K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Gudbedre!! her skjer det ting
Noe så voldsomt også!65finger skrev:Gudbedre!! her skjer det ting
Hehe iofs en god ide da hun elsker den ampen + at den spiller bra på Forte'eneBrasse skrev:Løsningen er jo enkel - Svampen går til frueanlegget!
Selvfølgelig går den til frueanlegget, kjempeamp.JanR skrev:Hehe iofs en god ide da hun elsker den ampen + at den spiller bra på Forte'eneBrasse skrev:Løsningen er jo enkel - Svampen går til frueanlegget!
/jan
Den er nok ikke den værste neiJanOlav skrev:Selvfølgelig går den til frueanlegget, kjempeamp.JanR skrev:Hehe iofs en god ide da hun elsker den ampen + at den spiller bra på Forte'eneBrasse skrev:Løsningen er jo enkel - Svampen går til frueanlegget!
/jan
Gleder meg veldig til du får testet Meishu, det er vel ikke blant de dårligste 300B ampene?
Hehehe flott nick.Gago skrev:kanskje skifte nick til turbojan?
først khønn, dereter nytt hus og nå meishu - alt i løpet av en måned.
imponerende!
Skal ikke undervurdere de EH rørene Jan.JanR skrev:Litt spennende det her, 300B har ikke vært prøvd i heimen. AN amp med 300B, kan vel ikke gå så veldig feil der håper jeg.
Nå har vi ikke noen supre 300B rør, EH og originale AN (kina rør ja ?) men burde fungerer helt greit.
/jan
Ikke ett stygt ord om EH, bruker EH 2A3 GG innimellom her også Mitt andre sett når jeg tenker meg om. Koster ikke skjorta noen av de.Erland skrev:Skal ikke undervurdere de EH rørene Jan.JanR skrev:Litt spennende det her, 300B har ikke vært prøvd i heimen. AN amp med 300B, kan vel ikke gå så veldig feil der håper jeg.
Nå har vi ikke noen supre 300B rør, EH og originale AN (kina rør ja ?) men burde fungerer helt greit.
/jan
Har et sett EH Gold Grid og de spiller rett så fint.
De er litt ustabile, så om du ikke har autobias er det greit å sjekke arbeidspunktet en gang i mnd el.
Få "rep kællen" din til å vise deg hvordan og hva du skal lese av.
Mrk. Det er hvilespenningen som er viktig. Ikke biasspenningen, selv om det er den du justerre.
Antok detJanOlav skrev:De AN røra er vel Shuguang, kjemperør det!
Hvis "reklamen" holder hva den lover så kommer jeg til å slite jassm skrev:Meishu syntes jeg er en av de beste integrerte 300b amper jeg har hørt(silver)
får se om jeg ikke oppgraderer til en Meishu etterhvert....
Espen
er den hjemme til onsdag. jeg skal ned å kakke hoder den dagen ;DJanR skrev:Hvis "reklamen" holder hva den lover så kommer jeg til å slite jassm skrev:Meishu syntes jeg er en av de beste integrerte 300b amper jeg har hørt(silver)
Espen
En ting å høre den ute, noe helt annet (i mange tilfeller) å høre den hjemme. Gleder meg vilt til å få den opp og gå.
Kommer sikkert en liten rapport etterhvert.
Se det positive i det, nå får jeg finlyttet noen dager til på Audion riaa/Svampen-M2.
/jan
;D ;D65finger skrev:er den hjemme til onsdag. jeg skal ned å kakke hoder den dagen ;DJanR skrev:Hvis "reklamen" holder hva den lover så kommer jeg til å slite jassm skrev:Meishu syntes jeg er en av de beste integrerte 300b amper jeg har hørt(silver)
Espen
En ting å høre den ute, noe helt annet (i mange tilfeller) å høre den hjemme. Gleder meg vilt til å få den opp og gå.
Kommer sikkert en liten rapport etterhvert.
Se det positive i det, nå får jeg finlyttet noen dager til på Audion riaa/Svampen-M2.
