|
Lagga skrev:Deler følelsen, det som er godt nok for ei grøft, er godt nok her også....
8)
Morten
Ser mye bedre ut liveHCS skrev:Hvordan festa du frontplata ? Ser vel bedre ut "live" vil jeg tro ?![]()
Alt med måte ;DMilenko skrev:Må ikke begynne med støv filler, zalo og lignende, eneste du oppnår er å sette unødvendig press på oss andre før vi skal legge ut bilder ;D
Takker.Lagga skrev:Der var'n ferdig jo, spennende!
Grattis Jan!
/ Morten
Skjer ikke, orker ikke, gidder ikke, vil ikke.shaunv skrev:MÅ teste den på horna da! Kanskje du blir overrasket.![]()
NeidaJ.J skrev:Bare innrøm det ... du er allergisk mot transer .... ;D
JanR skrev:NeidaJ.J skrev:Bare innrøm det ... du er allergisk mot transer .... ;D![]()
Har ikke rør på bassene :
Bare jævla lei å bytte, køle , kuke, teste nå om dagen.
Syns det er greit å bare spille musikk, masse musikk.
/jan
Du aner ikke hvor jeg slet for å få flyttet de grisetunge 104'ene halvannen meter, var helt ferdig etterpå ;DJ.J skrev:JanR skrev:NeidaJ.J skrev:Bare innrøm det ... du er allergisk mot transer .... ;D![]()
Har ikke rør på bassene :
Bare jævla lei å bytte, køle , kuke, teste nå om dagen.
Syns det er greit å bare spille musikk, masse musikk.
/jan
Du liker det så j....a godt atte ... ellers så hadde du ikke dratt frem 104 +++ ;D
Men godt det spiller bra og at det gir den gleden det skal !! Det er det aller viktigste :-*
/JR
Hvis du er rask på labben skal du får den billigeddie1 skrev:Fin den Accuphasen hehe
Den som sto hos H.R (E210 eller noe ?)65finger skrev:Hvilken modell av Accu er det?
den kjenner jeg godtJanR skrev:Den som sto hos H.R (E210 eller noe ?)65finger skrev:Hvilken modell av Accu er det?
Og den har blitt hentet av den nye eieren.
/jan
Regnet med det65finger skrev:den kjenner jeg godtJanR skrev:Den som sto hos H.R (E210 eller noe ?)65finger skrev:Hvilken modell av Accu er det?
Og den har blitt hentet av den nye eieren.
/jan
At jeg rydder opp i bunkers. Nei. Nei. Nei.pengesluk skrev:Hva skal dette bety? Nytt & mindre anlegg? Nedskalering forberedes? Kastet ut hjemme? 8) 8)
Woot! Selve Bunkers-Ampen? Borte?JanR skrev:Da var AN P1SE ampen pakket ned og sendt til ny eier.
Ledig plass i racket jo :
/jan
Jepp.Dazed skrev:Woot! Selve Bunkers-Ampen? Borte?JanR skrev:Da var AN P1SE ampen pakket ned og sendt til ny eier.
Ledig plass i racket jo :
/jan
Hehe ikke sant.Dazed skrev:Vel, jeg stoler på at du har kontroll. Du har vært fyrbøter i bunkersen lenge, og det har vel aldri gått feil vei, så...![]()
Sånn generelt så ja jo, ikke uenigjokris skrev:dette har du full kontroll på janr, forandring kan fryde også og føre til fremskritt ;D
Helt klart. Støvsamlere trenger jeg strengt tatt ikke.pengesluk skrev:Helt riktig attityd, Jan. Bare meningsløst nervøseri å sitte på alt mulig skrammel.
Litt usikker på om jeg skal si takk ellermesut skrev:godt du ikke har kvittet deg med svampen, janr.
svampen er blitt en del av din identitet, jeg tenker alltid på deg som svampejan.