JanR's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Nå skal vi vel ikke forskuttere noen innleggelser på noen her, strengt tatt. Og hvis JanR og RolfOzzy mener de hører forskjell, så gjør de nok det. Det er jo ikke akkuart folka som har for vane å gi seg ende over i hytt og pine - får litt lyst til å prøve disse strømkablene til Solhaug sjøl, men jeg vet virkelig ikke om jeg trenger å introdusere nye variabler i heimen her enda.

    Grattis i hvert fall med nye kabler, JanR.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Mbare skrev:
    Nå skal vi vel ikke forskuttere noen innleggelser på noen her, strengt tatt. Og hvis JanR og RolfOzzy mener de hører forskjell, så gjør de nok det. Det er jo ikke akkuart folka som har for vane å gi seg ende over i hytt og pine - får litt lyst til å prøve disse strømkablene til Solhaug sjøl, men jeg vet virkelig ikke om jeg trenger å introdusere nye variabler i heimen her enda.

    Grattis i hvert fall med nye kabler, JanR.
    Takk for det Mbare :)
    Blir nok en til + padde. Da er man i boks med strøm, tror jeg.
    Aldri vært prioritert her så var vel jaggu på tide.

    Hos Rolf, beste lyden han har hatt i gruva, ikke mere å si om den saken.

    Er nok ikke umulig at du prøve de her i heimen, tror du får deg en liten overraskelse ;)

    /jan
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    disse østfold trådene holder høy kvalitet alle som en :) artig å lese
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    65finger skrev:
    disse østfold trådene holder høy kvalitet alle som en :) artig å lese
    Takk for det :)

    Vi prøver iaf, så godt vi kan.
    Skal jo være litt morro det her også, andre kan ta seg av det "alvorlige" ;)

    Må vel begynne å planlegge ett lite treff her også, med de kjekke herrene i hornalliansen.

    /jan
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Joda, på sikt må jeg nok prøve ut Solhaug-kabler, jeg og. Hvis det er så bra som dere vil ha det til, er det jo dumt å la være. ;D Strøm er heller ikke noe jeg har prioritert beinhardt her heller. Har jo en solid mengde med strømkabler og en padde på lån fra Lille_Adam nå - on my to do list, den og. Oh well.
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.364
    Antall liker
    6.560
    Torget vurderinger
    2
    Mbare skrev:
    Joda, på sikt må jeg nok prøve ut Solhaug-kabler, jeg og. Hvis det er så bra som dere vil ha det til, er det jo dumt å la være. ;D Strøm er heller ikke noe jeg har prioritert beinhardt her heller. Har jo en solid mengde med strømkabler og en padde på lån fra Lille_Adam nå - on my to do list, den og. Oh well.
    Kanskje skikkelige strømkabler er noe du bør vurdere seriøst,Mbare.
    Jeg anbefaler det. Absolutt.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Mbare skrev:
    Joda, på sikt må jeg nok prøve ut Solhaug-kabler, jeg og. Hvis det er så bra som dere vil ha det til, er det jo dumt å la være. ;D Strøm er heller ikke noe jeg har prioritert beinhardt her heller. Har jo en solid mengde med strømkabler og en padde på lån fra Lille_Adam nå - on my to do list, den og. Oh well.
    Selvsagt skal det testes, gir oss ikke før du har byttet ut alt av kabling ;D

    Fra spøk til alvor; hva de kablene gjør vet jeg ikke. Det jeg vet er at en masse grums er borte fra lydbildet. Gjelder både cd og vinyl sånn for ordens skyld.
    Må vel også innrømme at det er den største forskjellen jeg har opplevd med kabler her i huset. Nå skal det vel sies, igjen, at jeg har ikke lekt med strømkabler noe særlig tidligere.

    /jan
     

    R.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.03.2002
    Innlegg
    3.476
    Antall liker
    12
    JanR skrev:
    Fra spøk til alvor; hva de kablene gjør vet jeg ikke. Det jeg vet er at en masse grums er borte fra lydbildet. Gjelder både cd og vinyl sånn for ordens skyld.
    Må vel også innrømme at det er den største forskjellen jeg har opplevd med kabler her i huset. Nå skal det vel sies, igjen, at jeg har ikke lekt med strømkabler noe særlig tidligere.

