K2
Hi-Fi freak
Mye NHØP i det siste…. Dette er også bra.
Fantastisk plate!!
Takk for linken! Mye fint der!Jazzforum: Jazzforum – Miles Davis i Chateu Neuf - NRK TV
Konsert med Miles Davis Septet fra Chateau Neuf, Oslo 9. november 1971.tv.nrk.no
Kommer ikke helt igang med noe idag..
Ja, helt nydelig.Fantastisk plate!!
den har jeg på SM tapeIkke hørt denne før i dag!
Vis vedlegget 788050
NHØP blir sjelden feil.Noe sier meg at du har en NHØP fetish.....
Jeg har denne på Prestige-serien fra 2013.Har denne, kjøpt i 2008 fra AS for 20 USD
Riktig at det er samme stamper som DCC. RTI pressing.
"Steve Hoffman/Kevin Gray etched in dead wax. Same stamper as DCC pressing."
Sonny Rollins Quartet - Tenor Madness
View credits, reviews, tracks and shop for the Vinyl release of "Tenor Madness" on Discogs.www.discogs.com
Vinyl Records, SACDs, DVD Audio, Audiophile Equipment|Acoustic Sounds
Acoustic Sounds Audiophile Vinyl Recordsstore.acousticsounds.com
Ser det står "A timeles classics" på coveret, men tviler vel sterk på det. En classics er f.eks Sketches of Spain, men det er jo noe helt annet. Musikken er sikker like bra selv om dette nok er en av veldige mange uoffisielle Miles Davis utgivelser. Ble lurt selv da disse EU utgivelsene kom og ble solgt i lokale butikker.blått er flott?
Vis vedlegget 788613
Dette er en "Record Store Day" utgivelse fra 2021...Ser det står "A timeles classics" på coveret, men tviler vel sterk på det. En classics er f.eks Sketches of Spain, men det er jo noe helt annet. Musikken er sikker like bra selv om dette nok er en av veldige mange uoffisielle Miles Davis utgivelser. Ble lurt selv da disse EU utgivelsene kom og ble solgt i lokale butikker.
Jeg reagerte på at det står "A timeles classics" på den når det er et uoffisielt best of album fra 2021. Det er ikke copy right på dette Europa, men tviler på at Sony er så begeistret.Dette er en "Record Store Day" utgivelse fra 2021...
Morsomt, for meg som bodde i Genève på 70-tallet, var Sacha Distel en smørsanger.Sam Records er bra greier!
Åpnet denne i dag for en første lytt. Barney Wilen har jeg noen album med fra før mens den franske gitaristen Sacha Distel hadde jeg ikke hørt om. Veldig bra dette her, og en av få Sam Record utgivelser som ikke er utsolgt.
Vis vedlegget 789222
Aldri hør om han før, har et album til hvor han spiller men ikke pakket det ut enda.Morsomt, for meg som bodde i Genève på 70-tallet, var Sacha Distel en smørsanger.