Takk for det BrasseBrasse skrev:Gratulerer med dagen frå meg og!
Ett par kæll, deriblant min eldste sønn, har meldt frafall pga innfluensa/magetrøbbel.JanR skrev:Fortsatt 2 seter ledigJanR skrev:Plass til 3 kæll tilJanR skrev:Synd Mbare men det kommer andre dager/helger
Skal tenke på deg når sønn og jeg øser innpå pils/singel malt og spiller prog høyt som f** ;D
Andre som vil svinge innom, skrik ut her i tråden. Plass til 6 kæll, dvs 4 til.
/jan
/jan
/jan
Takk til deg også Jan!JanR skrev:Takk for titten guttær
Ser ut som jeg må bestille bla "Bach"
shaunv: X3, kan få tak i en til meg også ?
/jan
Biff hørtes godt ut ;Dshaunv skrev:Takk til deg også Jan!JanR skrev:Takk for titten guttær
/jan
Du MÅ nesten bestille den cd'en ja! Hehe.
Å få tak i en X3 plate er litt vanskelig da den ikke er gitt ut, og de lager bare noen de selger på konsertene!(min var gratisMen jeg kan alltids ta en kopi til deg da!
Nei, nå er det biff tid! ;D
Skal du ha kopi av biffen ?JanR skrev:Biff hørtes godt ut ;Dshaunv skrev:Takk til deg også Jan!JanR skrev:Takk for titten guttær
/jan
Å få tak i en X3 plate er litt vanskelig da den ikke er gitt ut, og de lager bare noen de selger på konsertene!(min var gratisMen jeg kan alltids ta en kopi til deg da!
Kan du ordne en kopi så hadde jeg satt stor pris på det
Bra trykk i den skiva, svingte som f**.
/jan
Hehe bare hvis den er medium-rå.rolfozzy skrev:Skal du ha kopi av biffen ?JanR skrev:Biff hørtes godt ut ;Dshaunv skrev:Takk til deg også Jan!JanR skrev:Takk for titten guttær
/jan
/jan
Biffen var utrolig mør og god! Og medium minus stekt såklart 8)JanR skrev:Biff hørtes godt ut ;D
Den har helt klart gjort mye med anleggetshaunv skrev:For det første så må jeg si at lyden var blitt utrolig mye bedre siden sist jeg hørte musikk hos deg!Regner med du blandt annet kan takke M2'en din for det!
ShaunV
Spiller ikke så mye cd's lengre, det er forbeholdt min bedre halvdel ;Dshaunv skrev:Men det som må sies er at vinylriggen din spilte helt klart mye mer engasjerende musikk hos deg enn hva sølvplatene presterte! Lydbildet var der den skulle, det tegnet stor musikk, også var det den gode bassen da! Så forstår i grunnen godt hvorfor vinylsamlingen din har økt så betraktelig i det siste. Som sikkert sagt tidligere, det er ganske uvandt å sitte slik som du gjør i forhold til anlegget. Men utrolig nok så fungerer det jo veldig bra! Dessuten er det mer praktisk hvis flere skal høre musikk! Hos meg er jo godlyden først og fremst forbeholdt den som sitter i sweetspot (les: Meg ;D )
Nå er det natta.
ShaunV
Kanskje han har " mail day" i dag ??? ;Dshaunv skrev:Fikk faktisk mail fra PQ i dag jeg også. To stykker! Hehe. Han bekreftet det du trodde angående hvor røra skal ståSkal åpne opp lokket nå og se om jeg får noe liv i riia'n ;D
JanR skrev:Fikk mail i fra Peter Q i dag. Rask på mail den mannen blitt.
/jan
;D ;Djoaquin skrev:JanR skrev:Fikk mail i fra Peter Q i dag. Rask på mail den mannen blitt.
/jan
hvis han nå kunne vært like rask med vindicatoren til ssm...![]()
Hehehe.Lille_Adam skrev:Jaggu godt du fikk avdempa den step-up'en Jan. Den var vel årntli grøtete før du fikk skumknottene på plass tenker jeg?
;D
Har ikke turt å si for myerolfozzy skrev:......og sier du at du hører forskjell på strømkabler til den gjengen der,Jan.Så blinker nok blålysa utafor kjøkkenvinduet ditt hver øyeblikk. ;D
Phu, det var naboen som ble hentet i dag.Gago skrev:ps! kikk ut av kjøkkenvinduet...!
JanR skrev:Phu, det var naboen som ble hentet i dag.Gago skrev:ps! kikk ut av kjøkkenvinduet...!
Ble litt nervøs jeg nå 8)
/jan
Naboen er bare...gal :Gago skrev:JanR skrev:Phu, det var naboen som ble hentet i dag.Gago skrev:ps! kikk ut av kjøkkenvinduet...!
Ble litt nervøs jeg nå 8)
/jan
har naboen også hatt solhaug på besøk nå nylig?
ok, da skjønner jeg.
men husk, idag var det naboen, imorgen kan det være deg. ;D
Hei du og takkHCS skrev:Hvilken fjern familie-forfar er det du har avstøpning av i racket ditt Jan ?. Blir i godt humør av å lese denne tråden. Det kan ikke si om alt her inne på hfs
![]()
Kun strømkabler i første omgang + ei padde.Lille_Adam skrev:Tviler ikke det aller minste på fortreffeligheten til Mr. Solheims kabler. Det er mangelen på fortreffelighet hos alle andre kabler jeg er *litt* i tvil om. Eller no' sånt.Uansett, jeg øyner en kladeis med Wireworld billig til salgs i nær fremtid, til en eller annens forlystelse.
vel anvendte penger!JanR skrev:Så da ble det en "hifi demon"
/jan
Til den nette sum av 84,- sek ;DGago skrev:vel anvendte penger!JanR skrev:Så da ble det en "hifi demon"
/jan
dette satans tweaket sørger sikkert for en helvetes sort bakgrunn og spiller djevelsk godt!
Piiip og bæææ funker ikke her i huset ;Dssm skrev:En hard konkurrent til pm audios MUS og Uppgrades ANE sau.... ;D