    /jan
    Jeg skriver noe om det her i tråden om multicore/solidcore uten at teoriskallene tar det inn ::)


    Mvh. RS
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    R.Solhaug skrev:
    JanR skrev:
    Fra spøk til alvor; hva de kablene gjør vet jeg ikke. Det jeg vet er at en masse grums er borte fra lydbildet. Gjelder både cd og vinyl sånn for ordens skyld.
    Må vel også innrømme at det er den største forskjellen jeg har opplevd med kabler her i huset. Nå skal det vel sies, igjen, at jeg har ikke lekt med strømkabler noe særlig tidligere.

    /jan
    Jeg skriver noe om det her i tråden om multicore/solidcore uten at teoriskallene tar det inn ::)


    Mvh. RS
    Noen vil ikke ta det til seg, synd men sant.
    Det er jo bare å prøve.
    Skal være den første til å innrømme at jeg var litt skeptisk til det her 8)
    Men etter første turen i gruva til Rolf så var jeg på gli ;)

    Takk igjen R.S :)

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Og der var man en CJ PV8 fattigere.
    På den andre siden, en lykkelig mann (håper jeg) som fikk den med seg hjem :)

    Nå er det vel på tide å bestille noen deler til M2 ;)

    /jan
     

    Lille_Adam

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2007
    Innlegg
    1.686
    Antall liker
    14
    Nå syns jeg det snart er på tide at du og Rozzy avgjør en gang for alle hvem som er Østfolds eneveldige byttekonge. Jeg foreslår at neste innkjøp fra begges kant er et par boksehansker (kun lett polstret) og så får vi et definitivt svar på saken. Denne knivingen frem og tilbake kan jo tross alt pågå i det uendelige uten noen klar vinner.
     

    Mbare

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.02.2003
    Innlegg
    2.436
    Antall liker
    11
    Lille_Adam skrev:
    Nå syns jeg det snart er på tide at du og Rozzy avgjør en gang for alle hvem som er Østfolds eneveldige byttekonge. Jeg foreslår at neste innkjøp fra begges kant er et par boksehansker (kun lett polstret) og så får vi et definitivt svar på saken. Denne knivingen frem og tilbake kan jo tross alt pågå i det uendelige uten noen klar vinner.
    Enig! ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Lille_Adam skrev:
    Nå syns jeg det snart er på tide at du og Rozzy avgjør en gang for alle hvem som er Østfolds eneveldige byttekonge.
    Byttet meg tilbake til AN.
    Kan jo ikke være annet enn positivt det ? ;)

    Ellers ikke mye nytt å skryte av. Samme kjedelige ampen, samme gamle høytalerne, kabler...ikke noe nytt å melde. "ny" step up men intet har blitt byttet ut, har den gamle Denons saken stående 8)

    Snur ikke rommet hele tiden, fyller ikke opp med alskens sugere (les; absorbenter), måler ikke stort ;)
    Og sånn går no dagen.













    :-*

    /jan
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.984
    Antall liker
    28.373
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Hmmm,
    en solid padde høres uansett interessant ut, må titte litt på den.....

    Langt unna Jan?

    ;)

    Morten
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Lagga skrev:
    Hmmm,
    en solid padde høres uansett interessant ut, må titte litt på den.....

    Langt unna Jan?

    ;)

    Morten
    Håper ikke det :D
    Slår på tråden når jeg vet.

    Skal mase litt på vår venn i Halden ila helgen.

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.364
    Antall liker
    6.560
    Torget vurderinger
    2
    Lille_Adam skrev:
    Nå syns jeg det snart er på tide at du og Rozzy avgjør en gang for alle hvem som er Østfolds eneveldige byttekonge. Jeg foreslår at neste innkjøp fra begges kant er et par boksehansker (kun lett polstret) og så får vi et definitivt svar på saken. Denne knivingen frem og tilbake kan jo tross alt pågå i det uendelige uten noen klar vinner.
    Mbare skrev:
    Lille_Adam skrev:
    Nå syns jeg det snart er på tide at du og Rozzy avgjør en gang for alle hvem som er Østfolds eneveldige byttekonge. Jeg foreslår at neste innkjøp fra begges kant er et par boksehansker (kun lett polstret) og så får vi et definitivt svar på saken. Denne knivingen frem og tilbake kan jo tross alt pågå i det uendelige uten noen klar vinner.
    Enig! ;D
    Denslags pølsevev velger vi og overse, Jan.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    Lille_Adam skrev:
    Nå syns jeg det snart er på tide at du og Rozzy avgjør en gang for alle hvem som er Østfolds eneveldige byttekonge. Jeg foreslår at neste innkjøp fra begges kant er et par boksehansker (kun lett polstret) og så får vi et definitivt svar på saken. Denne knivingen frem og tilbake kan jo tross alt pågå i det uendelige uten noen klar vinner.
    Mbare skrev:
    Lille_Adam skrev:
    Nå syns jeg det snart er på tide at du og Rozzy avgjør en gang for alle hvem som er Østfolds eneveldige byttekonge. Jeg foreslår at neste innkjøp fra begges kant er et par boksehansker (kun lett polstret) og så får vi et definitivt svar på saken. Denne knivingen frem og tilbake kan jo tross alt pågå i det uendelige uten noen klar vinner.
    Enig! ;D
    Denslags pølsevev velger vi og overse, Jan.
    Aner ikke hva de snakker om jeg Rolf ;)

