K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Så stille det ble her
Kan du siJ.J skrev:
Oiiiii
:
Nå nå, brukt like mange timer på de der to som de fleste andre bruker på å bygge en ht eller to :mesut skrev:må si gutten har vært nevenyttig idag
;D ;DLMC skrev:true breadboarding er en kunst!
særlig med høyvolt rett etter hjerteinfarkt ;D
mvh
Leif
Eller helvetes forgård om du vilpengesluk skrev:Ser du handler filter hos RatsNest du også.. 8) 8)
Takk du.ssnht skrev:nice horn/filter
Mm, har snakket litt om det tidligere. Ble vel tatt opp etter en tur du hadde til BHO hvis jeg ikke husker feil.LMC skrev:har hørt K-horn uten lavpass og det grautet til lyden laangt oppover i mellomtonen imo
mener BHO har noen erfaringer om temaet
mvh
Leif
Så det forsvant 5-6 innleggDazed skrev:Her har det også forsvunnet noen innlegg fra i morges etter HFS' server-vedlikehold.
Kort recap:
Gainclones:
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,53036.msg1095411.html#msg1095411
Og ja, en sånn får lett plass i toppen av et KlipscJBLHorn.
;D ;D65finger skrev:Jeg hadde pælma delene og drukket meg full etter en mnd Jan. Så dette var kjapt
Godt man gjemmer de inni toppenepengesluk skrev:Bta! Dette er jo bare å lempe rett over på Høstutstillingen!!
Kommer nok i fra USA det der gitt.bjornh skrev:Det printet så litt Malmin Audio Design ut...
Skulle bare mangle, at det spiller Mest jeg som er en relativt udugelig filter modifiserer/bygger, TTT. Men det ble bra til slutt.H.R skrev:Morro at det spiller. Ikke at jeg forventet annet da.Godt jobba jan.
Hører alltid på erfarne fjellfolk da vettupengesluk skrev:Det er så godt å se at Øssy har sett (hørt) lyset!! Lyttet til erfane fjellfolk..
"A small step for Øssy - a Giant step (backwards) for the Klipsch community..."
Ikke tenk på det engang ;Dpengesluk skrev:Håper vi nå sliper å få tyn når vi nå forteller deg at Svampen skal til kildesortering..??
KØDDA ;D ;D ;D
Helt klart en erfaring eller to å ta med seg videre 8)gut_man skrev:Kult å kunne leke med forskjellige drivere, og flott hjemmestrikka filter
Veldig gode greier.mesut skrev:gode greier janr.
nå blir det vanskelig for hr å få tilbake stæsjet, tenker jeg. 8)
du får skryte rass/fostex opp i skyene, slik at han holder seg på den stien. ;D
hehe.mesut skrev:gode greier janr.
;DH.R skrev:hehe.mesut skrev:gode greier janr.
Det er mye som skal klaffe med fostexene også før jeg bestemmer meg for hva jeg skal gjøre men autist som jeg er glemmer aldri
JanR skrev:Skulle bare mangle, at det spiller Mest jeg som er en relativt udugelig filter modifiserer/bygger, TTT. Men det ble bra til slutt.H.R skrev:Morro at det spiller. Ikke at jeg forventet annet da.Godt jobba jan.
Fort gjort å bytte demping på jbl'n, ikke det at jeg tror det blir så mye av det men litt testing må vel til.
Takk for at jeg får låne både JBL og filter. Så langt ett meget hyggelig bekjentskap
/jan
hehe kan godt se men lære trenger jeg ikke! Klipsch er for meg Klipsch å da bytte ut delene i selve kongen av Klipsch med deler fra den argeste konkurenten!!! muligens at "eldre" Klipschorn låter crapp i forhold til Anniversary 60 men makan :H.R skrev:se og læreddie1 skrev:Har jeg bomma helt her nå eller har du satt JBL drivere i dine Klipschorn?
Nå lager ikke Klipsch driver sjøl.....for å ha det nevnt. Snakker da om heritage serien.eddie1 skrev:hehe kan godt se men lære trenger jeg ikke! Klipsch er for meg Klipsch å da bytte ut delene i selve kongen av Klipsch med deler fra den argeste konkurenten!!! muligens at "eldre" Klipschorn låter crapp i forhold til Anniversary 60 men makan :H.R skrev:se og læreddie1 skrev:Har jeg bomma helt her nå eller har du satt JBL drivere i dine Klipschorn?
Ps! står et par Array 1400 til salgs og da slipper du all moddingen ;D
hehe ikke bra og fleipe her inne med så mange hårsåre men får trøste meg med at jeg kan lære mye av dere.det som er så utrolig synd er at P.W Klipsch ikke er i live :'( tenk hva han kunne lært her inne ;Dmesut skrev:bortkasta tid å opplyse en som er stolt av å være uvitende, bho.
Klipsch driver butikk, dvs produsere ting billig og selge ting dyrt. Det har de forøvrig til felles med de fleste bedrifter. Du må gjerne tro at det er en gjeng med entusiaster som sitter å snekrer høytalere for å glede potensielle kjøpere. Det er nok dessverre ikke slik.eddie1 skrev:hehe ikke bra og fleipe her inne med så mange hårsåre men får trøste meg med at jeg kan lære mye av dere.det som er så utrolig synd er at P.W Klipsch ikke er i live :'( tenk hva han kunne lært her inne ;Dmesut skrev:bortkasta tid å opplyse en som er stolt av å være uvitende, bho.
hehe så feil du tar! Klipsch er mye for pengene i motsetning til veldig mange andre produsenter og de har brukt over 50 år for å forbedre topp modellen sin 8)65finger skrev:Klipsch driver butikk, dvs produsere ting billig og selge ting dyrt. Det har de forøvrig til felles med de fleste bedrifter.eddie1 skrev:hehe ikke bra og fleipe her inne med så mange hårsåre men får trøste meg med at jeg kan lære mye av dere.det som er så utrolig synd er at P.W Klipsch ikke er i live :'( tenk hva han kunne lært her inne ;Dmesut skrev:bortkasta tid å opplyse en som er stolt av å være uvitende, bho.
Hva har de utført av forbedringer de siste 50 årene avy betydning? For all del, det er gode høytalere som står seg bra orginalt men å tro at en amerikansk bedrift av den størrelsen ikke kjiper på deler for å spare penger er noget naivteddie1 skrev:hehe så feil du tar! Klipsch er mye for pengene i motsetning til veldig mange andre produsenter og de har brukt over 50 år for å forbedre topp modellen sin 8)65finger skrev:Klipsch driver butikk, dvs produsere ting billig og selge ting dyrt. Det har de forøvrig til felles med de fleste bedrifter.eddie1 skrev:hehe ikke bra og fleipe her inne med så mange hårsåre men får trøste meg med at jeg kan lære mye av dere.det som er så utrolig synd er at P.W Klipsch ikke er i live :'( tenk hva han kunne lært her inne ;Dmesut skrev:bortkasta tid å opplyse en som er stolt av å være uvitende, bho.