R
Nei, mener orginalen til "Four & More" - synes ikke "Original Master Recording" i rosa over hele toppen passer seg til ei skive fra 1964, samme gjelder forsåvidt "barcoden" på baksiden. Japanerne kan det med re-issue )Ja jeg vet det, refererte til Genesis i innlegget før mitt.Det er vel en Columbia skive det der, ikke Blue Note. Miles gav bare ut 2 stk på Blue Note - Vol. 1 og 2 pluss en av hans få sideman opptredner på Cannonball Addreleys "Somethin' else".Kanskje ikke det beste Blue Note coveret, men platen er bra den. Denne er også bra, burde absolutt ha spilte den mer selv om jeg bare hadde den på cd tidligere.
Orginalcoveret på Four & More er veldig fint...
Edit: Litt usikker på hva du mener med originalcoveret? Tenker du på My funny valentine coveret fra samme konsert som blir brukt på plater der disse to albumene er samlet?
Hei Emotikon
Det forstår jeg,ser du bildene nå?
/QUOTE]
Jepp men ikke i de to foregående innleggene.
Men slikt kan en lete opp på nett, så lenge det er tekst som forteller litt.
Fine skiver. Har blitt spillt en del opp gjennom årene disse her i huset.
Fint du tar egne bilder.
Jeg er litt av og på der. Når det gjelder klassisk og vinyl, blir det som oftest at jeg knipser noen bilder av skivene. Men altså ikke av alt jeg spiller i løpet av en uke.
Har vært inne i en slik bildepriode der i lengre tid nå.....
Du kan bla litt frem og tilbake her:
http://www.hifisentralen.no/forumet/klassisk/17794-klassisk-hva-ha-rer-du-pa-na-479.html
Vi som er inne på klassiskasylet har det ganske bra skjønner du