|
Jazz-inspirert symfonisk da? og der er over 3 akkorder så der er denne allefall innafor…Pen dame, fine pupper og sikkert teknisk flink, men jazz er det ikke.
Eller er jeg stort sett veldig romslig på hva jeg kan putte i jazzavdelingen.
Finner...... som i hva/hvor??Finner kun denne
Vis vedlegget 787331
Tidal.. ikke i LP-kassen…Finner...... som i hva/hvor??
Søk på Ørsted Pedersen så dukker det opp flere i TidalTidal.. ikke i LP-kassen…
Den plate er suveren Hassebasse
Ligger noen til salgs på Discogs, iallefall to i Danmark.....Og den kjenner jeg ikke engang...... hva fxxx![]()
![]()
Er på lur alleredeLigger noen til salgs på Discogs, iallefall to i Danmark.....
Noen som vet om disse Impulse platene er i begrenset opplag? Står det hos Big dispper, men det står det også på BN seriene som ikke er det, så jeg stoler ikke på den infoen.Ja, jeg synes de er veldig bra. Og ja, synd de økte prisen i år. Det var varslet av Chad Kasseem allerede i fjor og er nok bare viderereflektert av BD.
Noen synes jeg har vært bedre enn tidligere Mofi/AP. A Love Supreeme synes jeg var bedre enn AP45, men det gjelder sikkert ikke alle. De fleste har jeg ikke andre reissues å sammenligne med og når jeg ikke har de på vinyl fra før er det en no brainer å kjøpe. Har du de på 45rpm fra før så blir det selvfølgelig ikke så opplagt.
Litt vanskelig å se, men er det en Mosaic boks?
The Complete Johnny Hodges sessions 1951-1955Litt vanskelig å se, men er det en Mosaic boks?