Godkjent, den, Svein Arne. Det svinger der
Har en intimkonsertopplevelse med Stanley Clarke selv, jeg. Han og Chick Corea i Kongsberg kirke, Kongsbergjazz 2014. Noe av det beste jeg har hørt live noensinneJeg satt tre meter fra Vitous og Stanley Clarke på Club7 i sin tid, en av de siste konsertene der tror jeg. Flott og intim konsert med to gode bassister av forskjellig skole. Funka fint som bare det!! Men jeg har kun en eneste plate (vinyl - husker ikke navnet) med Vitous, falt litt ut etterpå.
Denne dukket opp på en mac nær meg. Da må den lyttes til
Verden spiller for lite Coleman Hawkins - derfor går det åt skogen også
De fleste store jazzmusikere flørtet med Bossa Nova og andre Sør-Amerikanske rytmer i en periode.
Sjefen slapp ikke unna han heller men resultatet ble uansett svært så bra.
Vis vedlegget 401652
Ja, og Sluket jobber hardt for å bli rubinmedlem. Husker tida da jeg jobbet hardt for å få barn. Ja, vi har alle våre mål....Harald HM: Jobb på, så blir du æresmedlem før du vet ordet av det Her går det i Bags & Trane for tia- absolutt nydelig skive. Men jeg sliter fortsatt med å få tak i NHØP/Paczynski- Duologue..
Skulle bare mangle etter Bill Evans-feberen som raste rundt her inne. Mange fine tips i denne tråden.Coleman Hawkins er i skuddet på HFS om dagen, og undertegnede slapper vi av med denne i kveld, en annen favoritt fra sjefen..
NHØP og Alan Botschinskys Duologue kjøpte jeg på Discogs i våres. 3-400 NOK den gangen. God CDHarald HM: Jobb på, så blir du æresmedlem før du vet ordet av det Her går det i Bags & Trane for tia- absolutt nydelig skive. Men jeg sliter fortsatt med å få tak i NHØP/Paczynski- Duologue..
Brad Mehldau har mye bra. Er vel ikke helt gubbe, men funker for oss gubbanLive in Europe 2011..
mvh
hehe..ta utspillet med en klype salt! det er vel mer bare en personlig refleksjon om at det til tider savnes mer moderne jazzBrad Mehldau har mye bra. Er vel ikke helt gubbe, men funker for oss gubbanLive in Europe 2011..
mvh
Prøver om det er støvsugermusikk.Bugge Wesseltoft
New Conception of Jazz Film ing.
Ganske groovy musikk, en plate jeg har hørt lite på, men som jeg mener egner seg både som nachspielmusikk og som bakgrunnsmusikk for kontoret. Fin lyd vil jeg si også.
Vis vedlegget 401809
hvego
Da prøver jeg den. Ferdig snakka.
Definitivt min favorittpianist for tiden - med en kolossal merittliste og albums på samvittigheten
Vis vedlegget 402121
Lover at denne skal testes ut, Sluket. Men akkurat nå måtte jeg bare ha på denne
Der sank du bældypt i min aktelse! Har du ikke min. 10 LP'er av dette pianoikonet så.. så... ja, da har du ikke det.
Høres ut som en fotsoldat fra IS. Får Google han fyren der.......