/jan
;D ;D ;D65finger skrev:Mann observert slepende på et par Heresy og en svamp i Østfold. Kjennetegn rosa sko. Virker som en jævlig ok fyr. Kjører sort rotte med et par svære hjørnehorn på taket i stor fart rettning oslo
;D ;D ;D ;DJanOlav skrev:;D ;D ;D65finger skrev:Mann observert slepende på et par Heresy og en svamp i Østfold. Kjennetegn rosa sko. Virker som en jævlig ok fyr. Kjører sort rotte med et par svære hjørnehorn på taket i stor fart rettning oslo
;D ;D ;D ;Drolfozzy skrev:;D ;D ;D ;DJanOlav skrev:;D ;D ;D65finger skrev:Mann observert slepende på et par Heresy og en svamp i Østfold. Kjennetegn rosa sko. Virker som en jævlig ok fyr. Kjører sort rotte med et par svære hjørnehorn på taket i stor fart rettning oslo
Eller. Mann sett løpende i retning Oslo med sort rotte på ryggen og rosa fottøy.
Ved spørsmål om hvorfor på ryggen svarte han: Slipp meg fram, det går raskere
sånn.
Hehehehe.65finger skrev:Mann observert slepende på et par Heresy og en svamp i Østfold. Kjennetegn rosa sko. Virker som en jævlig ok fyr. Kjører sort rotte med et par svære hjørnehorn på taket i stor fart rettning oslo
Hehehe jeg gir meg helt overrolfozzy skrev:;D ;D ;D ;DJanOlav skrev:;D ;D ;D65finger skrev:Mann observert slepende på et par Heresy og en svamp i Østfold. Kjennetegn rosa sko. Virker som en jævlig ok fyr. Kjører sort rotte med et par svære hjørnehorn på taket i stor fart rettning oslo
Eller. Mann sett løpende i retning Oslo med sort rotte på ryggen og rosa fottøy.
Ved spørsmål om hvorfor på ryggen svarte han: Slipp meg fram, det går raskere
sånn.
shaunv skrev:Kjøpte du regaen på finn dot no?
orv mann, sådan en kan der gøres meget ved 8) som standard spiller den som god rødvin sent på aftenen ;Dkise skrev:shaunv skrev:Kjøpte du regaen på finn dot no?
;D
Du kan tro det er flere som gleder seg til det der ;D65finger skrev:Det blir spennende å lese om Svampen slår tilbake angrepet fra Meishu'n! Heier på svampen, den har personlighet
Ja.shaunv skrev:Kjøpte du regaen på finn dot no?
Verdt å "studere" det der stivstiv skrev:orv mann, sådan en kan der gøres meget ved 8) som standard spiller den som god rødvin sent på aftenen ;Dkise skrev:shaunv skrev:Kjøpte du regaen på finn dot no?
;D
Her lidt foto af over-tweak's ...
Vel, man er jo alt annet enn vanskelig å overtale når det kommer til AN produktershaunv skrev:Aha! Hvis det er noen som skal få låne noe så er det du Jan. Hehe
Måtte jo ha en cd spiller tilJazzy skrev:Her går det unna!!! Den ene komponenten rekker ikke å bli varm, før den neste er i hus. ;D
Grattis med ny CD spiller Jan. Gleder meg til å få lyttet på Meishuen. Den høres spennende ut. Tror uansett den skal jobbe på høygir for å danke ut "Svampen".
Passe på mens man er ung og sprek 8) :Jazzy skrev:Pokker!! Nå må du roe ned litt. ;D ;D ;D
Har jo akkurat vært hos deg jo. Nå må jeg komme på besøk enda en gang! Kan ikke la slikt utstyr passere, uten en lytt Jan!
Er ikke før ute av døra, før noe nytt er på plass!!! :
Hehe, vi kan sikkert få til noe der. Hadde jo vært utrolig morro å hørt på andre ht's enn mine også.shaunv skrev:Du kan godt miste meishu'en i Drøbak!