|
Fyller om ikke annet opp bredden på "racket"Vermin skrev:Se så pent det ble med ny pre![]()
Det er en cd-120 linearVermin skrev:Hei Jan
Aner jeg en blank cd-spiller ovenfor? Minnes da at Planet var sort da jeg var på besøk?![]()
mteinum skrev:Aaaa! - nytt delefilter på gang?
Når enden er god....
Er faktisk kommet helt "skal gjøre det snart" stadiet ;Drolfozzy skrev:Nånå. Ikke så entusiastisk nå. Det er bare forbi "kanskje jeg skal gjøre det" til "vurdere det" stadiet. Kan bli stående leeenge på den stasjonen.
Syns du har kommet langt jeg, Jan. Og når du en eller gang får gjort det, kan du bare "slenge" de bort her, så skal jeg spille de inn for deg. Er vel gjort på et par år det ?JanR skrev:Er faktisk kommet helt "skal gjøre det snart" stadiet ;Drolfozzy skrev:Nånå. Ikke så entusiastisk nå. Det er bare forbi "kanskje jeg skal gjøre det" til "vurdere det" stadiet. Kan bli stående leeenge på den stasjonen.
Altså,har bare planlagt det her i snart ett år,hopper ikke i noe.
/jan
Ja det er duken i stuaContinuo skrev:Joa, fine bilder, men har vi noen garanti for at det er dine bilder?:
;D
Og jeg som trodde det var et gulvteppe: :Vermin skrev:Ja det er duken i stuaContinuo skrev:Joa, fine bilder, men har vi noen garanti for at det er dine bilder?:
;D
Hvor er bildene av feridg arbeid? ;D
Ja men du er Klipsch'a ;DContinuo skrev:Og jeg som trodde det var et gulvteppe: :Vermin skrev:Ja det er duken i stuaContinuo skrev:Joa, fine bilder, men har vi noen garanti for at det er dine bilder?:
;D
Hvor er bildene av feridg arbeid? ;D;D
Ja, det skal jeg love deg; er man en gang blitt Klipsch'a, så er man alltid Klipsch'a!Vermin skrev:Ja men du er Klipsch'a ;DContinuo skrev:Og jeg som trodde det var et gulvteppe: :Vermin skrev:Ja det er duken i stuaContinuo skrev:Joa, fine bilder, men har vi noen garanti for at det er dine bilder?:
;D
Hvor er bildene av feridg arbeid? ;D;D
Har nevnt det for kjerringa ;DContinuo skrev:Og jeg som trodde det var et gulvteppe: :;D
Joint'sPengvim skrev:Har Duelund begynt å lage sigaretter?
Lykke til med oppgraderingen Jan!![]()
Ja, han er en ekte gentleman. Hadde alle vært som han hadde det ikke vært krig i verden. ;DJanR skrev:rolfozzy var jo så "hyggelig" og tilbød seg å spille de inn for meg 8)
Ja jeg ble nesten på gråten 8)mteinum skrev:Ja, han er en ekte gentleman. Hadde alle vært som han hadde det ikke vært krig i verden. ;D
Har et par "David" i rødt stående her, men det er et laaaangt stykke opp til "Goliath" som du har i stua i dag, slang AN KIT-1 på "David" nå i mangel av annet å bruke den på ;DJanR skrev:Dårlig med nr2 anlegg her så da får man bare "lide" seg igjennom innspillingstiden.
rolfozzy var jo så "hyggelig" og tilbød seg å spille de inn for meg 8)
/jan
Kroken? Erre meg du omtaler som svenske ?Rotekroken skrev:Har et par "David" i rødt stående her, men det er et laaaangt stykke opp til "Goliath" som du har i stua i dag, slang AN KIT-1 på "David" nå i mangel av annet å bruke den på ;DJanR skrev:Dårlig med nr2 anlegg her så da får man bare "lide" seg igjennom innspillingstiden.
/jan
Men fra en skoeske til en annen, det er jo slettes ikke så galt å ha et par RB-75 noen ukers tid da.! :
Syns nå han Svensken var veldig snill jeg da......prater dem Svensk eller Svorsk så nære grensa.?
