Kommer nok opp i 200/10000 før noen av dere andre, nøyd ?ErosLoveking skrev:Prøver bare å få igang en kabelkrangel så Jan kan nå 200 sider i tråden sin i løpet av dagen.
går jo ikke akkurat fort denne "krangelen" da.JanR skrev:Kommer nok opp i 200/10000 før noen av dere andre, nøyd ?ErosLoveking skrev:Prøver bare å få igang en kabelkrangel så Jan kan nå 200 sider i tråden sin i løpet av dagen.
/jan
Ahhh...jeg vet.ErosLoveking skrev:går jo ikke akkurat fort denne "krangelen" da.JanR skrev:Kommer nok opp i 200/10000 før noen av dere andre, nøyd ?ErosLoveking skrev:Prøver bare å få igang en kabelkrangel så Jan kan nå 200 sider i tråden sin i løpet av dagen.
/jan
Trenger drivstoff, og da er ikke jeg rette person å spørre.
Til sitt brukLudo skrev:CAT5 kokt i linolje er best!
Han eller hun.CAT ?Ludo skrev:CAT5 kokt i linolje er best!
Hmm, for dårlig. Ikke en liten trussel om pryl engang :-\65finger skrev:INGEN TRUSLER OM JULING FRA NOGEN ENDA!! Skjerpe seg! kjører innom på søndag og plukker opp reka Jan. puh får bidra med mitt sett i forhold til 200/10000
;D ;Dssm skrev:Han eller hun.CAT ?Ludo skrev:CAT5 kokt i linolje er best!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;DJanR skrev:Ahhh...jeg vet.ErosLoveking skrev:går jo ikke akkurat fort denne "krangelen" da.JanR skrev:Kommer nok opp i 200/10000 før noen av dere andre, nøyd ?ErosLoveking skrev:Prøver bare å få igang en kabelkrangel så Jan kan nå 200 sider i tråden sin i løpet av dagen.
/jan
Trenger drivstoff, og da er ikke jeg rette person å spørre.
Invitere ett par, ikke navngitte dansker, og en som bor nedi gata her så er vi i gang ? ;D
:-*
/jan
JanR skrev:;D ;Dssm skrev:Han eller hun.CAT ?Ludo skrev:CAT5 kokt i linolje er best!
Apropå "catt", har 3 huer og en hanne her. Teller de i debatten ? 8)
/jan
Kaffen putrer fra kl.09.00 og utover, er nok på kanne nr.2 innen Herren i den Sorte Fare svinger inn på gårdsplassen65finger skrev:Selvsagt!!! med glede faktisk kaffen er høyklasse kjører fra Lysekil kl 1000 tipper jeg på søndag
Når du nevner det....mamma'n er litt rund rundt magan ja. Best å finne fram hammeren !BHO skrev:JanR skrev:;D ;Dssm skrev:Han eller hun.CAT ?Ludo skrev:CAT5 kokt i linolje er best!
Apropå "catt", har 3 huer og en hanne her. Teller de i debatten ? 8)
/jan
kan fort bli flere av sånt. ;D
Nå skal det vel sies at jeg drikker minimalt med rødmix, kaffe derimot ;DGago skrev:hehe du er rå på kaffe, janr.
trokke jeg har møtt noen som drekker mer kaffe enn deg.
kaffe&rødmix.
JanR skrev:Nå skal det vel sies at jeg drikker minimalt med rødmix, kaffe derimot ;DGago skrev:hehe du er rå på kaffe, janr.
kaffe&rødmix.
/jan
Jeg vet, jeg er en pingle :-XGago skrev:JanR skrev:Nå skal det vel sies at jeg drikker minimalt med rødmix, kaffe derimot ;DGago skrev:hehe du er rå på kaffe, janr.
kaffe&rødmix.
/jan
å? blander du ikke litt rødmix inn i kaffen?
feiging!
;D ;DBHO skrev:ække godt å si hva det blir av rødmixen, men noen vil ha det til at det blir noe tjære og. ;D
De er ok...som tennved.ssm skrev:Hammer-dynamics det blir Jan..... ;D
Espen
Nå snakker viBHO skrev:Siden du stadig messer om dissa mesh-plate 300B, så skal jeg se om jeg orker å finne fram et par.
Hvis jeg i tillegg orker å bære dem, og oppå det igjen husker å ta de med......vel da er det håp. ;D
akkurat....det er liksom alt en til nød kan bli tilgodesett med? :JanR skrev:Nå snakker viBHO skrev:Siden du stadig messer om dissa mesh-plate 300B, så skal jeg se om jeg orker å finne fram et par.
Hvis jeg i tillegg orker å bære dem, og oppå det igjen husker å ta de med......vel da er det håp. ;D
Tror jaggu jeg skal spandere en kopp kaffe eller to på deg i morgen ;D
/jan
Å ja ?! ;DBHO skrev:akkurat....det er liksom alt en til nød kan bli tilgodesett med? :JanR skrev:Nå snakker viBHO skrev:Siden du stadig messer om dissa mesh-plate 300B, så skal jeg se om jeg orker å finne fram et par.
Tror jaggu jeg skal spandere en kopp kaffe eller to på deg i morgen ;D
/jan
Konjakk...desverre :-\BHO skrev:skal ta det opp til vurdering om det vanker en single malt eller kånjakk til kaffen. ;D
Tog an.ErosLoveking skrev:trenger ingen kaffe, så jeg tro jeg tar en liten singel (tok den ) her jeg.
(Hva man ikke gjør for å bidra i tråden ;D )
Ikke lange biten?! Fan man, rett oppi gata jo.JanOlav skrev:Hadde vært moro å hørt Meishu opp mot Svampen. 2A3 mot 300B på Khorn! Hmmmmm, skal en tur til Fredrikstad i morgen en tur jeg, besøke noen folk. Ikke langt til Sarpsborg.
Ja, ser hva jeg kan få til.JanR skrev:Ikke lange biten?! Fan man, rett oppi gata jo.JanOlav skrev:Hadde vært moro å hørt Meishu opp mot Svampen. 2A3 mot 300B på Khorn! Hmmmmm, skal en tur til Fredrikstad i morgen en tur jeg, besøke noen folk. Ikke langt til Sarpsborg.
Er du i nærheten skal du selvsagt svinge innom
/jan
Da finner vi en annen bro! ;DElektron skrev:Jeg ville vært forsiktig med å kjøre over hovedbrua mot gamle Ferdikstad. Der hang Elektron i en kurv og skiftet bolter i august 1978. Godt btealt som rekrutt ved FAØ1 (100kr timen) men jeg husker ikke helt om jeg strammet godt nok til Tamburen i gamlebyen tok 8.90 for en halvliter med eksport for samenligning.
Elektron