Vi er alltid litt tidlig ute her nede i øssfoll vettupengesluk skrev:Hadde de tent julelys allerede??
Aner ikke, aldri prøvdlassemann skrev:KT88 push pull på hønna river nok godt tenker jeg
mvh
lassemann
Naa, har prøvd det meste i "nærheten" og klarer meg godt uten.jokris skrev:På tide ? ;D ;D
Hønna har det bra, spiller veldig bra i heimen nå syns jeg.tore_v1 skrev:Hva er status på K-Horna?
Ble det så bra at du må justere med litt Dali?
Den trives, veldig godt. Og her blir den ! hehe.Rune S skrev:Bra Joplinen kom til et godt hjem 8)
Er spennt på resultatet med 2A3 push-pull uten feedback på Khorna,tror det kan bli en interesannt match! Selv om den lille knerten der igrunnen har spillt ganske så genialt samme hva jeg har koblet den opp på 8)
Enda godt du ikke skrev " Führerbunkersen " :jokris skrev:ser veldig fin ut den der, spenennde med lytteinntrykk, pøs på med med info og bilder fra sjefsbunkern
Takk durørlig skrev:Grattis Jan, dette virker lovende.
På tide med noe push pull i bunkersen.
Svampen II eller Janice I ;DJanR skrev:Takk durørlig skrev:Grattis Jan, dette virker lovende.
Satt langt inne.
Hadde det ikke vært for at jeg skal avgårde til Halden etterpå hadde jeg jaggu huket den opp i kveld, kjenner utålmodigheta trenger seg på.
Tror jeg døper den Svampen II
/jan
Genialt, Joplin I blir det.rørlig skrev:Svampen II eller Janice I ;DJanR skrev:Takk durørlig skrev:Grattis Jan, dette virker lovende.
Satt langt inne.
Hadde det ikke vært for at jeg skal avgårde til Halden etterpå hadde jeg jaggu huket den opp i kveld, kjenner utålmodigheta trenger seg på.
Tror jeg døper den Svampen II
/jan
og jeg er flink til å mase vet du forsatt ikke skøyteis i sør ? ;D ;DJanR skrev:Enda godt du ikke skrev " Führerbunkersen " :jokris skrev:ser veldig fin ut den der, spenennde med lytteinntrykk, pøs på med med info og bilder fra sjefsbunkern
Kommer etterhvert, de som kjenner meg vet jeg stresser s---a---k---t---e
/jan
;D ;Djokris skrev:og jeg er flink til å mase vet du forsatt ikke skøyteis i sør ? ;D ;DJanR skrev:Enda godt du ikke skrev " Führerbunkersen " :jokris skrev:ser veldig fin ut den der, spenennde med lytteinntrykk, pøs på med med info og bilder fra sjefsbunkern
Kommer etterhvert, de som kjenner meg vet jeg stresser s---a---k---t---e
/jan
Godt spørsmål.HCS skrev:Hva består forskjellen i kontra Svampen1 ? Likte utseende på denne nye ampen
Sett på den altpengesluk skrev:Her er noe for deg, som allerede har svamp-amp ;D ;D
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,65413.0.html
Fortsatt ikke helt sikker 8)HCS skrev:Hva består forskjellen i kontra Svampen1 ?
Som i blir.HCS skrev:Blir hva ? ;D.... Er du happy med den så langt ?
Hu er der alt ;DLagga skrev:Jag fruen ned på Rema etter no'n Premium nå, og bruk kvelden på lytting,
ser veldig søt ut Joplin.
/ Morten
Fan er du gal mann !mesut skrev:harru solgt svamp og kjøpt joplin, janr?
samlemanien vil ingen ende ta, mao.JanR skrev:Fan er du gal mann !mesut skrev:harru solgt svamp og kjøpt joplin, janr?
Selvsagt står svampefar her, måtte bare ha en PP 2A3 også
/jan
Hehe tar'n snart igjen :mesut skrev:samlemanien vil ingen ende ta, mao.JanR skrev:Fan er du gal mann !mesut skrev:harru solgt svamp og kjøpt joplin, janr?
Selvsagt står svampefar her, måtte bare ha en PP 2A3 også
/jan
blir øssfolls svar på neby du nå.