Fan ta, da må jeg sitte her og høre på Kari B eller Opeth en hel kveld.....valgets kvalerrolfozzy skrev:Du har bestilt den, Jan var det ikke så?
Og ja, den er på gang.
/jan
Fan ta, da må jeg sitte her og høre på Kari B eller Opeth en hel kveld.....valgets kvalerrolfozzy skrev:Du har bestilt den, Jan var det ikke så?
Åpent sinn ja ;Drolfozzy skrev:Da kan jeg jo ta en tur og høre på den når du har fått nye Opeth. Sikkert bare noe drit det også. Men et åpent sinn skal man ha.
JanR skrev:Åpent sinn ja ;Drolfozzy skrev:Da kan jeg jo ta en tur og høre på den når du har fått nye Opeth. Sikkert bare noe drit det også. Men et åpent sinn skal man ha.
Skriker ut jeg vet du så kan du jo låne ørene til den.
Tror jeg skal purre litt på den, bare for å være sikker på at jeg ikke har blitt glemt.
/jan
Det haster ikke.
For meg så, ventet lenge på den boksen og Porc.Tree boksen, vinyl da selvsagt.rolfozzy skrev:Det haster ikke.JanR skrev:Åpent sinn ja ;Drolfozzy skrev:Da kan jeg jo ta en tur og høre på den når du har fått nye Opeth. Sikkert bare noe drit det også. Men et åpent sinn skal man ha.
Skriker ut jeg vet du så kan du jo låne ørene til den.
Tror jeg skal purre litt på den, bare for å være sikker på at jeg ikke har blitt glemt.
/jan
Hehe, flaks der. ;DJanR skrev:Fan ta, da må jeg sitte her og høre på Kari B eller Opeth en hel kveld.....valgets kvalerrolfozzy skrev:Du har bestilt den, Jan var det ikke så?
Og ja, den er på gang.
/jan
;Deksu skrev:Hehe, flaks der. ;DJanR skrev:Fan ta, da må jeg sitte her og høre på Kari B eller Opeth en hel kveld.....valgets kvalerrolfozzy skrev:Du har bestilt den, Jan var det ikke så?
Og ja, den er på gang.
/jan
Var akkurat det jeg tenkte på, 7-8 timer med Kari hadde nok vært tøft for deg.JanR skrev:;Deksu skrev:Hehe, flaks der. ;DJanR skrev:Fan ta, da må jeg sitte her og høre på Kari B eller Opeth en hel kveld.....valgets kvalerrolfozzy skrev:Du har bestilt den, Jan var det ikke så?
Og ja, den er på gang.
/jan
Godt jeg la til Opeth eller så hadde jeg slitt 8)
/jan
Hadde blitt tvangsinnlagt lenge før det hadde gått 7 timereksu skrev:Var akkurat det jeg tenkte på, 7-8 timer med Kari hadde nok vært tøft for deg.JanR skrev:;Deksu skrev:Hehe, flaks der. ;DJanR skrev:Fan ta, da må jeg sitte her og høre på Kari B eller Opeth en hel kveld.....valgets kvalerrolfozzy skrev:Du har bestilt den, Jan var det ikke så?
Og ja, den er på gang.
/jan
Godt jeg la til Opeth eller så hadde jeg slitt 8)
/jan
JanR skrev:Kan jo nevne/friste med at vedkommende som får innlegg nr.10000 i tråden her vinner en helaften i bunkers med Kari Bremnes evt Opeth (fritt valg) en hel (valgfri)kveld. Er ikke det premien sin så vet ikke jeg
/jan
[/quote
Hvis du har avklart med Kari og hun kommer poster jeg gjerne noen hundre pr dag jeg. Hun er en nydelig moden dame som jeg gjerne tilbringer kvalitetstid : med. Tar med en god XO hvis ikke du sørger for denne fofriskningen da ? Gleder meg !
-m
2 låterrolfozzy skrev:Da kan jeg jo ta en tur og høre på den når du har fått nye Opeth. Sikkert bare noe drit det også. Men et åpent sinn skal man ha.
Dessuten tar vel ikke det en hel kveld.
tar en heil kveld65finger skrev:2 låterrolfozzy skrev:Da kan jeg jo ta en tur og høre på den når du har fått nye Opeth. Sikkert bare noe drit det også. Men et åpent sinn skal man ha.
du har fått med deg greia etter 2 låter (om du iker det eller ei)Brasse skrev:tar en heil kveld65finger skrev:2 låterrolfozzy skrev:Da kan jeg jo ta en tur og høre på den når du har fått nye Opeth. Sikkert bare noe drit det også. Men et åpent sinn skal man ha.
Kvar utgivelse er på 8 LP'er.
