Nå er det pentode mannen jukes som snakker ! :jukes skrev:
Du mangler Luxman ampen til det. ;D![]()
Mvh Roar
/jan
Nå er det pentode mannen jukes som snakker ! :jukes skrev:
Mvh Roar
Hva er NBPM-prospect?Erland skrev:Jan er i ferd med å bli "NBPM-prospect".....(han vet det bare ikke selv ennå) 8)
Hehe time vill shåw ;DErland skrev:Jan er i ferd med å bli "NBPM-prospect".....(han vet det bare ikke selv ennå) 8)
JanR skrev:Nå er det pentode mannen jukes som snakker ! :jukes skrev:
Mvh Roar
/jan
En ting skal du vite gamle ørn,2A3 skal ikke ut med det første ! 8)jukes skrev:
Du hørte den på 264 i går og vist ikke den spiller himelsk hos deg nå må du vurdere noe nytt på forsterkersiden.(pentode) ;D ;D
Mvh Roar
;D 8) ;Dimpulse skrev:En triodemann går ikke tilbake til pentode. Ikke før helvete fryser over.
impulse skrev:Jukes, du har utmerket smak i platespillere og forsterkeri. Men en ting må du få med deg. En triodemann går ikke tilbake til pentode. Ikke før helvete fryser over. Og med denne globale oppvarmingen skjer jo ikke det med det aller første..... ;D
Sunn fundamentalisme er bra. Det er ikke noe og diskutere en gang det.impulse skrev:Nei, Rolf. Du trenger ikke si mer. Det er bare ett trioderør, nemlig Dronningen. Alt annet er bare lyspærer. ;D
Rørfundamentalist? Jeg? Sludder!![]()
JanR skrev:Fått noen dager med Luxman/Shure V15/Revolver riia,spiller fader ikke galt det her
Brukt AI S300 ampen 90% av tia.Det spiller musikk,absolutt.(i mine ører)
Ja jeg har hørt spillere/pu's med bedre oppløsing osv men det her får rockefoten min til riste ;D så jeg er nøyd.
Imponert over bassen i Shure'n,skikkelig trykk nedover.Selv plater med antatt "dårlig" lyd låter faktisk ok.Må begynne handle litt fremover,plater altså.
Når sant skal sies har jeg ikke hørt på cd den siste uka,har jeg hatt sjans til musikk lytting er det luxman som har stått for det.
Vært litt "on-off" her pga sjukdom...hadde planer om å få spilt litt i helgaEr kjerringa i form så skal a jobbe i morgen og da jævlar skal anlegget brukes til max.
Koser meg med musikken
/jan
Helt klartjukes skrev:Trur du har en meget god kombo nå sammen med 300 din.
Mvh Roar
Takk Rolf,var det jeg trengte nå ! 8)rolfozzy skrev:Godt du har fått det til og kan grave deg ned i vinylens verden.
Du har meldt deg inn her vel:
Hehe er ikke misfornøyd gutten.ROCKETOR skrev:Hei Jan
Det er da utrolig med bytting og kjøping hos deg.
Blir du aldri fornøyd med 2A3-røra dine :
De "billig-røra" der har ikke nok kraft veit du, og det er jo andre trioder som synger bedre ;D
Artig at du har fått deg en Luxman-snurrer ;D
Her ser du dronninga i et "gjerrig" oppsett.. I skapet skuler det seg også litt snadder... ;D
Som du ser har jeg satt av litt plass til min "snurre" Den kommer i midten av juli ;D
tor
Vakker denne ampen Tor,men som jeg sier det er el 34 som gjelder.ROCKETOR skrev:Hei Jan
Det er da utrolig med bytting og kjøping hos deg.
Blir du aldri fornøyd med 2A3-røra dine :
De "billig-røra" der har ikke nok kraft veit du, og det er jo andre trioder som synger bedre ;D
Artig at du har fått deg en Luxman-snurrer ;D
Her ser du dronninga i et "gjerrig" oppsett.. I skapet skuler det seg også litt snadder... ;D
Som du ser har jeg satt av litt plass til min "snurre" Den kommer i midten av juli ;D
tor
;DROCKETOR skrev:Feil ??? ???
I don't understand :
300B Du får lære deg det med engang ;D
JanR skrev:ROCKETOR skrev:Hei Jan
;D
tor
Ikke kjøpt så mye da,kun en gammel Luxman og regner 99% sikkert at Revolver riia blir.
Bytter ikke ut mye,får heller litt mere inn ;D
/jan
Man er da ikke stormannsgal ;Djukes skrev:
Her hos meg er det store ting på vei etterhvert. ;D Et helt billass. ;D
Mvh Roar
JanR skrev:Man er da ikke stormannsgal ;Djukes skrev:
Her hos meg er det store ting på vei etterhvert. ;D Et helt billass. ;D
Mvh Roar
Nøyer meg med de små ting.
Men skal innrømme at det er muligens noe på gang,hva....sier jeg ikke. Så det så 8)
Foresten Roar,har du lyst og tid så sving gjerne innom med "the head" i morgen eftan for eks
Får ikke T-5 til å "fungere" her.
/jan
Kunder meg her og der.Det viktigste er å få anlegget til å spille optimalt ;Djukes skrev:
Blir nok ikke tid denne helgen,har mye jobb som må gjøres. Kundene må være fornøyde vet du.
Mvh Roar
JanR skrev:Kunder meg her og der.Det viktigste er å få anlegget til å spille optimalt ;Djukes skrev:
Blir nok ikke tid denne helgen,har mye jobb som må gjøres. Kundene må være fornøyde vet du.
Mvh Roar
Nuvel...får nøye meg uten T-5 og denslags så lenge.
Mulig jeg hiver i en annen PU (med normal output) bare for å prøve.
ps:kos deg med jobbing i helga,skal sende deg en tanke når pilsen går ned i morgen kveld ;D
/jan
Jeg behandler platespilleren som jeg gjør med kjærringa hver gang jeg skal ha noe,stryker veldig forsiktig ;Djukes skrev:
Husk en ting at du ikke drar av kontaktene på armledningen.Vær nå forsiktig. ;D
Mvh Roar
Er ikke misfornøydROCKETOR skrev:Hei Jan
Skal du virkelig til med det monster-delefilteret nå?
De høytalerne du har spiller jo bra, meget bra. Det har jeg jo hørt hos deg før
Jukes har jo de samme, og de spiller ikke dårlig de heller
Nå er det sommer, og da passer det bra å spille så høyt inne i stua slik at man hører det på terassen ;D
God sommer 8)
tor
Nå har vel batteriene kommet vel. ;Drolfozzy skrev:Ser du har fått sparka igang kameraet. Kommer det noen bilder av platespellern da kanskje ?
Tok vel så mange bilder av delefilteret, at plutselig var batteriene tomme igjen. :rolfozzy skrev:Ser du har fått sparka igang kameraet. Kommer det noen bilder av platespellern da kanskje ?