Når deg gjelder deg tar jeg det meste alvorlig, det vet du jopengesluk skrev:"Hadde ikke forundret meg" ??? Jævla uheldig uttrykk, Øssie! Jeg HAR faktisk kjøpt en forhenværende handicap-Vito som beskrevet! Er ikke kødd en gang, meget praktisk på alle måter. Erstatter en alderstegen VW Caravelle. Alt utstyr t.o.m cruise-control, automat seff. og kun 60.000 km.
Drita fin bil å frakte svintung hifi med, ned med løftelemmen (den er fjernstyrt også![]()
), kjøre sekketralla med det tunge på rett opp på lastelem, heise opp og trille inn i bilen. reg. for fem som personbil, ingen skillevegg og setene tas ut med enkle håndgrep. Kom ikke og si at vi ikke tar hobby og skadeskutte kompiser alvorlig!
Løftelemmen er dessuten utført i strekkmetall så det er lett å spyle av nedspydde laugsbrødre!
Når det er sagt, liker ikke Vito, men ser lang vei at den er praktisk og kjekk til å frakte "mye" rart i.
Har Lørja II her ennå, skal selges og den blir savnet. God plass, svikter aldri, men vi får nøye oss med en bil en periode.
Du får fylle Vito'n med noen LM med vinyl (gitar og heavy sa du ?) og svinge nedom øssfoll
/jan