Evt bare teste med Nad ampen som står nede, 3140pe.mesut skrev:nad 3020 + ekstern potmeter, bypasse preamp-delen. 8)
Vi får se, noe skal man vel finne på etterhvert
edit. hvis noen skulle ha brukt for en BP psu så skrik ut
/jan
Evt bare teste med Nad ampen som står nede, 3140pe.mesut skrev:nad 3020 + ekstern potmeter, bypasse preamp-delen. 8)
Joa, funker jo.Dazed skrev:Tipper det låter ganske bra med nesten-originale Khorn også, jeg! ...Og hvis ikke, pleier jo stasj å finne veien ned i bunkersen sånn helt av seg selv likevel, så det ordner seg uansett.
Naa, men ila eftan, kanskje.mesut skrev:se der, ja.
jbl's på plass
harru fått slengt dem inn i hjørneskapene?
JBL i klipsch er absolutt en del av veien. Bare koble på de delefilterene du fikk lånt med så skal du høre at det spiller. Trenger ikke måle noe her - jbl'ene skrur du bare og når du ikke kan skru lenger så sitter de på plass.JanR skrev:Naa, men ila eftan, kanskje.mesut skrev:se der, ja.
jbl's på plass
Sliter fortsatt med traumer etter H.R's ville blikk og påfølgende konfiskering av måleutstyr.
/jan
Bruker AA filtrene ett par dager først, bare sånn for å ha en lyd "mal"H.R skrev:JBL i klipsch er absolutt en del av veien. Bare koble på de delefilterene du fikk lånt med så skal du høre at det spiller. Trenger ikke måle noe her - jbl'ene skrur du bare og når du ikke kan skru lenger så sitter de på plass.JanR skrev:Naa, men ila eftan, kanskje.mesut skrev:se der, ja.
jbl's på plass
Sliter fortsatt med traumer etter H.R's ville blikk og påfølgende konfiskering av måleutstyr.
/jan
Gjelder ikke bare deg serru. Gjelder alle som har vintage klipsch og ikke ønsker å ta det lenger. Reversibelt er det ogsåJanR skrev:Bruker AA filtrene ett par dager først, bare sånn for å ha en lyd "mal"H.R skrev:JBL i klipsch er absolutt en del av veien. Bare koble på de delefilterene du fikk lånt med så skal du høre at det spiller. Trenger ikke måle noe her - jbl'ene skrur du bare og når du ikke kan skru lenger så sitter de på plass.JanR skrev:Naa, men ila eftan, kanskje.mesut skrev:se der, ja.
jbl's på plass
/jan
Filtrene dine kommer jeg til å sette på en litt større treplate så jeg kommer til autotrafo'n og får ryddet litt
Er ganske sikker på at jeg kommer til å få meg en hakeslepp av jbl'ene.
Både du og Birger var jo mildt sagt klare i talen " få deg JBL drivere!! "
/jan
Trå forsiktig, sterke krefter i sving her som......H.R skrev:Gjelder ikke bare deg serru. Gjelder alle som har vintage klipsch og ikke ønsker å ta det lenger. Reversibelt er det ogsåJanR skrev:Bruker AA filtrene ett par dager først, bare sånn for å ha en lyd "mal"H.R skrev:JBL i klipsch er absolutt en del av veien. Bare koble på de delefilterene du fikk lånt med så skal du høre at det spiller. Trenger ikke måle noe her - jbl'ene skrur du bare og når du ikke kan skru lenger så sitter de på plass.JanR skrev:Naa, men ila eftan, kanskje.mesut skrev:se der, ja.
jbl's på plass
/jan
Filtrene dine kommer jeg til å sette på en litt større treplate så jeg kommer til autotrafo'n og får ryddet litt
Er ganske sikker på at jeg kommer til å få meg en hakeslepp av jbl'ene.
Både du og Birger var jo mildt sagt klare i talen " få deg JBL drivere!! "
/jan
Godt spørsmål.Brasse skrev:Reversibelt, javvist, men kvifor revisere?
XTZ (måleprog.) er faktisk H.R sitt, jeg har bare lånt det års tid eller så.jokris skrev:dette er tråden for inspirasjon ;D er dette måleprogrammet du har blitt frattatt noe til nytte, annet enn å se hva som eventuellt er galent ?
Nå såmesut skrev:se der, ja.
jbl's på plass
mesut skrev:FORT DEG!!!
Først lekser med ungene. Så det sto noe pudding og saus i kjøleskapet :65finger skrev:Opp med farten!!!!!!
Du henger for mye sammen med RoDaJanR skrev:mesut skrev:FORT DEG!!!Først lekser med ungene. Så det sto noe pudding og saus i kjøleskapet :65finger skrev:Opp med farten!!!!!!
/jan
65finger skrev:Du henger for mye sammen med RoDaJanR skrev:mesut skrev:FORT DEG!!!Først lekser med ungene. Så det sto noe pudding og saus i kjøleskapet :65finger skrev:Opp med farten!!!!!!
/jan
mesut skrev:ja, de driver og somler og tyner folk no jævli der nede i øssfoll
foregår det ikke noe lignende på din tråd mon tro ? ;D ;D ;Dmesut skrev:ja, de driver og somler og tyner folk no jævli der nede i øssfoll
Ikke sjans å få hønne på plassigjenDazed skrev:Mon tro om det må tas høl i veggpanelet for å få klaring til den nye driveren når horna skal inn hjørnene igjen?
;D65finger skrev:Er det suping av kokekaffe og suging av rulletobakk du driver med nå Jan
Hvordan låter det fra tuts?JanR skrev:
Etter 5 min, som er alt jeg har hørt så langt, øynes det håp65finger skrev:Hvordan låter det fra tuts?JanR skrev:
Det kommer, kanskje. Uansett ikke LS'er det herJ.J skrev:Du trenger mer SMEKK - ikke feitere lyd .... IMO ;D
Er ikke helt misfornøyd, vet det bor mere i de hereksu skrev:Da er det lyd her ja. Får vel stikke innom en tur og høre hvordan det ble, når du er fornøyd med lyden.
Somlepave du velH.R skrev:Ikke fått inn filtera enda??? Somlepave
Du må ha bho design som innebærer mest mulig skal jbl ta seg av og minst mulig skal klipch originalt ta seg av. Blir vellyd av denslags