J.J skrev:Jadamasa :pengesluk skrev:Svar på det jeg spør om!
pengesluk skrev:J.J. part II: Violence is always right if you are the winner!
Tyder på utstrakt latskap og dårlig samvittighet dette her..
Jepp ;D Om du spanderer et skikkelig kurs så er jeg med !!pengesluk skrev:Tror vi må sende J.J. på et hel-dagskurs; der bygges det minimum ett par høyttalere i uka! Stort sett noe skrammel da, men han får for innsatsen!
;Dpengesluk skrev:Skal høre med HEL ;D ;D
Jeg hørte jaggu elefantrassa til sluket prompe i går kveld. ;Dkise skrev:pengesluk skrev:Yessir! At your service! Har du fått noe fart i horna enda??
Sendrektighet straffes med OB eller det som verre er..J.J skrev:;Dpengesluk skrev:Skal høre med HEL ;D ;D
Han lager jo bare planke-høytallers ;D
Jeg vil lage HORN må du skjønne ..... erru nybegynner eller ??
Og det sier du som har 10 x 15" i OB - hmmmmmm :pengesluk skrev:Sendrektighet straffes med OB eller det som verre er..J.J skrev:;Dpengesluk skrev:Skal høre med HEL ;D ;D
Han lager jo bare planke-høytallers ;D
Jeg vil lage HORN må du skjønne ..... erru nybegynner eller ??
;Dpengesluk skrev:Men hvor blir det av Treige-Olsen - har han ikke fått koblet opp skramlet enda??
Vi er tomme for tomprat her!
NjaaBHO skrev:Å....skal du både røre og drikke?
Værtfall Aronov kjenner ikke til Aranov sikkert noe dritt ! ;DJanR skrev:NjaaBHO skrev:Å....skal du både røre og drikke?
I morra kommer arvingen innom så da blir det vel noen pils og musikk,
Lørdag er det full fart fra 8 på morran, unger som skal synge og fremføre....en masse greier.
Søndag, komme seg etter lørdagen. Også kommer det vel en Aranov amp på besøk.
Så kanskje mandag.
/jan
Dette kan du ta med ro Sluket! Om sentralen har en ekte sannhetsapostel, så er hans navn Sluket.pengesluk skrev:Får ikke sove... har ligget og kastet meg rundt i sengen i timesvis nå... fryktelige tanker slo meg..
Morten, tror du at.. ahem.. pft..... eehhh...tror du at det finnes noen der ute som IKKE ser dette på denne måten??
"Sitat fra: pengesluk på I dag kl. 15:53:21
Dessuten er jeg super nøytral og absolutt objektiv i alle sammenheng.
Nemlig! (2) Dette er da ellers alment kjent Sluket..."
En forferdelig mistanke slo ned i meg..
Radionette elementer.......nå har jeg hørt det ogpengesluk skrev:Da heter det MOB - Monster OB - og DET er noe helt annet enn disse brødfjelene med gamle Radionette elementer skrudd på med parker-skruer..
Svelge svelge..Lagga skrev:Dette kan du ta med ro Sluket! Om sentralen har en ekte sannhetsapostel, så er hans navn Sluket.pengesluk skrev:Får ikke sove... har ligget og kastet meg rundt i sengen i timesvis nå... fryktelige tanker slo meg..
Morten, tror du at.. ahem.. pft..... eehhh...tror du at det finnes noen der ute som IKKE ser dette på denne måten??
"Sitat fra: pengesluk på I dag kl. 15:53:21
Dessuten er jeg super nøytral og absolutt objektiv i alle sammenheng.
Nemlig! (2) Dette er da ellers alment kjent Sluket..."
En forferdelig mistanke slo ned i meg..
Det har vært flere, men de er utestengt fra HFS.....
/ Morten
Nei men godaften, HEL!! hehe.. var ikke meningen du skulle lese her..?? : :HEL skrev:Radionette elementer.......nå har jeg hørt det ogpengesluk skrev:Da heter det MOB - Monster OB - og DET er noe helt annet enn disse brødfjelene med gamle Radionette elementer skrudd på med parker-skruer..
Straffen for å sitte her og skrive uten lesebriller 8)Ove W skrev:Værtfall Aronov kjenner ikke til Aranov sikkert noe dritt ! ;DJanR skrev:NjaaBHO skrev:Å....skal du både røre og drikke?
I morra kommer arvingen innom så da blir det vel noen pils og musikk,
Lørdag er det full fart fra 8 på morran, unger som skal synge og fremføre....en masse greier.
Søndag, komme seg etter lørdagen. Også kommer det vel en Aranov amp på besøk.
Så kanskje mandag.
/jan
O
Ja, hva blir det neste? Lese uten skrivebriller? :JanR skrev:Straffen for å sitter her og skrive uten lesebriller 8)
Har ei samling med biltemabriller, alle slags :Dazed skrev:Ja, hva blir det neste? Lese uten skrivebriller? :JanR skrev:Straffen for å sitter her og skrive uten lesebriller 8)
Jeg tåler den;pengesluk skrev:Nei men godaften, HEL!! hehe.. var ikke meningen du skulle lese her..?? : :HEL skrev:Radionette elementer.......nå har jeg hørt det ogpengesluk skrev:Da heter det MOB - Monster OB - og DET er noe helt annet enn disse brødfjelene med gamle Radionette elementer skrudd på med parker-skruer..
Må ikke ta det bokstavelig vet du, dette var bare en lignelse, hender jeg drar noen slike serru..
Er byggeplanene i boks?
LMC skrev:bankansatte!? :
Hva med "Kjære, hør så bra lyd det ble i kjøpmannsdisken din nå som jeg integrerte et par basshorn i den! Du trengte vel ikke plassen i ALLE skuffene likevel?"LMC skrev:alt 3:
hei pus;
påbygget ble litt større og dyrere enn estimatene, men gladnyheten er at da får den hvite lekre kjøbmannsdisken din mere luft rundt seg og kommer rmye bedre til sin rett ;D
mvh
Leif
;D ;Dpengesluk skrev:Alt.4
"Eller vi kan gjøre som en kompis, JanR, han har beslaglagt HELE kjelleren og har suspekt besøk der HELE tiden... en slik løsning kan vi jo få til
her også.."
LMC skrev:eller alt 5
vi gjør som Leif:
pælmer ut TV´n av stua, tar over kontrollen i eget hus og plasserer hele sulamitten i stua
postkassa til klager er fjernet ;D
mvh
Leif