han ikke er ferdig med rommet ennå, så da tok
jeg likegodt rommet ut av ligningen..... :
Det var veldig virkningsfullt, søren klype, det er mat i de derre K-horna Jan!
Morsomt å høre gjennom litt av Jans nyervervede vinyl og, kjenner at det blir et par timer Zappa her i morgen også, de beste dør først?
Takk for kaffe og musikk Jan, trivelig, som alltid!
Morten