Fortsatt god jul giz og BjørnGizmo76 skrev:God jul JanR, fra ikke fullt så langt nord :
8)mesut skrev:fine bilder, janr.
blir kult når fuglene komponentene tar plass inni der.
Svart? hva med beito!!! ???JanR skrev:8)mesut skrev:fine bilder, janr.
Blir nok helt greit, ingen som skal se nedi der alikevel
Kassa har foresten blitt svart :
/jan
Beito er ut65finger skrev:Svart? hva med beito!!! ???JanR skrev:8)mesut skrev:fine bilder, janr.
Blir nok helt greit, ingen som skal se nedi der alikevel
Kassa har foresten blitt svart :
/jan
Filtrene skulle sendes den 14 eller 15 des. Ikke sett snurten av de ennåHCS skrev:Når er filtret i hus ? For det er vel sendt ifra USA nå ? Hørte forøvrig et artig anlegg i går. Artig når kællen bor rett ved meg. Skal ta deg med der en gang Jan
Får prøve å henge med neste gang.HCS skrev:ikke vært hos A ennå. Tenkte å ta meg en tur snart. Blir du med ? Var hos T... Orishorn og uber audionote ting i kombo med Well Tempered Amadeus platespiller var en utsøkt opplevelse...
Sjøl takk gutta, kjempehyggeligJ.J skrev:Den komboen som JEG likte best der sammen med dem toppene som Jan låner nå var AN Vindi... med Svetlana Sylvania rør.
Right in your face og veldig livlig.. full fart og dynamikk - bare som korte hint om hva det dreide seg om.
Takk for at du tok deg tid til oss og takk for flott bevertning.
/JR
Takk kjære navnbrorpengesluk skrev:Barske filter Jan! Ikke bry deg om slike ignorante sløvskaller som ikke kan telle lenge enn til ti uten å ta av sokkene!
Fint at du liker furu - vi er stolte av deg - alle som heter Jan ;D ;Dpengesluk skrev:Barske filter Jan! Ikke bry deg om slike ignorante sløvskaller som ikke kan telle lenge enn til ti uten å ta av sokkene!
pengesluk skrev:Ser du ikke engang at det er bjerkefiner?? Dette går over alle snøvleskaft.
Delefiltre SKAL se slik ut, og bygges i trekasser. Metall/plast er fy-fy.
Vi skal nok følge nøye med den dagen JJ skal til med filterbygging, hehe...
Hvorfor skal jeg forklare meg mer ? :pengesluk skrev:Å neida - ikke prøv deg med noen bortforklaringer her nå...
BTW, er det noe byging på gang? Har jo vært en stri strøm av horn og diverse i din retning i det siste...
Ingen sprekk her nei. Bare minner som kom over meg.pengesluk skrev:Visste jeg det ikke - Rozzy sprakk som en kondom under flåtebesøk!!
Høres mer ut som tilbygg ja.J.J skrev:Hvorfor skal jeg forklare meg mer ? :pengesluk skrev:Å neida - ikke prøv deg med noen bortforklaringer her nå...
BTW, er det noe byging på gang? Har jo vært en stri strøm av horn og diverse i din retning i det siste...
Jeg bygger med 1,5x4" Høytalers kommer når det er tid - sånn må det værra. Dessuten så er alt komplett når det gjelder det.
Det er filter og amps som er det store spørsmålet om det holder mål.
Win some, loose some...pengesluk skrev:Æsj. Fanken. Der tapte jeg 10.000
Ja ... du er gammaldags og minst like treg som undertegnede Du sier 2" driver du og ... selvom at det ikke er det :pengesluk skrev:Høres mer ut som tilbygg ja.J.J skrev:Hvorfor skal jeg forklare meg mer ? :pengesluk skrev:Å neida - ikke prøv deg med noen bortforklaringer her nå...
Jeg bygger med 1,5x4" Høytalers kommer når det er tid - sånn må det værra. Dessuten så er alt komplett når det gjelder det.
Det er filter og amps som er det store spørsmålet om det holder mål.
Jeg fikk fryktelig kjeft en dag, spurte etter halvannentomseks og fikk rett i trynet at nå heter det 37 x 198.