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    En stor takk til unge herr Solhaug/rozzy/Lagga som svingte innom her i kveld.
    Hyggelig var det :)

    Herr Solhaug har jobbet som en helt ett par dager ;D , hadde med seg til min store overraskelse og glede en haug med kabler og ikke minst Halden padda. Takker :)
    Alt av kabler er byttet ut, utenom cd spiller som har fast kabel. Der skal det inn en nettbrønn og ny nettkabel :)

    Var det noen "forskjell" monn tro.... JA helt klart 8) ;) ;D
    Til det bedre, fan ja. (unskyld språket)

    La det her stå å spille noen dager så det synker ordentlig inn.

    Takk igjen R.S og takk til rozzy som stilte opp som sjåfør :)

    /jan
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.984
    Antall liker
    28.373
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Trivelig kveld Jan, hyggelig å hilse på Solhaug, og Rolfozzy igjen og.

    -og så fikk jeg med en padde hjem jeg og, interessant, og det hele
    forefaller min lett analoge hjerne, som svært logisk,
    gleder meg til dette. :D

    ;)

    Morten
     
    S

    Slorbak

    Gjest
    :)

    Takk for en hygglig kveld med mye god lyd.

    Låt meget bra hos deg og vi har nok mye lik lydsmak Jan. Skulle jo egentlig bare mangle. ;) ;)

    Fikk høre Halden riaaen sammen med en god Dual og en Shure nål. Dette låt meget bra i mine ører. Nå var ikke dette den store fra Dual. Godt at den fikk et godt hjem etter at den har ligget på loftet et par år. :)

    Microen er en fryd for øyet og den låt meget bra med AT og Halden riaaen.Gleder meg til og høre når AN din er kommet tilbake.

    Mvh Roar
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Og endelig fikk man høre på den etterhvert så berømte Halden riia'n.
    Ikke nok med det...jaggu kom gutta (Slorbak og Solhaug) drassende med en Dual 1228 også, " å kjære..." tenkte jeg " hvor skal det her ende...."

    Nuvel, åpent sinn Jan, åpent sinn.
    Tok en runde med cd's først, på min lånte EC3 pre. (M2 er på "ferie" hos BHO for oppgradering ;) )
    Låt vel ikke så halvgalt tross alt, savnet M2'n men hey det fungerte tålig greit det her.
    Så begynte gutta boys å bli en smule utålmodig så da måtte vi bare huke opp Halden riia og Dual spilleren.

    Det værste/beste (take your pick) var at det spilte pokkern meg ikke galt...låt faktisk bra 8)
    Svingte, spilte musikk, var faktisk overraskende bra. (så så Rolf, slapp av)
    Nå skal jeg ikke gå i detaljer men det var morro å se at rockefoten gikk på oss som satt i sofaen.

    Måtte jo selvsagt prøve Halden riia'n på M.S spilleren min også, via AI Series 800 step up og WW kabler ( ::) )
    Spilte ikke galt det heller men sitter igjen med ett inntrykk av at den riia'n er laget for Dual/Shure type spillere/pick up's. Bare så det er sagt, jeg kunne levd både lenge og lykkelig med Halden riia'n.
    Til prisen...vannvittig god.
    Hadde vært utrolig morro og testet Halden riia vs M2 riia en gang utover. Tror nok at comboen M2/Dual 1228/Halden riia hadde vært spennende.
    Nuvel, det spilte musikk og det gorde det veldig bra.
    Hadde vel aldri trodd jeg skulle si det om Dual i min egen tråd ::) :eek: 8) ;)

    Sannheten er at en riia til 2500kr/Dual til 400-500kr m/pu er mye godlyd for pengene, iaf her hos meg.
    Kanskje ikke noe for hifi folket men for meg som liker musikk var det en ubetinget positiv opplevelse :)

    Takk for titten guttær, hyggelig kveld :)

    edit: Slorbak kom meg i forkjøpet ;)

    /jan
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.919
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Du er for sløv med bilder, ikke bra.
    Spennende med denne RIAA'en Jan. Men det er vel ikke rør i den?
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Vermin skrev:
    Du er for sløv med bilder, ikke bra.
    Spennende med denne RIAA'en Jan. Men det er vel ikke rør i den?
    Kamera ligger, fortsatt, hos min kjære søster. Ille dumt, ikke ofte man ser en Dual på stuebordet her ;D

    Det er en rørbasert riia :)

    /jan
     
    S

    Slorbak

    Gjest
    :) :)

    Morro at det fungerte så bra hos deg Jan. Var veldig usikker på denne 1228,den hadde jo ligget på loftet et par år.

