Tror Shimri kun er å finne på vinylen som ble utgitt i -77.Trane: Hvor finner jeg den der? Ikke for det..jeg har Isle Of Wight på nå..hehehe...
Trane: Rip? Glem det. Jeg søker en vinyl...Takk, uansett.
Ikke så mange er jeg redd. Noen jeg begynte å,handle inn mens jeg bodde utenlands en tid. Har etterhvert gått over i annet enn samlealbum fra jazz-verdenen. Men du får gi lyd hvis du kommer nordover til Finnmarken eller hva det er vi skal hete etterhvert...:-D.Trane: Hvor finner jeg den der? Ikke for det..jeg har Isle Of Wight på nå..hehehe...
Harald HM: Hvor mange Verve Jazz Masters plater har du? Og hvilke? Har tenkt meg nordover i sommer en tur..kanskje..
Skal undersøkere nærmere. Takk for tipsDenne utgivelsen fra 2016 synes jeg er veldig fin. Litt i grenseland mtp jazz, men en fin variant for de som liker Jarret/Lien/Eriksen etc..
Hansen har for øvrig vært fast pianist med Kari Bremnes de siste 15-20 årene.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Syns jeg skimter Pål Thowsen ute til høyre. Hvor ble det av ham? En av de store norske trommiser...
Skal Ben til Munchen...?
Tror han har vært opptatt med trommeslagereringSyns jeg skimter Pål Thowsen ute til høyre. Hvor ble det av ham? En av de store norske trommiser...