HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Vakkert Jan R....Hadde en ikke visst bedre kunne den boksen vært signert Peter Q himself...
;D ;D ;D ;DTradisjon kaller vi det - vi som ikke er så hypermoderne
Åja?? Virker'n ikke??HCS skrev:Vakkert Jan R....Hadde en ikke visst bedre kunne den boksen vært signert Peter Q himself...
Men nå for tiden er jo ikke en "2 tom 4" det, men 98x48mm, f.eks. Bli'kke pent og nøyaktig med sånt slurv, vel? ;D ...Bommer jo med borti 11mm pr. fot.J.J skrev:Jeg bruker tommer om det jeg handler på saga - det gjør gamlekara der og ... selvom dem kan mm og seff.
Tradisjon kaller vi det - vi som ikke er så hypermoderne 8)
Hehe...Svart og gull er ikke tull... ... Eller noe i den duren... Bare dette ikke er filtermontørene så... 8)pengesluk skrev:Åja?? Virker'n ikke??HCS skrev:Vakkert Jan R....Hadde en ikke visst bedre kunne den boksen vært signert Peter Q himself...
Bommer ikke en tomme når jeg treffer deg ;DDazed skrev:Men nå for tiden er jo ikke en "2 tom 4" det, men 98x48mm, f.eks. Bli'kke pent og nøyaktig med sånt slurv, vel? ;D ...Bommer jo med borti 11mm pr. fot.J.J skrev:Jeg bruker tommer om det jeg handler på saga - det gjør gamlekara der og ... selvom dem kan mm og seff.
Jaggu godt jeg har en god, gammeldags solid treskalle.J.J skrev:Bommer ikke en tomme når jeg treffer deg ;DDazed skrev:Men nå for tiden er jo ikke en "2 tom 4" det, men 98x48mm, f.eks. Bli'kke pent og nøyaktig med sånt slurv, vel? ;D ...Bommer jo med borti 11mm pr. fot.J.J skrev:Jeg bruker tommer om det jeg handler på saga - det gjør gamlekara der og ... selvom dem kan mm og seff.
Kan vi ikke late somHCS skrev:Vakkert Jan R....Hadde en ikke visst bedre kunne den boksen vært signert Peter Q himself...
Takkermesut skrev:ble stilig i svart, janr.
Hysj, fingers kan høre deg :mesut skrev:takk gud og skje lov at du styrte unna beito.
Der har du Altec hønna, tøffe som fan.J.J skrev:Right in your face og veldig livlig.. full fart og dynamikk - bare som korte hint om hva det dreide seg om.
/JR
emotikon skrev:Märtha Louise har i hvertfall fått flere å snakke med i året som kommer.....uten at det kanskje hjelper på enigheten om hva som er fint filterkassedesign...
SLURV!! Det heter 48 x 98, ikke 98 x 48!!!! Da ender du fort opp med 98 x 148!!! SLURV!!Dazed skrev:Men nå for tiden er jo ikke en "2 tom 4" det, men 98x48mm, f.eks. Bli'kke pent og nøyaktig med sånt slurv, vel? ;D ...Bommer jo med borti 11mm pr. fot.J.J skrev:Jeg bruker tommer om det jeg handler på saga - det gjør gamlekara der og ... selvom dem kan mm og seff.
;D ;D Sånn skal det være! Man fører en proper neve her i HA.J.J skrev:Bommer ikke en tomme når jeg treffer deg ;DDazed skrev:Men nå for tiden er jo ikke en "2 tom 4" det, men 98x48mm, f.eks. Bli'kke pent og nøyaktig med sånt slurv, vel? ;D ...Bommer jo med borti 11mm pr. fot.J.J skrev:Jeg bruker tommer om det jeg handler på saga - det gjør gamlekara der og ... selvom dem kan mm og seff.
Bare den ene Morten, enn så lengemadman skrev:Og mine gamle bassamper er HØGD ! Du sa du skulle passe godt på dem
-m
;Dmadman skrev:Aha, seigpining ! Ja det er jo bedre :'(
-m
Da havner den jo på høykant. Jeg kan jo ikke ta ansvar for at ekstrahjelpen på trelastlageret evt. er dauhørt. ;Dpengesluk skrev:SLURV!! Det heter 48 x 98, ikke 98 x 48!!!! Da ender du fort opp med 98 x 148!!! SLURV!!Dazed skrev:Men nå for tiden er jo ikke en "2 tom 4" det, men 98x48mm, f.eks. Bli'kke pent og nøyaktig med sånt slurv, vel? ;D ...Bommer jo med borti 11mm pr. fot.J.J skrev:Jeg bruker tommer om det jeg handler på saga - det gjør gamlekara der og ... selvom dem kan mm og seff.
Helt korrekt.Dazed skrev:Da havner den jo på høykant. Jeg kan jo ikke ta ansvar for at ekstrahjelpen på trelastlageret evt. er dauhørt. ;Dpengesluk skrev:SLURV!! Det heter 48 x 98, ikke 98 x 48!!!! Da ender du fort opp med 98 x 148!!! SLURV!!Dazed skrev:Men nå for tiden er jo ikke en "2 tom 4" det, men 98x48mm, f.eks. Bli'kke pent og nøyaktig med sånt slurv, vel? ;D ...Bommer jo med borti 11mm pr. fot.J.J skrev:Jeg bruker tommer om det jeg handler på saga - det gjør gamlekara der og ... selvom dem kan mm og seff.
Ligeså The Lassemann'slassemann skrev:Godt nytt år Jan!
mvh
lassemann
Knallskive, ja til og plutoniumsfetBHO skrev:Jasså ja.....skiva vokser på deg. ;D
Godt nyttår til hele fam. Olsen i Særp!!!
Godt nytt år Bjørn m/familiebjornh skrev:Godt Nytt År. Kanskje vi blir bedre kjent i år...
Mvh. Bjørn
Kjøleribbe = amp = jepp Må ha 2 (mono) amper vettu.tore_v1 skrev:Det skal inn en kjøleribbe til?
Blir spennende å følge med - får se når jeg er i området neste gang om jeg ikke får lurt meg unna på en svensketur/klipsch-tur.
;D ;DLMC skrev:husk å legge inn overrislingsanlegg ;D
mvh
Leif
Han er vel ikke akkurat den raskeste, greit nok.LMC skrev:Marchand er litt treig
du er vel oppe og står imorgen da
det blir sikkert moro
mvh
Leif