    Halden riaaen passer meget godt til Dual og jeg bruker den til Lux og Koetsu.
    Hvor bra den er i forhold til dyre vet jeg ikke,men den er støysvak og har denne fine dynamikken i mellombassen.

    Må legge til at Microen var nok mere riktig lydmessig og noe sammenligning fra min sin var ikke i mine tanker. Hadde det vært det hadde en 1219 eller 701 min vært med.
    Helt annen klasse disse enn 1228.

    Neste gang tar jeg med x1000 Jan.

    Mvh Roar
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Slorbak skrev:
    :) :)


    Neste gang tar jeg med x1000 Jan.

    Mvh Roar
    Ja :)
    Den gleder jeg meg litt til høre. The Fischer spilte utrolig artig den gangen jeg lånte den, regner med at X1000 spiller minst like bra.

    Skriker ut når jeg har M2 i hus, den er nok ett par divisjoner "bedre" enn EC3, i mine ører.

    /jan
     

    R.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.03.2002
    Innlegg
    3.476
    Antall liker
    12
    Morro å høre fretex-spillern hos deg Jan ;)

    Utrolig musikalsk det gamle treskverket, en skal neimen ikke skue hunden på værhåra. Skal bli morro å høre hva jeg får ut av den hos meg. Om jeg får ordna meg en Halden-riia da, de passa ihop som fot i hanske ???


    Mvh. RS
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    R.Solhaug skrev:
    Morro å høre fretex-spillern hos deg Jan ;)

    Utrolig musikalsk det gamle treskverket, en skal neimen ikke skue hunden på værhåra. Skal bli morro å høre hva jeg får ut av den hos meg. Om jeg får ordna meg en Halden-riia da, de passa ihop som fot i hanske ???


    Mvh. RS
    De passet veldig godt sammen, ble tatt litt på senga der gett ;D
    Du har fått deg mye spiller for pengene der, mase litt på Herr A ang riia. Tror nok helt sikkert at dere blir enig ;)

    Var artig å høre litt annet enn det vanlige "kjedelige" hjemme 8)
    Nå er det bare å vente på M2. EC3 fungerer greit men ikke noe mer iofs.

    /jan
     

    atonal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.09.2006
    Innlegg
    3.258
    Antall liker
    425
    Sted
    Friedrichstadt
    Overrasket over at Dual låter bra, JanR? Nesten sånn at en kan mistenke at du var litt forutinntatt ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    atonal skrev:
    Overrasket over at Dual låter bra, JanR? Nesten sånn at en kan mistenke at du var litt forutinntatt ;D
    Jeg er vel aldri forutinntatt 8) (jævla transistor ræl og Dual'er!) :D ;D

    La meg si det sånn, ingen planer om å bytte ut M.S spilleren ;)
    Dual som en backup/nr2 spiller er absolutt ett (billig) alternativ, eller som en intro til vinylens vidunderlige verden.

    edit: har ikke tenkt å gi meg med mobbingen av Dual spillere bare så det er sagt ;D

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.364
    Antall liker
    6.560
    Torget vurderinger
    2
    Jan er på gli nå. Sikkert ikke lenge før Boney M blir mishandla av Shure/Dual.
    Microen blir nedrangert til annekset. ;D
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    rolfozzy skrev:
    Jan er på gli nå. Sikkert ikke lenge før Boney M blir mishandla av Shure/Dual.
    Microen blir nedrangert til annekset. ;D
    Ikke frist meg ;D

    /jan
     
    S

    Slorbak

    Gjest
    rolfozzy skrev:
    Jan er på gli nå. Sikkert ikke lenge før Boney M blir mishandla av Shure/Dual.
    Microen blir nedrangert til annekset. ;D

    :)
    Trur nok han ble overasket Rolf,godt jeg ikke tok med 1219. ;) ;) ;) ;)

    Jan liker automaticen Rolf,det kunne en se på hele gutten. ;D

    Mvh Roar
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Slorbak skrev:
    rolfozzy skrev:
    Jan er på gli nå. Sikkert ikke lenge før Boney M blir mishandla av Shure/Dual.
    Microen blir nedrangert til annekset. ;D

    :)

    Jan liker automaticen Rolf,det kunne en se på hele gutten. ;D

    Mvh Roar
    Hehe helt klart.

