J
J.J
Gjest
Har 3 watts LED ........ Blå - går det ?? ;D
Blå er ut, watt driter jeg i, det jeg trenger er 1 max 2 volt. Men takk endåJ.J skrev:Har 3 watts LED ........ Blå - går det ?? ;D
Godt dere ikke holder bho arbeidsledig. Han setter nok stooooor pris på å slippe å sitte hjemme å "gud forby" spille musikk ;Dmesut skrev:ser bra ut, janr.
bravo.
men ikke plag bho for mye nå, da, for jeg har tenkt å plage han litt jeg også. ;D
;DH.R skrev:Godt dere ikke holder bho arbeidsledig. Han setter nok stooooor pris på å slippe å sitte hjemme å "gud forby" spille musikk ;Dmesut skrev:ser bra ut, janr.
bravo.
men ikke plag bho for mye nå, da, for jeg har tenkt å plage han litt jeg også. ;D
Hehe aldri lei å be den mannen.H.R skrev:Godt dere ikke holder bho arbeidsledig. Han setter nok stooooor pris på å slippe å sitte hjemme å "gud forby" spille musikk ;Dmesut skrev:ser bra ut, janr.
bravo.
Nei - har du noen gang tenkt på hvorfor ;Dmesut skrev:;DH.R skrev:Godt dere ikke holder bho arbeidsledig. Han setter nok stooooor pris på å slippe å sitte hjemme å "gud forby" spille musikk ;Dmesut skrev:ser bra ut, janr.
bravo.
klarer jo ikke å sitte i ro, den mannen.
JanR skrev:Blå er ut.....J.J skrev:Har 3 watts LED ........ Blå - går det ?? ;D
/jan
;DNikko03 skrev:Det der ser fanker'n meg bra ut. Fikk lyst på sånne jeg også nå.
Trur jeg må spille litt musikk for å bekjempe byggetrangen her ;D
Du trenger hjelp !!J.J skrev:JanR skrev:Blå er ut.....J.J skrev:Har 3 watts LED ........ Blå - går det ?? ;D
/jan
Neida jan ... du vil vel ha noe slikt tenker jeg .....
;D
Her skal det ikke noe blått, tro du meg.HCS skrev:Fy f.... Fikk meg nesten til å kaste opp den der blå dingsen... .... Er du å nå på tlf nå Jan R ? ;D
pent men litt tamt. pøse inn noe:J.J skrev:Bunkers etter oppussing ......
tenk, noen urinfølere rundt dassen. hver gang noen pisser utenfor så tennes 500 meter med blåled-kabelJ.J skrev:Kan sikkert bli fint det Finger .... ;D
Bra blir det, garantertH.R skrev:Tror uansett at det kan bli bra jan - go for it!
Advarer deg mot å gjøre det.JanR skrev:Bra blir det, garantertH.R skrev:Tror uansett at det kan bli bra jan - go for it!
Frese oppom clas o i morgen, de hadde noen 1.8 volt dioder - RØDE.
/jan
H.R skrev:Advarer deg mot å gjøre det.JanR skrev:Bra blir det, garantertH.R skrev:Tror uansett at det kan bli bra jan - go for it!
Frese oppom clas o i morgen, de hadde noen 1.8 volt dioder - RØDE.
/jan
Ser bøgete ut med røde led
Toppers dette Jan... Kanskje vi skal droppe tur ikveld ? ;DJanR skrev:Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
06.01.2012 10:10 1714 SARPSBORG
Nå har de fan ta meg overgått seg selv.
Kanskje ikke si noe før jeg sitter med filtra i hånda 8)
/jan
Hvis, mot alle odds, de skulle dukke opp på Spar butikken ila dagen så vurderer jeg styrepils og filter jaHCS skrev:Toppers dette Jan... Kanskje vi skal droppe tur ikveld ? ;DJanR skrev:Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
06.01.2012 10:10 1714 SARPSBORG
Nå har de fan ta meg overgått seg selv.
Kanskje ikke si noe før jeg sitter med filtra i hånda 8)
/jan
Holder ett halvt øye på pakkespor 8)HCS skrev:Let me know... Kan hende jeg dukker opp hos deg da og overtaler den kjekke unge mannen til å komme opp han med.. ;D
Det er på grensa, men når den ble scannet på Grålum klokka 10 i dag, er det ikke helt usannsynlig at den dukker opp på vårt lokale postkontor sånn fire-halv fem i ettermiddag.JanR skrev:Holder ett halvt øye på pakkespor 8)HCS skrev:Let me know... Kan hende jeg dukker opp hos deg da og overtaler den kjekke unge mannen til å komme opp han med.. ;D
/jan
Er den kjørt ut fra Grålum kommer den garantert på Spar ila dagen.Dazed skrev:Det er på grensa, men når den ble scannet på Grålum klokka 10 i dag, er det ikke helt usannsynlig at den dukker opp på vårt lokale postkontor sånn fire-halv fem i ettermiddag.JanR skrev:Holder ett halvt øye på pakkespor 8)HCS skrev:Let me know... Kan hende jeg dukker opp hos deg da og overtaler den kjekke unge mannen til å komme opp han med.. ;D
/jan
Mvh. Ivrig pakkesporingsbruker.
Røde dioder i alt det andre som står her, derfor rødt.pengesluk skrev:Lysdioder....
Blått = Råner
Rød = ok.
Gul = informativt, tilbakeholdent elegant og nøytralt
xxx fingra for det, unner deg å få dette nå, ikke vært helt enkellt å vente i juleperioden vil jeg troJanR skrev:Er den kjørt ut fra Grålum kommer den garantert på Spar ila dagen.Dazed skrev:JanR skrev:Holder ett halvt øye på pakkespor 8)HCS skrev:Let me know... Kan hende jeg dukker opp hos deg da og overtaler den kjekke unge mannen til å komme opp han med.. ;D
/jan
Det er på grensa, men når den ble scannet på Grålum klokka 10 i dag, er det ikke helt usannsynlig at den dukker opp på vårt lokale postkontor sånn fire-halv fem i ettermiddag.
Mvh. Ivrig pakkesporingsbruker.
Så da er helga reddet
/jan