Ikke få noen ideer her takk.HCS skrev:Jan, sier du at imorgen er en mulighet... ? Eller så kanskje jeg suser nedoer og kaprer den foran nesa di...ert,ert... ;D
I morgen går bra, når er du her ?
/jan
Ikke få noen ideer her takk.HCS skrev:Jan, sier du at imorgen er en mulighet... ? Eller så kanskje jeg suser nedoer og kaprer den foran nesa di...ert,ert... ;D
Kan være der ifra 15...dvs hos deg Jan... Du kjører siden den forvokste bobla di er så lekker ..Så når skal jeg være der ?JanR skrev:Ikke få noen ideer her takk.HCS skrev:Jan, sier du at imorgen er en mulighet... ? Eller så kanskje jeg suser nedoer og kaprer den foran nesa di...ert,ert... ;D
/jan
Amplimo er billige og funker greitNikko03 skrev:Jeg trur nesten jeg må snuse litt på Amplimo kit ja Må nok som du sier få testa litt annet en Jolida'en.JanR skrev:Jeg tror ikke du trår feil med bass amp. Koster ikke allverden å teste ut heller.Nikko03 skrev:Leses som gode nyheter ja Spørs om det ikke må skje no på forsterker fronten her i heimen også
Jolida'en er rimelig tynn i låten.
Virker som egen amp til bassen er tingen hehe tenke tenke
Du har jo BD30 ampene fra Doppenberger, Amplimo kit (som jeg bruker) og sikkert mange andre.
En nevenyttig kar som deg slenger ihopes en sånn på null tid.
Evt låner en annen amp enn Jolida ? Om ikke annet så bare for å teste.
Jeg vet iaf en ting, NAS har kommet for å bli, basta.
/jan
;D ;DNikko03 skrev:Sugen på å få sms av kjærringa om å skru ned jeg også ser du ;D ;D
Kan godt komme når a jobber, men da har jeg med 3 unger.shaunv skrev:Jeg skjønte ikke helt, kan du komme når hun jobber, eller når hun ikke jobber?
Kjører ikke bobla... tar kjerirnga sin, litt mere "behageligHCS skrev:Kan være der ifra 15...dvs hos deg Jan... Du kjører siden den forvokste bobla di er så lekker ..Så når skal jeg være der ?JanR skrev:Ikke få noen ideer her takk.HCS skrev:Jan, sier du at imorgen er en mulighet... ? Eller så kanskje jeg suser nedoer og kaprer den foran nesa di...ert,ert... ;D
/jan
Siden vi skal utpå en såpass lang tur så ser jeg det som en selvfølge ;DHCS skrev:Ok...Da er jeg hos deg ca 15... Regner med at shauv disker opp med alskens herligheter når vi dukker opp... 8)
Slapp av, du slipper å høre telefonen her også. 8)JanR skrev:At kjerringa ikke ringte eller sendte sms når vi holdt på her med de blokkene er meg ei gåte. Ikke det at jeg hadde hørt tlf men dog.
HeheJanR skrev:Siden vi skal utpå en såpass lang tur så ser jeg det som en selvfølge ;DHCS skrev:Ok...Da er jeg hos deg ca 15... Regner med at shauv disker opp med alskens herligheter når vi dukker opp... 8)
Greit for deg shaunv, at vi freser bortom i morgen ?
Ikke det at du har så mye du skulle sagt
/jan
Når er du vanligvis hjemme ? Vi må jo ikke stå på døra klokka 4.shaunv skrev:HeheJanR skrev:Siden vi skal utpå en såpass lang tur så ser jeg det som en selvfølge ;DHCS skrev:Ok...Da er jeg hos deg ca 15... Regner med at shauv disker opp med alskens herligheter når vi dukker opp... 8)
/jan
Går sikkert bra i morgen. Er vel hjemme tidsnok også håper jeg.
Varierer ganske mye. I dag var ikke hjemme før seks. Men i morgen er jeg ganske tidlig ferdig, så sikkert hjemme til før tre.JanR skrev:Når er du vanligvis hjemme ? Vi må jo ikke stå på døra klokka 4.shaunv skrev:HeheJanR skrev:Siden vi skal utpå en såpass lang tur så ser jeg det som en selvfølge ;DHCS skrev:Ok...Da er jeg hos deg ca 15... Regner med at shauv disker opp med alskens herligheter når vi dukker opp... 8)
/jan
/jan
Slår på tråden når vi kjører herfra, bruker vel en time innover med sånn passe normal kjøringshaunv skrev:Varierer ganske mye. I dag var ikke hjemme før seks. Men i morgen er jeg ganske tidlig ferdig, så sikkert hjemme til før tre.JanR skrev:Når er du vanligvis hjemme ? Vi må jo ikke stå på døra klokka 4.shaunv skrev:HeheJanR skrev:Siden vi skal utpå en såpass lang tur så ser jeg det som en selvfølge ;DHCS skrev:Ok...Da er jeg hos deg ca 15... Regner med at shauv disker opp med alskens herligheter når vi dukker opp... 8)
/jan
/jan
Skal være noe hele jævla tia.HCS skrev:Venter til du kan da Jan...Alltids fint å ha selskap... Så sett av en dag så får vi det til...Ok ?
p.s Har du blitt hestehvisker nå da Jan...