Hadde jeg fått a på døra hadde jeg garantert holdt ut den kvelden. Ei flott damemadman skrev:Hvis du har avklart med Kari og hun kommer poster jeg gjerne noen hundre pr dag jeg. Hun er en nydelig moden dame som jeg gjerne tilbringer kvalitetstid : med. Tar med en god XO hvis ikke du sørger for denne fofriskningen da ? Gleder meg !JanR skrev:Kan jo nevne/friste med at vedkommende som får innlegg nr.10000 i tråden her vinner en helaften i bunkers med Kari Bremnes evt Opeth (fritt valg) en hel (valgfri)kveld. Er ikke det premien sin så vet ikke jeg
/jan
-m
Hadde ett svakt øyeblikk, beklagerjokris skrev:??? ??? ???
hvor ble det av satanrockeren og hva har du gjort med han ??? ???
;D ;D ;D
Marius Muller...?Dyktig gitarist med seg på den skiva
puff, det var da innerlig godtJanR skrev:Hadde ett svakt øyeblikk, beklagerjokris skrev:??? ??? ???
hvor ble det av satanrockeren og hva har du gjort med han ??? ???
;D ;D ;D
/jan
Vapor skrev:Marius Muller...?Dyktig gitarist med seg på den skiva
Litt båtpuss?!JanR skrev:Hadde jeg fått a på døra hadde jeg garantert holdt ut den kvelden. Ei flott damemadman skrev:Hvis du har avklart med Kari og hun kommer poster jeg gjerne noen hundre pr dag jeg. Hun er en nydelig moden dame som jeg gjerne tilbringer kvalitetstid : med. Tar med en god XO hvis ikke du sørger for denne fofriskningen da ? Gleder meg !JanR skrev:Kan jo nevne/friste med at vedkommende som får innlegg nr.10000 i tråden her vinner en helaften i bunkers med Kari Bremnes evt Opeth (fritt valg) en hel (valgfri)kveld. Er ikke det premien sin så vet ikke jeg
/jan
-m
Og tro meg, det hadde jeg ikke fortalt til dere
Når det gjelder musikken, Løsrivelse er knallbra - Over en by har ett par meget gode låter osv. Hu er ok i cd spilleren i små doser, imho.
Kanskje jeg skulle prøve en kveld, med litt "båtpuss" innabords :
Helv......Brasse skrev:Litt båtpuss?!JanR skrev:Hadde jeg fått a på døra hadde jeg garantert holdt ut den kvelden. Ei flott damemadman skrev:Hvis du har avklart med Kari og hun kommer poster jeg gjerne noen hundre pr dag jeg. Hun er en nydelig moden dame som jeg gjerne tilbringer kvalitetstid : med. Tar med en god XO hvis ikke du sørger for denne fofriskningen da ? Gleder meg !JanR skrev:Kan jo nevne/friste med at vedkommende som får innlegg nr.10000 i tråden her vinner en helaften i bunkers med Kari Bremnes evt Opeth (fritt valg) en hel (valgfri)kveld. Er ikke det premien sin så vet ikke jeg
/jan
-m
Og tro meg, det hadde jeg ikke fortalt til dere
Når det gjelder musikken, Løsrivelse er knallbra - Over en by har ett par meget gode låter osv. Hu er ok i cd spilleren i små doser, imho.
Kanskje jeg skulle prøve en kveld, med litt "båtpuss" innabords :
Det skal jeg gjøre mitt ytterste for å få tilMilenko skrev:Ha en riffende god helg
Morroklumpenmesut skrev:ingen ungdommer med sure sneiper i kjeften i bunkers i kveld, janr? ;D
Noe jeg har gått glipp av ? Hva har skjedd ??JanR skrev:Morroklumpenmesut skrev:ingen ungdommer med sure sneiper i kjeften i bunkers i kveld, janr? ;D
er alt jeg har å si til dagens ungdom. Iaf de som var innom her.
;D
/jan
JanR skrev:Morroklumpenmesut skrev:ingen ungdommer med sure sneiper i kjeften i bunkers i kveld, janr? ;D
;D
/jan
I tillegg bør de sove med ett ØYE ÅPENT.mesut skrev:JanR skrev:Morroklumpenmesut skrev:ingen ungdommer med sure sneiper i kjeften i bunkers i kveld, janr? ;D
;D
/jan
;D
de skvetter vel til siden og kikker ned på skotuppene sine når de treffer på deg fremover, tenker jeg
Langt i fra, var ett rasshøl dø løx. Men fulgte reglene hjemme.J.J skrev:Hmmm.....en gjeng med rakkers ?? ;D
Han har vel lært av far sin vel ......du var vel sikkert et dydsmønster tipper jeg ........................................................... :-X
H.R skrev:Flyttsamer skal man ikke spøke med til tross for at de har bodd sørafor lenge.
;D
Redigert forrige innlegg.H.R skrev:ilke glem snusen daJanR skrev:H.R skrev:Flyttsamer skal man ikke spøke med til tross for at de har bodd sørafor lenge.
;D
Notat til meg selv, husk jerry kanne og lighter neste gang du skal oppom H.R.
Og snus.
/jan
Njei, iofs ikke 8)Brasse skrev:Du er vel ikkje overraska : ?