    Se for deg fredags kveld/natt, slenger på litt godmusikk og slokner i sofaen :eek: Genialt med automatic da gett ;D

    /jan
     
    S

    Slorbak

    Gjest
    JanR skrev:
    Slorbak skrev:
    rolfozzy skrev:
    Jan er på gli nå. Sikkert ikke lenge før Boney M blir mishandla av Shure/Dual.
    Microen blir nedrangert til annekset. ;D

    :)

    Jan liker automaticen Rolf,det kunne en se på hele gutten. ;D

    Mvh Roar
    Hehe helt klart.

    Se for deg fredags kveld/natt, slenger på litt godmusikk og slokner i sofaen :eek: Genialt med automatic da gett ;D

    /jan


    :)

    I tillegg at det spiller bra,kan en få det bedre da. :)

    1219 ble også levert som plateskifter,da kan du ha en del lper som detter ned etterhvert som de er ferdig innspilt. ;D ;DFestelper. Blir nok Gjøkeur i gruva snart Jan.



    Mvh Roar
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Slorbak skrev:
    :)

    I tillegg at det spiller bra,kan en få det bedre da. :)

    1219 ble også levert som plateskifter,da kan du ha en del lper som detter ned etterhvert som de er ferdig innspilt. ;D Festelper. Blir nok Gjøkeur i gruva snart Jan.

    Mvh Roar
    Hehe det tror du.
    12 åringen oppe maser om platespiller, kanskje noe for han ;)

    Hadde jeg bodd i Halden hadde jeg nok fått trødd en nedover hue om jeg ville eller ikke ;D

    /jan
     
    S

    Slorbak

    Gjest
    JanR skrev:
    Slorbak skrev:
    :)

    I tillegg at det spiller bra,kan en få det bedre da. :)

    1219 ble også levert som plateskifter,da kan du ha en del lper som detter ned etterhvert som de er ferdig innspilt. ;D Festelper. Blir nok Gjøkeur i gruva snart Jan.

    Mvh Roar
    Hehe det tror du.
    12 åringen oppe maser om platespiller, kanskje noe for han ;)

    Hadde jeg bodd i Halden hadde jeg nok fått trødd en nedover hue om jeg ville eller ikke ;D

    /jan

    :)

    Solhaug er blitt Dual gutt han også. ;D Kommer altid til og ha en slik Jan,de er for gode til og stue vekk i kjeller og loft.

    Når kommer AN tilbake?

    Mvh Roar
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Slorbak skrev:
    JanR skrev:
    Slorbak skrev:
    :)

    I tillegg at det spiller bra,kan en få det bedre da. :)

    1219 ble også levert som plateskifter,da kan du ha en del lper som detter ned etterhvert som de er ferdig innspilt. ;D Festelper. Blir nok Gjøkeur i gruva snart Jan.

    Mvh Roar
    Hehe det tror du.
    12 åringen oppe maser om platespiller, kanskje noe for han ;)

    Hadde jeg bodd i Halden hadde jeg nok fått trødd en nedover hue om jeg ville eller ikke ;D

    /jan

    :)

    Solhaug er blitt Dual gutt han også. ;D Kommer altid til og ha en slik Jan,de er for gode til og stue vekk i kjeller og loft.

    Når kommer AN tilbake?

    Mvh Roar
    Det er sant, artige spillere :)
    Og det spilte faktisk skikkelig morro i går.

    Som sagt, farlig å bo i Halden med dere Dual gutta ;D
    Solhaugen får en Halden riia i hus så tenker jeg. Må vel nesten få tatt meg en tur bortom både han og deg snart.

    M2 håper jeg er i hus ila halvannen uke men lover ikke noe. Skal ikke stresse BHO, han får ta det når han har tid og lyst.
    Nå har han en velfortjent ferie på hytta.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Fikk manual på EC3 i dag, flott og kjapp service fra Volker @ EC :)

    Tror jeg er sånn passe i mål med justering av MC'n i pre'n.
    Fikk foresten beskjed om at MM ikke funker så lenge MC kortet sitter i, man lærer.
    Ørten muligheter...slit for en nybegynner som meg.
    Låter greit her nå, kan faktisk leve med vinyl lyden :)

    /jan
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn