Status quo,-
NSA (bassamp) fungerer helt etter oppskriften, rør ampene stortrives og det gjør far også
Befriende deilig når ting er på stell, og det føler jeg at det er pr dd.
Og som forventet, iaf til en viss grad, blomstrer ampene enda mere enn tidligere. Slippe å spille bass gjør noe med "oppførselen" til ampene, åpner seg enda mere, ja nesten som å få ett par nye amper når sant skal sies. Spiller mye større på alle tenkelig måter 8)
Hadde gledet meg stort til å høre hvordan Altec/JBL komboen spilte nå som man kjører "dedikert" amp på toppene, og joa de leverer. Kanskje til og med gå så langt som å si at jeg har ikke hatt så god lyd her siden vi flyttet
Holdt på til og fra nå i godt og vel 2 år, tålmodighet er ikke min sterke side men fader så godt det er når det endelig sitter. Verdt all sutringa - prøv og feil - irritasjonen, ja dere skjønner tegningen.
Det må nevnes igjen, AN Vindicator (med Sylvania rør hele veien) spiller hinsides godt, vil påstå det er den beste ampen jeg har hatt innom noen gang.
Spiser alt av musikk, utrolig men sant.
Huke opp Svampen til uken så man høre hva den kan gjøre i det gode selskap. Artig med litt "konkuranse"
Nå er det bare å få litt ordning på ht kabler - plugger - rydde litt i kabel-salaten så kan man gå våren i møte med ett stort smil om munnen.
Og sånn går no dagan....
/jan