:-Xpengesluk skrev:Ja, skikkelig ekte mannfolk, helt til han dauer av urinforgiftning etter at kona har pissa i ølet hans gjennom et par tiår
Undervurder ALDRI kvinners listighet, utholdenhet og langsiktige strategier og mål!
(rent hypotetisk dette.. :)
Veldig boktavelig.shaunv skrev:Pølse med vaffel ja. Ikke bokstavelig håper jeg? :
Er det ikke Mossingene som holder på med slikt? Eller er hele øssfoll tullete?JanR skrev:Veldig boktavelig.shaunv skrev:Pølse med vaffel ja. Ikke bokstavelig håper jeg? :
Øssfollinger altså :
/jan
Mossingene gikk vel foran hvis ikke minnet svikter meg helt. Men dem er ikke så langt etter her i Særp heller.JanOlav skrev:Er det ikke Mossingene som holder på med slikt? Eller er hele øssfoll tullete?JanR skrev:Veldig boktavelig.shaunv skrev:Pølse med vaffel ja. Ikke bokstavelig håper jeg? :
Øssfollinger altså :
/jan
Så vidt jeg vet har ikke denne perversiteten kommet til Halden.JanR skrev:Mossingene gikk vel foran hvis ikke minnet svikter meg helt. Men dem er ikke så langt etter her i Særp heller.JanOlav skrev:Er det ikke Mossingene som holder på med slikt? Eller er hele øssfoll tullete?JanR skrev:Veldig boktavelig.shaunv skrev:Pølse med vaffel ja. Ikke bokstavelig håper jeg? :
Øssfollinger altså :
/jan
Liker både vaffel og pølser jeg, men hver for seg for svarte svingende !
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:Så vidt jeg vet har ikke denne perversiteten kommet til Halden.
rolfozzy skrev:Var ikke dette noe som først dukka opp på Moss stadion? Ikke rart det laget rykka ned med sånt på menyen.
På den ene siden; man bør da prøve ny mat, og ikke være kresen på alt mulig.JanR skrev:Liker både vaffel og pølser jeg, men hver for seg for svarte svingende !
hehe +1HCS skrev:Har heller aldri skjønt rekesalat oppå pølsa jeg... Så er nok ingen gourmet når det gjelder den kombinasjonen... :-\
Foretrekker brød sjæl men til nød gjerne en nystekt vaffel rundt pølsaJanR skrev:Du milde.....ser ikke godt ut engang.
Nei takk meg til pølse-i-brød.
Og vafler uten pølse, med jordbær syltetøy.
/jan
Papir er bedre enn vaffel ? :Dazed skrev:Da tror jeg at jeg hadde tatt pølse i papir, og vaffel med syltetøy etterpå.
i Montefrank eller loff er tingenJanR skrev:Papir er bedre enn vaffel ? :Dazed skrev:Da tror jeg at jeg hadde tatt pølse i papir, og vaffel med syltetøy etterpå.
Nuvel. Vi kan vel være enig om at vi er uenig ?
Uansett, pølser er godt. Være seg i lompe/brød eller "bar"
/jan
French-hot-dog ?65finger skrev:i Montefrank eller loff er tingenJanR skrev:Papir er bedre enn vaffel ? :Dazed skrev:Da tror jeg at jeg hadde tatt pølse i papir, og vaffel med syltetøy etterpå.
/jan
Nå spiser man ikke papiret når man kjøper "pølse i papir", da. Trodde du syntes pølse i vaffel var en uting, jeg. Har du snudd på flisa? Hvis ikke var vi altså ikke uenige. Jeg liker både pølse og vaffel, men ikke sammen!JanR skrev:Papir er bedre enn vaffel ? :Dazed skrev:Da tror jeg at jeg hadde tatt pølse i papir, og vaffel med syltetøy etterpå.
/jan
;DDazed skrev:Nå spiser man ikke papiret når man kjøper "pølse i papir", da. Trodde du syntes pølse i vaffel var en uting, jeg. Har du snudd på flisa? Hvis ikke var vi altså ikke uenige. Jeg liker både pølse og vaffel, men ikke sammen!JanR skrev:Papir er bedre enn vaffel ? :Dazed skrev:Da tror jeg at jeg hadde tatt pølse i papir, og vaffel med syltetøy etterpå.
/jan
Vaffel uten pølse og pølse uten vaffelJanR skrev:;DDazed skrev:Nå spiser man ikke papiret når man kjøper "pølse i papir", da. Trodde du syntes pølse i vaffel var en uting, jeg. Har du snudd på flisa? Hvis ikke var vi altså ikke uenige. Jeg liker både pølse og vaffel, men ikke sammen!JanR skrev:Papir er bedre enn vaffel ? :Dazed skrev:Da tror jeg at jeg hadde tatt pølse i papir, og vaffel med syltetøy etterpå.
/jan
Pølse og vaffel hver for seg er greia
/jan
Du mener ikke pølsevev vel?HCS skrev:Mye "pølsesnakk" i tråden din nå Jan.... ;D
Hmm ja. Nok "matprat" for ei stund, overlater denslags til andre.HCS skrev:Mye "pølsesnakk" i tråden din nå Jan.... ;D
Litt usikker på om jeg skal tolke det som " fan du sitter bare på rævva hele tia din late slæsk.....på tide at du gjør nytte for deg " eller om det skal tolkes som "settes pris på....."rolfozzy skrev:Det er godt du kan komme til nytte, Jan.
Jeg setter stor pris på det.
pengesluk skrev:Har mer tro på alternativet "endelig NOE den sløfokken duger til... - sjauing!"
Syns det er fint jeg at Jan stiller som en representant fra Hornalliansen for og hjelpe en alliansebroder.pengesluk skrev:Har mer tro på alternativet "endelig NOE den sløfokken duger til... - sjauing!"
Pølse anno 2012:JanR skrev:;DDazed skrev:Nå spiser man ikke papiret når man kjøper "pølse i papir", da. Trodde du syntes pølse i vaffel var en uting, jeg. Har du snudd på flisa? Hvis ikke var vi altså ikke uenige. Jeg liker både pølse og vaffel, men ikke sammen!JanR skrev:Papir er bedre enn vaffel ? :Dazed skrev:Da tror jeg at jeg hadde tatt pølse i papir, og vaffel med syltetøy etterpå.
/jan
Pølse og vaffel hver for seg er greia
/jan
Ikke umulig, skriker ut hvis behovet skulle melde seg.HCS skrev:Er det igjen noe på fredag kan jeg gjerne sjaue litt jeg og..
Kan vel ikke være så mye igjen på fredag vel. Nå blir vi 6 1/2 mann her på torsdag. Så det aller meste må da bli gjort da. Takk for tilbudet ditt HCS. Du vil bli kontakta hvis det er behov.JanR skrev:Ikke umulig, skriker ut hvis behovet skulle melde seg.HCS skrev:Er det igjen noe på fredag kan jeg gjerne sjaue litt jeg og..
Regner med vi får unna det meste torsdag, tatt meg fri fredag så rozzy kommer i ordning i leiligheten så fort som mulig.
Kan jo ikke la mannen være uten musikk i dagesvis
/jan