Ok, da sier vi det...Skal ha ferie en uke etter den fredagen så passer bra... Minn meg på det iløpet av uka...JanR skrev:Skal være noe hele jævla tia.HCS skrev:Venter til du kan da Jan...Alltids fint å ha selskap... Så sett av en dag så får vi det til...Ok ?
Fredag evt neste uke da eller ?
ps: liker hester på grillen, stopper der.
/jan
Da satser på at det blir tur til uka. Kjerringa får vel ny jobbliste til helga.HCS skrev:Ok, da sier vi det...Skal ha ferie en uke etter den fredagen så passer bra... Minn meg på det iløpet av uka...JanR skrev:Skal være noe hele jævla tia.HCS skrev:Venter til du kan da Jan...Alltids fint å ha selskap... Så sett av en dag så får vi det til...Ok ?
Fredag evt neste uke da eller ?
ps: liker hester på grillen, stopper der.
/jan
Var det forresten slik at Arne hadde en transistor-kæll som kunne med slike ting ? Skulle ha overhalt F4'en men skjema har jeg ikke..Skal kimse litt på nettet.
Vet du om noe sted en får kjøpt ok ht plugger ?
Alt ?shaunv skrev:Ta med musikk dere kunne tenke dere å høre her forresten! Blir digitalt denne, gangen, så får vi heller ta vinyl på storebror Voyd en annen annledning når den er oppe og går. 8) Og når jeg sier musikk mener jeg hva som helst. Dette anlegget spiser ALT ALT! Hehe. ;D
Vel, jeg kan spille både Blackwater park høyt, og fult klassisk orkester og alt imellom "i mine øre" høyt uten at jeg blir nevneverdig lyttetrett, så da tør jeg påstå det ja. Og det uten å spille nevneverdig varmt i den forstand. Liker mao ikke at toppene kuttes av for at det skal være behagelig når noen slår alt de kan på en cymbal heller da bare så det er sagt. Hehe.JanR skrev:Alt ?shaunv skrev:Ta med musikk dere kunne tenke dere å høre her forresten! Blir digitalt denne, gangen, så får vi heller ta vinyl på storebror Voyd en annen annledning når den er oppe og går. 8) Og når jeg sier musikk mener jeg hva som helst. Dette anlegget spiser ALT ALT! Hehe. ;D
Det skal testes.
Hvorfor er ikke pl.spiller oppe og går ?
/jan
Misforstå meg rett Tviler ikke ett sekund på at det er ett musikk anlegg du har.shaunv skrev:Vel, jeg kan spille både Blackwater park høyt, og fult klassisk orkester og alt imellom "i mine øre" høyt uten at jeg blir nevneverdig lyttetrett, så da tør jeg påstå det ja. Og det uten å spille nevneverdig varmt i den forstand. Liker mao ikke at toppene kuttes av for at det skal være behagelig når noen slår alt de kan på en cymbal heller da bare så det er sagt. Hehe.JanR skrev:Alt ?shaunv skrev:Ta med musikk dere kunne tenke dere å høre her forresten! Blir digitalt denne, gangen, så får vi heller ta vinyl på storebror Voyd en annen annledning når den er oppe og går. 8) Og når jeg sier musikk mener jeg hva som helst. Dette anlegget spiser ALT ALT! Hehe. ;D
Det skal testes.
Hvorfor er ikke pl.spiller oppe og går ?
/jan
Er ikke et anlegg man "tester" med Yello akkurat, for er ikke skrytefaktorer.
Først få svar fra jentungen hvor lang tid det hestestyret tar, neppe mer enn en time men greit å være sikker.shaunv skrev:Siden tiden går baklengs når du kjører er jo ikke det noe problem. 8)
Altså, jeg synes ikke sjutiden er seint... Bare si ifra litt på forhånd hva som blir bestemt så kanskje jeg stikker innom treningen først.
Ikke for seint for meg i alle fall. Med mindre dere blir hele natta da.JanR skrev:Først få svar fra jentungen hvor lang tid det hestestyret tar, neppe mer enn en time men greit å være sikker.shaunv skrev:Siden tiden går baklengs når du kjører er jo ikke det noe problem. 8)
Altså, jeg synes ikke sjutiden er seint... Bare si ifra litt på forhånd hva som blir bestemt så kanskje jeg stikker innom treningen først.
Skriker ut så snart jeg vet.
Edit. kjøre herfra senest halv 8, blir det for sent ?
HCS, erru med ?
/jan
;DHEL skrev:
Hehe neida, du skal få søvnen din.shaunv skrev:Ikke for seint for meg i alle fall. Med mindre dere blir hele natta da.JanR skrev:Først få svar fra jentungen hvor lang tid det hestestyret tar, neppe mer enn en time men greit å være sikker.shaunv skrev:Siden tiden går baklengs når du kjører er jo ikke det noe problem. 8)
Skriker ut så snart jeg vet.
Edit. kjøre herfra senest halv 8, blir det for sent ?
HCS, erru med ?
/jan
Hehe bedre sent enn aldri. Sunde er sjefHEL skrev:Du fikk sett hestevideoen nå. He he
Skal ikke teppebombe tråden din med Sunde men denne om datamaskiner og internett må du få med deg:
Aldri snakket med rørligJanR skrev:
Du mildeshaunv skrev:Aldri snakket med rørligJanR skrev: