Og når det står AN over det hele så..... ;Dbambadoo skrev:AN er lett å kjenne igjen
/jan
Og når det står AN over det hele så..... ;Dbambadoo skrev:AN er lett å kjenne igjen
mesut skrev:holder en knapp på jj 8)
Det er jeg jaggu ikke sikker på, men mener Serial snakket noe om det.bambadoo skrev:Brukes de c-kjerne trafoene (de små) som AN bare produserte en kort stund?
mesut skrev:jeg holder en knapp på svampebob 8)
J.J skrev:8)mesut skrev:holder en knapp på jj 8)
Det er ikke umulig, skriker ut når jeg finner ut av det.HCS skrev:Hjemme til uka ? Roer seg her nå og da er jeg lysten på litt musikk , jug og kaffe hos deg.. Si en kveld som passer...
Helt klart, vært nysgjerrig på den der leeeeengeeksu skrev:Ser at helgen er reddet. Hyggelig når folk låner bort litt "leketøy".
Ikke umulig, time vill shåv.65finger skrev:Gamle Svampefar holder nok fortet og denger guffeAN ut
Vinger LMC, vinger......LMC skrev:den derre Vindicatoren har jaggu vært mye rundt omkring!
hva kommer det av?
Den her er ikke en vandreamp 8)LMC skrev:den derre Vindicatoren har jaggu vært mye rundt omkring!
hva kommer det av?
at folk tror det er en hundrewatter? :
mvh
Leif
Veldig bra ;DLagga skrev:Vinger LMC, vinger......LMC skrev:den derre Vindicatoren har jaggu vært mye rundt omkring!
hva kommer det av?
Vennlig hilsen
Morten
Alltid spennnede med AN produkter i heimen. Og spesielt 2A3 dingser.lassemann skrev:Spennende dette her da Jan!
Vært morro og hørt den AN-saken der altså
mvh
lassemann
JanR skrev:Og ja, vært morro og hørt den, se hva jeg får til i kveld
/jan
Her stresses det ikke :Brasse skrev:JanR skrev:Og ja, vært morro og hørt den, se hva jeg får til i kveld
/jan
skjønner at det tar sin tid.
Noe jeg kan være behjelpelig med?JanR skrev:Her stresses det ikke :Brasse skrev:JanR skrev:Og ja, vært morro og hørt den, se hva jeg får til i kveld
/jan
Over til noe helt annet, trenger ett par frivillige i morgen.
Gjerne på dagtid - tidlig eftan, noen ?
/jan
Mjo, siden arvingen ikke kan alikevel i morgen så trenger jeg ett par kæll til litt amp testing. Ikke noe overseriøst selvsagt. Men alltid kjekt med flere som syns og mener noe om det de hører.rolfozzy skrev:Noe jeg kan være behjelpelig med?JanR skrev:Her stresses det ikke :Brasse skrev:JanR skrev:Og ja, vært morro og hørt den, se hva jeg får til i kveld
/jan
Over til noe helt annet, trenger ett par frivillige i morgen.
Gjerne på dagtid - tidlig eftan, noen ?
/jan
Og når begynte jeg med noe viktig ?rolfozzy skrev:Å faen. Trodde det var noe viktig jeg.
En gang må vel være den første selv for deg.JanR skrev:Og når begynte jeg med noe viktig ?rolfozzy skrev:Å faen. Trodde det var noe viktig jeg.
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:En gang må vel være den første selv for deg.JanR skrev:Og når begynte jeg med noe viktig ?rolfozzy skrev:Å faen. Trodde det var noe viktig jeg.
/jan
GullDazed skrev:Har tid, jeg. Frem til 18-19-tiden, i alle fall.
Skal prøve å få det til. Kan hende jeg må drøye til nærmere 15-tiden, men jeg gir beskjed.JanR skrev:GullDazed skrev:Har tid, jeg. Frem til 18-19-tiden, i alle fall.
rozzy, svinger du bortom ? Skal vi si rundt 13-14 tiden ?
/jan
Itt'no problemDazed skrev:Skal prøve å få det til. Kan hende jeg må drøye til nærmere 15-tiden, men jeg gir beskjed.JanR skrev:GullDazed skrev:Har tid, jeg. Frem til 18-19-tiden, i alle fall.
/jan
JanR skrev:Itt'no problemDazed skrev:Skal prøve å få det til. Kan hende jeg må drøye til nærmere 15-tiden, men jeg gir beskjed.JanR skrev:GullDazed skrev:Har tid, jeg. Frem til 18-19-tiden, i alle fall.
/jan
Skal sitte pal i bunkers i morgen også.
/jan
Men gi deg du a :mesut skrev:JanR skrev:Itt'no problemDazed skrev:Skal prøve å få det til. Kan hende jeg må drøye til nærmere 15-tiden, men jeg gir beskjed.JanR skrev:GullDazed skrev:Har tid, jeg. Frem til 18-19-tiden, i alle fall.
/jan
Skal sitte pal i bunkers i morgen også.
/jan
rettet litt
Mens du brygger skal jeg drikke øl, grei arbeidsfordeling spør du megBrasse skrev:ingenting er som ein dag i bunkers sammen med na' Kari. Opeth
eg skal lage pølser og brygge øl.
Brasse skrev:(-) eg skal lage pølser og brygge øl.
Anbefaler å lagre ølet LITT først..... :JanR skrev:Mens du brygger skal jeg drikke (-)
Kanskje like greit vi sitter i hver vår byLagga skrev:Brasse skrev:(-) eg skal lage pølser og brygge øl.Anbefaler å lagre ølet LITT først..... :JanR skrev:Mens du brygger skal jeg drikke (-)
Vennlig hilsen
Morten
Da rozzy er opptatt med pakking og flytting så får han ikke tid til å komme i dag.Dazed skrev:Skal prøve å få det til. Kan hende jeg må drøye til nærmere 15-tiden, men jeg gir beskjed.JanR skrev:GullDazed skrev:Har tid, jeg. Frem til 18-19-tiden, i alle fall.
/jan
Ikke for noen av osseksu skrev:Skulle gjerne ha tatt en tur, men det er bursdag for første fødte idag. Blir vel ikke så veldig poppis om jeg dropper det.