Takk for detNikko03 skrev:Det så innmari koselig ut det der. Hadde jeg hatt større kjeller er jeg ikke i tvil om hva jeg skulle gjort
Det blir nok mange hyggelige stunder både foran bardisken og i lytterommet kan jeg tenke meg.
Ikke helt ubrukelig, endel dører. 5 dører + trapp. En hel vegg og der står monstersofaen.ErosLoveking skrev:hallen er vel ikke såååå ubrukelig. Er det ikke bare å fylle opp veggene med platehyller?
Kult med bar forøvrig.
Litt mere plass her enn i leiligheten Kisekise skrev:Kjempe tøft!
JanOlav skrev:Kult! Da jeg såg bildet av hjørneskapet så trodde jeg et øyeblikk at du hadde flytta det ene hornet.
Nuvel, utrolig hva som gårSannaX skrev:Haha...Khorn plassert midt på murvegg og atpåtil med lys ;D
Moro å lese at garasjeprosjektet er vellykket og at gutta er flinke på gitaren. Har du forresten sett denne lile fyren? (når man snakker om gitar) Så den i Gismos tråd. Fantastisk liten fyr.
Pussig du skulle nevne det, kjerringa sa nemlig det samme....skremmende ;D65finger skrev:Kul bar! Den må prøves ;D Skaff en tappekran og et fat TAKK
Good!!!JanR skrev:Pussig du skulle nevne det, kjerringa sa nemlig det samme....skremmende ;D65finger skrev:Kul bar! Den må prøves ;D Skaff en tappekran og et fat TAKK
ps: det kommer.
/jan
Og siden man sitter her og har lite å gjøre så leter men etter "tappekraner"65finger skrev:Good!!!JanR skrev:Pussig du skulle nevne det, kjerringa sa nemlig det samme....skremmende ;D65finger skrev:Kul bar! Den må prøves ;D Skaff en tappekran og et fat TAKK
ps: det kommer.
/jan
Ahh der var den. Kjerringa mumlet om noe her tidligere i dag men jeg glemte jo adressen like fort som hu sa den :kise skrev:
Du har ett poeng der ELKErosLoveking skrev:blir det ikke slitsomt å skifte tønne hver dag da Jan?
Snoket litt rundt og som du sier ingen med godt øl har 5L tønner :-\ (så vidt som jeg vet)jan#jan skrev:Har et slik tappetårn som tar 5 liter fat selv ... funker bra - men synd utvalget er så labert ... nå har jeg ikke sett etter i det store utland, men her hjemme så tror jeg du bare får Carlsberg og Ringnes. Kong Carl er bra ... men ikke R ... :
Min mening da ....
Relativt stillegående, men når kompressoren starter ... så "bråker" det litt ... Men .. så tar det jo heller ikke så lange tia å tømme en 5 liter da .. Om en er alene ;D
Jo - kom på en ting .. tror du får det svenske Falcon på fat oxo ;D ;D ;D ;D (ÆSJ)
Pokker ta, det stemmer. Har du funnet den fram ?shaunv skrev:Skulle ikke du kommet hit en tur da, så får du lånt med deg en naka hjem! Den har sikkert ikke vondt av rens den heller. *host*
Hehe ikke lengre vekk nei.shaunv skrev:Vel, den står faktisk stablet vekk her på rommet et sted
Skulle ikke forrundre meg om det passer til uka nei.
J-V
Vi burde egentlig bli bedre kjent, du og jeg. ;DJanR skrev:Snoket litt rundt og som du sier ingen med godt øl har 5L tønner :-\ (så vidt som jeg vet)jan#jan skrev:Har et slik tappetårn som tar 5 liter fat selv ... funker bra - men synd utvalget er så labert ... nå har jeg ikke sett etter i det store utland, men her hjemme så tror jeg du bare får Carlsberg og Ringnes. Kong Carl er bra ... men ikke R ... :
Min mening da ....
Relativt stillegående, men når kompressoren starter ... så "bråker" det litt ... Men .. så tar det jo heller ikke så lange tia å tømme en 5 liter da .. Om en er alene ;D
Jo - kom på en ting .. tror du får det svenske Falcon på fat oxo ;D ;D ;D ;D (ÆSJ)
Borg har også men fan ta den pilsen er ikke mye å rope hurra for imo.
Svenskene har vel litt, sjekke opp neste gang jeg er bortom bolaget.
Planen var å ha ferdig baren innen januar, fyller år midt i mnd'en så da skal baren brukes for hva den er verdt ;D
I værste fall får jeg kjøpe ett par sånne til å begynne med
/jan
Pipa slipper jeg å kle inn...den er "gjemt" allerede. Feielukene derimot skal være tilgjengelig-morten- skrev:hei,
så av datoene at jeg ikke har vært helt på nett på en stund.
jeg ville foresten ha sjekket litt med feiervesenet hva de synes om at du skal kle inn pipa, det er noen regler for slikt.
mvh
-morten-
somsnartfårenbillbeardforforsterker