Hehe, alt i sin tid.pengesluk skrev:Ikke ferdig enda? Få den late Øssfoll-ræva i gir nå. Det haster med å komme seg bort fra Klipsch-skvisen 8) 8)
EV er enda enklere :LMC skrev:JBL er dessuten mye mindre komplisert å uttale for en Øssfolling :
Klipsschh høres ut som når man åpner en daff romtemperert Øssfollingsølflaske
mvh
Leif
Det var fort gjort ja :pengesluk skrev:AG-dissing er enkelt; Ræva bass, overpriset, traktlyd, billig plastikk i horna. Oppgraderinger = idiotdyrt. Sånn. Nå er det gjort, JanR!!
var det derfor du kjøpte 2 par? :pengesluk skrev:AG-dissing er enkelt; Ræva bass, overpriset, traktlyd, billig plastikk i horna. Oppgraderinger = idiotdyrt. Sånn. Nå er det gjort, JanR!!
Ja, men så har jeg gjort som en annen idiot jeg kjenner, MODIFISERT de jeg har, og solgt de andre.. ;D ;DLMC skrev:var det derfor du kjøpte 2 par? :pengesluk skrev:AG-dissing er enkelt; Ræva bass, overpriset, traktlyd, billig plastikk i horna. Oppgraderinger = idiotdyrt. Sånn. Nå er det gjort, JanR!!
skikkelig intelligent mao
mvh
Leif
Liker Trabant jeg daLMC skrev:litt tweaking?
de erstatter Trabant-innmat med Mercedes deler! ;D
mvh
Leif
Ikke mye som biter på den gutten her ;Dmesut skrev:såså, ikke vær lei deg janr, du får ta dissingen som et kompliment.
Passe oss for klipsch politiet mener du ?mesut skrev:dere er mange og dere er fornøyde (selv om dere eh... tweaker litt), og det skal vi ikke ha noe av.
;D ;Dmesut skrev:
når du ser disse gutta i en tråd, så skjønner du at du ikke kan vinne.
alt du da skal gjøre, er å lene deg rolig tilbake og se på at de slakter hverandre.
JanR skrev:Passe oss for klipsch politiet mener du ?
/jan
mesut skrev:JanR skrev:Passe oss for klipsch politiet mener du ?
/jan
jepp, hvem trenger fiender når man har klipsch venner
Så sant! Gjem JBLhorna før originalpolitiet ser dem!JanR skrev:mesut skrev:JanR skrev:Passe oss for klipsch politiet mener du ?
/jan
/jan
LMC skrev:la oss enes om 1 ting:
både K og AG er et godt utgangspunkt for "SLAKT OG MODIFIKASJON" ;D
hvorfor Mesut trekker inn stakkars MADMAN hver gang, er over min fatte evne
mvh
Leif
;D ;D ;D Det er helt SYKT hvordan Waldorf til venstre ligner MAD - rett og slett tro kopi!!!LMC skrev:la oss enes om 1 ting:
både K og AG er et godt utgangspunkt for "SLAKT OG MODIFIKASJON" ;D
hvorfor Mesut trekker inn stakkars MADMAN hver gang, er over min fatte evne
mvh
Leif
Basshorna står selvsagt helt inni hjørnet. Toppene har ikke noe med det å gjøre. Så egentlig burde vel strengt tatt toppene være løse/justerbare i utgangspunktet. Men ikke noe problem.Dazed skrev:Så sant! Gjem JBLhorna før originalpolitiet ser dem!JanR skrev:mesut skrev:JanR skrev:Passe oss for klipsch politiet mener du ?
/jan
/jan
Vil basshornet funke bra selv om du ikke får dyttet kabinettene helt inn i hjørnene? ...Eller var det det du løste ved å skyve toppene litt frem? Bilder?
Konstruktivt og bra innlegg, takker.pengesluk skrev:Men seriøst, det finnes knapt den høyttaler som ikke kan/bør modifiseres for å yte bedre, særlig gjelder dette dyrere og mer komplekse saker som akkurat Khorn og AG. Produsenten må nødvendigvis begrense seg et eller annet sted og da er det straks åpning for modding. Helt naturlig.
Ikke en gang de feiteste "all-out" systemene til en mill. eller to er uten forbedringspotensiale. Har ingen ting med dissing å gjøre.
Ja, da har vi vel fått kastet av oss DET åket... men det er mange igjen!!LMC skrev:quote sluket:
Det er helt SYKT hvordan Waldorf til venstre ligner MAD - rett og slett tro kopi!!!
unquote
ja også var det BHO til høyre! ;D
da er vi ferdig med den saken
mvh
Leif
Ehhh.... får jeg sånn grisebank-Smiley nå, Jan??pengesluk skrev:En Klipsch-eier er en som står med begge beina plantet i løse lufta!!
;Dpengesluk skrev:En Klipsch-eier er en som står med begge beina plantet i løse lufta!!
Nesten korrekt Leif. Det skulle så:LMC skrev:en eier av AG Trio med std basser er en som står i dritt til livet og kjemper for å komme opp ;D
mvh
Leif
Det er vel derfor jeg skriver at jeg mener det samme som når du vil hogge klipsch opp til ved. Det visste jeg da var en spøk. ;DLMC skrev:det er jo bare spøk
herregud!
snakk om å være hårsår
jeg tåler alt dritt om AG du kan klare å komme på i løpet av et helt liv
jeg har gjort mine valg og lever med de...komfortabelt
det er bare snakk om å optimalisere utifra de tilgjengelige ressurser man har
en annen ting:
AG egner seg ennå mindre til ved
basshornet kan evt gjøres om til en kul dansk-inspirert taklampe ;D
mvh
Leif
For så vidt enig i det ja.mesut skrev:nå synes jeg lmc og hr kan finne seg et rom, brette skinkene til sida, gla'kjøre på og gjøre hverandre blide igjen