Mye er det iaf hehe.Milenko skrev:Mye kult i hyllene dine JanR![]()
Når sant skal sies så har jeg ryddet og satt bort det som ikke brukes.
Og som vi alle vet er kassetter på vei inn igjen :
/jan
|
Mye er det iaf hehe.Milenko skrev:Mye kult i hyllene dine JanR![]()
Syns det spiller veldig bra, fått endel timer og det virker som det var rett medisin.LMC skrev:hvordan funker det med marchand og bassamper da?
du har jo fått noen timer på det nå?
mvh
Leif
shaunv skrev:Oioi, liv i spilleren alt? Du somler ikke!
Er det brukbart med støvsus eller?
Det syns jeg så absoluttMilenko skrev:Må kanskje finne meg en gammel kasettspiller og hente kasettene på loftet hos mor og far...
Kun med rack, hornmunning står omtrent inni racket. Hyllene ytterst i rack er tette bak.LMC skrev:prøvde du noensinne å "forlenge" hornet?
mvh
Leif
Har sett et par ganger at jeg ved uhell har klart å åpne skuffen og sikkert stått sånn i uker. Den var åpen i går også. :JanR skrev:Litt sus og mye støv var det inni der, men ikke så ille som fryktet.
shaunv skrev:Har sett et par ganger at jeg ved uhell har klart å åpne skuffen og sikkert stått sånn i uker. Den var åpen i går også. :JanR skrev:Litt sus og mye støv var det inni der, men ikke så ille som fryktet.![]()
shaunv skrev:
Tar opp alt jeg finnerDazed skrev:Jan:
Vi snakket om Metal Evolution (Hardrockens Historie) her om dagen. Serien er helt ny. Siste episode (1x11) gikk for første på VH1 Classic på lørdag. ...Så du bør se dem. Dette er som å se livet mitt i musikk på TV.
Det du kan ha sett fra før, er filmene til fyren (Sam Dunn): Metal - A headbanger's Journey og Global Metal, som er det samme komseptet, men i dokumentarfilm-form, fra 2005 og 2008.
Samme mann laget Flight 666-filmen for Iron Maiden også, forresten.
Kul Naka, forresten. Hørt ay RX7 skal være veldig bra.
Ja hva var det som stod i egentlig?JanR skrev:shaunv skrev:![]()
Nå må jeg bare få tak i manual til den, greit å vite hva en driver med og ta den med på jobben i morgen og få blåst den ren og tatt en bedre sjekk.
Men spiller gjør det, og slettes ikke gal den kassetten som sto i
/jan
:-[JanR skrev:ps: heter ZX-7 :![]()
Jon Eberson Group.shaunv skrev:Ja hva var det som stod i egentlig?JanR skrev:shaunv skrev:![]()
Nå må jeg bare få tak i manual til den, greit å vite hva en driver med og ta den med på jobben i morgen og få blåst den ren og tatt en bedre sjekk.
Men spiller gjør det, og slettes ikke gal den kassetten som sto i
/jan![]()
Får gå den gangen herDazed skrev::-[JanR skrev:ps: heter ZX-7 :![]()
Langt igjen men noe skal en jo sikte mot ;DHCS skrev:Rene Neby-light dette Jan... ;D
Hehe mimre mimre.HEL skrev:Nesten et lite museum. Man burde aldri kvitte seg med noe.
Husker du denne:
Jeg hadde råd til en eneste en!!
Jeg tok opp Brothers In Arms rett fra platespillern. Den kassetten ga en enorm eierglede. Hørte vel ikke på den noe særlig da jeg hadde LPn.
Hadde en Aiwa kassetspiller med "tastatur". Det var noe i denne gata her:
Ja det var tider det. Yamaha platespiller med OM30. Rotel forsterker. Philips cd spiller. KEF Carlton II gulvstående.
Nja, hadde vært morroHCS skrev:Mangler vel en Dragon Jan .... Men det skal du vel få tak i ?![]()
High End kassetter, der har du ett ord du ikke hører ofte ;DHEL skrev:Fet den der
PS. De TDK metal kasettene har en innvendig ramme av aluminium slik at den veier 4 ganger så mye som en vanlig en. Derav den deilige high end følelsen.
Flott sak, som jeg sitter og støvtørker as we speakOve W skrev:Utrolig flott kassett spiller det der Jan,den må du ta vare på!
O
Låter meget bra i forhold til mine kravHEL skrev:Hvordan låter kassetter i forhold til dagens krav?
Kan du ikke bare sende noen av de sammen med T-SKJORTENE ? :pengesluk skrev:Jeg fant et par hundre slike high-end kassetter under rydding/flytting på lageret i jula - grisedyrest i sin tid, over 70,-/kasett, gjennomsiktig plast, aluramme og veide et tonn. Knallyd. Presisjonsføring av tape etc., med små "rollers" osv. Blir helt varm og deilig av å se på de![]()
![]()
Over 100 pr stk?????pengesluk skrev:Jeg fant et par hundre slike high-end kassetter under rydding/flytting på lageret i jula - grisedyrest i sin tid, over 70,-/kasett, gjennomsiktig plast, aluramme og veide et tonn. Knallyd. Presisjonsføring av tape etc., med små "rollers" osv. Blir helt varm og deilig av å se på de![]()
![]()
OI OI OI ekhihjlcnfckdjjggdsgblvvkjhjufrsgjhJanR skrev:Tåler å se den engang til 8)
![]()
![]()
/jan
Kaffetørst ?laban skrev:OI OI OI ekhihjlcnfckdjjggdsgblvvkjhjufrsgjhJanR skrev:Tåler å se den engang til 8)
![]()
![]()
/jan
Slenger på en kjele asaplaban skrev:Me fyrer opp bilen så holder du kaffen varm![]()
Ohyealaban skrev:Skal sei det var en meget fet kassettspiller![]()
+1JanR skrev:Og som den store ungen jeg er må jeg bare....den her er min, min min min ;D
![]()
Tusen takk shaunv, det settes stor pris på
Og jeg skal vokte den med mitt liv, mer eller mindre.
/jan
JanR skrev:Og som den store ungen jeg er må jeg bare....den her er min, min min min ;D
![]()
Tusen takk shaunv, det settes stor pris på
Og jeg skal vokte den med mitt liv, mer eller mindre.
/jan