Da blir det nok kanskje "led meg ikke inn i fristelsen..." osv.J.J skrev:Altec`ene blir helt til du får hørt 2" ;D
Vi får se og høre
/jan
Da blir det nok kanskje "led meg ikke inn i fristelsen..." osv.J.J skrev:Altec`ene blir helt til du får hørt 2" ;D
Svampebob - svampejan - hmmmmm.....JanR skrev:Litt usikker på om jeg skal si takk ellermesut skrev:godt du ikke har kvittet deg med svampen, janr.
svampen er blitt en del av din identitet, jeg tenker alltid på deg som svampejan.
Eller som finger's ville sagt det " båtpuss "pengesluk skrev:Møkkete myrvann. Tennvæske for tøffinger.
JanR skrev:Som om det ikke var nok med singel malt prøve-smaking og mye musikk kos, jaggu hadde ikke mannen kjøpt den her - til meg
Nuvel. Tusen hjertelig takk igjen Masuharu, er en sucker for denslags gadgets
/jan
;Dstiv skrev:Hej JanR, til sådan nogle skilte kan monterers et lys-rørs armatur, også med farvet rør-lys, det sgu hygge ;D
Det anbefales, at være ædru når man roder med strøm :
mesut skrev:du har ikke vurdert en tatovering på korsryggen, da?
JanR skrev:mesut skrev:du har ikke vurdert en tatovering på korsryggen, da?
Jo foresten, bass-amp-kontrollen har vært innom, fikk godkjent
/jan
Nopp, ikke ennå.Geir Kristiansen skrev:Nå var det mye utstyr og drekke her. Får vel komme med et innlegg som har med hva som skal spelles i bunkersen.
Kom du så langt at du bestilte
Bare live skiva er verd innkjøpet av hele boksen. Den liveskiva lander for inn på 10 på topp. Knakende god lyd og helt topp låtvalg.
Liker å tro det, fin tittel aurolfozzy skrev:JanR skrev:mesut skrev:du har ikke vurdert en tatovering på korsryggen, da?
Jo foresten, bass-amp-kontrollen har vært innom, fikk godkjent
/jan
Er det meg?
Bestikkelser rozzy, bestikkelserrolfozzy skrev:Ok. Da må det bli noe sånt som dette:
Besøkte som sagt Jan i kveld for og sjekke om det han har stabla i kjellern kunne godkjennes.
Men først ble jeg stappa full av vafler, syltetøy og rømme.
Så etter å ha vralta ned i lydgemakkene og plassert meg i stolen, sovna jeg. Duppa ihvertfall av litt sånn til og fra må jeg vel heller si.
Men i de klare og våkne øyeblikka jeg hadde, så kunne jeg uten problemer konstatere at så bra som det spiller i kjellern til Jan nå, har det aldri spelt før. Fra topp til bunn og via mellomtonen.
Bassampen var nok ingen dum ide.
Så dette får godkjentstempel av meg.
Bump :J.J skrev:Hva heter den boxen .. og hvor ... finner den ikke :-X
/JR
Kan det være herfra de har bestilt?J.J skrev:Bump :J.J skrev:Hva heter den boxen .. og hvor ... finner den ikke :-X
/JR
Takkvargen skrev:Kan det være herfra de har bestilt?J.J skrev:Bump :J.J skrev:Hva heter den boxen .. og hvor ... finner den ikke :-X
/JR
http://www.mystic-production.com/cd,riverside-reality_dream_trilogy_6cd_digipak_box,11404.htm
Vurderer sterkt innkjøp av den selv.
Ikke la det bli med vurderingen, løp å kjøp guttær.J.J skrev:Takkvargen skrev:Kan det være herfra de har bestilt?J.J skrev:Bump :J.J skrev:Hva heter den boxen .. og hvor ... finner den ikke :-X
/JR
http://www.mystic-production.com/cd,riverside-reality_dream_trilogy_6cd_digipak_box,11404.htm
Jeg får ikke noen advarsel i FF.J.J skrev:Noen som har handlet der ... kommer opp advarsel på F.F på den sia ....
Ikke laget meg login, ennå.J.J skrev:Får det når jeg logger inn ... er det relativt vanlig ?
Ikke sikker kobling sier dem .... bare er skeptisk da .... og ihvertfall mot å dra kortet der da.....
Ikke kommet meg så langt ... men er den boxen rimelig ny ... siden jeg ikke finner den andre steder ??JanR skrev:Ikke laget meg login, ennå.J.J skrev:Får det når jeg logger inn ... er det relativt vanlig ?
Ikke sikker kobling sier dem .... bare er skeptisk da .... og ihvertfall mot å dra kortet der da.....
Mange sider som er sånn, ikke oppdaterte sertifikater....virker det som.
Du blir vel sendt til en https når du skal dra kortet ?
/jan
Relativt ny tror jeg.J.J skrev:Ikke kommet meg så langt ... men er den boxen rimelig ny ... siden jeg ikke finner den andre steder ??JanR skrev:Ikke laget meg login, ennå.J.J skrev:Får det når jeg logger inn ... er det relativt vanlig ?
Mange sider som er sånn, ikke oppdaterte sertifikater....virker det som.
Du blir vel sendt til en https når du skal dra kortet ?
/jan
Fattig student, og går i tillegg og venter på Storm Corrosion.JanR skrev:Ikke la det bli med vurderingen, løp å kjøp guttær.J.J skrev:Takkvargen skrev:Kan det være herfra de har bestilt?J.J skrev:Bump :J.J skrev:Hva heter den boxen .. og hvor ... finner den ikke :-X
/JR
/jan
Har vel iofs alle skivene liggende, når jeg tenker meg om :gut_man skrev:Disse har man da fra før... Gir de boksen ut på vinyl kjøper jeg den. Kjøpe de samme cd'ene man har fra før i ny pakning? No way for min del. Har man ikke alle Riverside skivene fra før, er saken seff en helt annen. Boksen så pen og rimelig ut den. For dem som er på jakt etter ny musikk i prog metal genren (Riverside kvalifiserer vel neppe til prog stempel) anbefales Haken på det varmeste. De har gitt ut to skiver. Begge finnes på Spotify så man kan høre før man evt. kjøper. Dritfett band!
JanR skrev:Riverside prog, joa er vel det. Mere i PT gata kanskje, pop-prog ? 8)
Uansett så liker jeg de veldig godt.
Haken, sjekkes ut. Ikke på spyttefy riktig nok men finner de vel på YT.
Geir.
Fikk tak i de 3 første Katatonia skivene, så nå har jeg noe å surre med i kveld
/jan
Hehe var mest ment som en spøk men regner jeg med de fleste skjønte.Geir Kristiansen skrev:JanR skrev:Riverside prog, joa er vel det. Mere i PT gata kanskje, pop-prog ? 8)
Uansett så liker jeg de veldig godt.
Haken, sjekkes ut. Ikke på spyttefy riktig nok men finner de vel på YT.
Geir.
Fikk tak i de 3 første Katatonia skivene, så nå har jeg noe å surre med i kveld
/jan
Her kreves det opprydding Riverside: pop-prog Renhekla progressiv rock er det Riverside representerer. Boksen er kjøpt hos Mystic Production. 25 Euro kontra 47 hos Discogs er en "nobrainer".
Katatonia er skikkelig stas har rubb og stubb på cd og de fleste på vinyl.
De er i studio for å lage ny skive så vi får håpe den er en blanding av LFDGD og NITND
Utan at det kom små grønne menn eller andre ulumskheter ut av pc'n ? :J.J skrev:Har bestilt boxen nå ...
HEL skrev:Malerier altså. Ække sjåvenisst.