Snill er han uansett 8)
Ja kjære venn :rolfozzy skrev:Kroken? Erre meg du omtaler som svenske ?Rotekroken skrev:Har et par "David" i rødt stående her, men det er et laaaangt stykke opp til "Goliath" som du har i stua i dag, slang AN KIT-1 på "David" nå i mangel av annet å bruke den på ;DJanR skrev:Dårlig med nr2 anlegg her så da får man bare "lide" seg igjennom innspillingstiden.
/jan
Men fra en skoeske til en annen, det er jo slettes ikke så galt å ha et par RB-75 noen ukers tid da.! :
Syns nå han Svensken var veldig snill jeg da......prater dem Svensk eller Svorsk så nære grensa.?
Snill er han uansett 8)
Se her ja.!JanR skrev:Bruker Wireworld jeg,fungerer jo selv om kablene er lange som ett vondt år.
Rothwell er solgt og Placette blir.
Tror man blir litt bortskjemt med fjernkontroll gett ;D
Ellers ikke så mye nytt å melde.
Fått en WW Gold (starlight heter den vel) i hus.Låner av lassemann,den lå bare der så...
Utrolig nok så låter den (ja ja ja) mørkere enn Trico'n,mere åpen også.Har en mistanke om at den blir.
Mulig det er litt mekking på 2A3 ampen i helga også,pæra til ampere meteret er død (inn med en rød) og skulle byttet ut ett par motstandere med 1% metallfilm.
Vi får se,kjerringa jobber i helgen så da blir det vel mere musikk en "mekking" tenker jeg
/jan
lengde: spiller ingen rolle så lenge du holder deg +/- en meter, selv om placebo-regelen sier "jo kortere, jo bedre" ;DJanR skrev:Ett lite spørsmål til dere som kan med og har vært borti passive pre's. (være seg TVC eller resistor baserte)
Lengde->kobber->sølv->terminering osv.Hvor viktig ?
Alle erfaringer tas i mot med takk.
Bruker pr i dag 2 sett med Wireworld Atlantis 5 a 1m.
Har ett sett med duelund sølv diy (takk til Vermin) 75cm som brukes fra pre til amp. innimellom.
Kommer ett sett til med duelund på samme lengde.Mulig jeg justerer de litt på lengden.
/jan
WW Gold coax selvsagt ;DRotekroken skrev:Starlight finnes vel bare i composit og coax.?
Er det en WW Gold Starlight coax du har fått tak i til DAC eller.?
Her skal det ikke noe i mellom Placette'n og ampen nei !joaquin skrev:har du forresten prøvd en rørbuffer mellom placette'n og 2a3-ampen?
Nå skal det sies at det fungerte over all forventning hos deg Rolfrolfozzy skrev:Da vel Jan egentlig greier seg med en passiv pre, og han har så lang vei han må spasere for å justere volumet, overtok jeg Rottweilern.
ja, har du kontroll på imdedansematching og føler at det er nok dynamikk og "bite", så er det jo ikke noe poeng å slenge inn en ekstra buffer.JanR skrev:Her skal det ikke noe i mellom Placette'n og ampen nei !joaquin skrev:har du forresten prøvd en rørbuffer mellom placette'n og 2a3-ampen?
Syns det fungerer meget bra som det gjør.Litt uvant kanskje,i førsten,siden man er/var vant med mye og varm rørlyd.
Slått meg til ro med at man får ikke pose og sekk.
Liker det derimot litt "mørkt" og mye rom.Hjalp litt med WW Gold kabelen mellom cd--dac.
/jan
Er en enkel person,funker det med ett par kabler så lar jeg det værejoaquin skrev:ja, har du kontroll på imdedansematching og føler at det er nok dynamikk og "bite", så er det jo ikke noe poeng å slenge inn en ekstra buffer.
moro å følge med på krumspringene dine, jan.
du er en inspirasjon for oss småbarnsfedre som liksom skal ha så jævlig mye stress og lite tid til denne hobbyen.![]()
Skål og god helg gamle ørn ;Djoaquin skrev:way to go, bro! ;D
skål og god helg!