stingsilda
Hi-Fi freak
Har nå vært innom et par Bill Evans tidligere i kveld da , men måtte bytte til noe annet så nå går i denne her:
Finner fram noen store orientalske damer i kveld.
Vis vedlegget 399737
https://tidal.com/album/2878592
flott at du holder tråden varm, Svein Arne
Vaffal varmere enn i sommer. Da gikk det vel ca en uke mellom hvert innlegg i jazz-tråden.
Jeg likte dette, marvealmar
Dette er en såkalt "unrehearsed session" - de bare møtes og bestemmer seg for en spilleliste og rekkefølge/toneart og så bærer det av sted....
Ja, absolutt flott. Men litt enig med Sluket. Litt for hard på tangentene og litt for rask med fingrene på bassen, etter min smak. Men som sagt: absolutt lytteverdigDen var uvanlig god. Hører De, Deres Majones?
Så hærlig. Hvor finner man Bare Jazz? Er det på Lillehammer?Var innom Bare Jazz i går og plukket med meg disse
Vis vedlegget 400001
Vis vedlegget 400002
Går akkurat nå i Peace Pieces. Rolig og behagelig vil jeg nå si.
Ja, så treig kan man være. Gikk jo forbi der sist mandag. Ikke ante jeg at jeg var så nær en liten gullgruve.Bare Jazz ligger i Oslo, på grensen. Drives av Bodil Niska, Tenorsaksofonist .
Bra utvalg. Og så er det en koselig kaffe- plass også, oppe i 2. etasje eller utenfor
Nærmere bestemt Grensen 8. Du må gå inn et portrom. Henger skilt på veggen og står som regel også et skilt på fortauet.Så hærlig. Hvor finner man Bare Jazz? Er det på Lillehammer?Var innom Bare Jazz i går og plukket med meg disse
Vis vedlegget 400001
Vis vedlegget 400002
Går akkurat nå i Peace Pieces. Rolig og behagelig vil jeg nå si.