K
Kurtzen
Gjest
Her spilles Davis "Someday My Prince Will Come",vekker barndomsminner denne
Jon Hiseman er helt konge.65finger skrev:Jazz i solen
det må sjekkes utDistinctive skrev:Jon Hiseman er helt konge.65finger skrev:Jazz i solen
Har mye av ham sammen med Barbara Thompson's Paraphernalia.
Solo Berlin er et definitivt høydepunkt.
Lyngen skrev:Lytter på denne flotte platen:
Ja jeg liker også Rigmor veldig godt og har fremmet henne endel ganger. "On my way to you" synes jeg er den beste.olllie skrev:Ellers snurrer platen "Close to You" med Rigmor Gustafsson på spilleren. Her synger hun med Jacky Terrasson Trio. Med er også den meget dyktige svenske trombonisten Nils Landgren. Anbefales!!
Olllie
Som vanlig er smaken din uangripelig65finger skrev:Arild Andersen Electra
i like måteDistinctive skrev:Som vanlig er smaken din uangripelig65finger skrev:Arild Andersen Electra
Huff, denne har jeg ennå ikke fått somlet meg til å kjøpe..65finger skrev:Nils Petter Molvær Khmer
Det må du gjøre, drivende godHoJ skrev:Huff, denne har jeg ennå ikke fått somlet meg til å kjøpe..65finger skrev:Nils Petter Molvær Khmer
Får'n ikke til å sitte - har gjort et par forsøk .....sendes gjerne i posten til den som kan ha glede av den ...aksepterer nice price og/eller byttes i en "god jazz-skive" ;D65finger skrev:Det må du gjøre, drivende godHoJ skrev:Huff, denne har jeg ennå ikke fått somlet meg til å kjøpe..65finger skrev:Nils Petter Molvær Khmer
NPM må ofte jobbes med, hør på den et par ganger til, gjerne i et rom uten lys eller andre forstyrelser, hvis du ennå sliter med den - så kjøper jeg den gjerne.Grumpy skrev:Får'n ikke til å sitte - har gjort et par forsøk .....sendes gjerne i posten til den som kan ha glede av den ...aksepterer nice price og/eller byttes i en "god jazz-skive" ;D65finger skrev:Det må du gjøre, drivende godHoJ skrev:Huff, denne har jeg ennå ikke fått somlet meg til å kjøpe..65finger skrev:Nils Petter Molvær Khmer
Send meg adressen din på PM så blir det Kmer på deg. Erkjenner at jeg er og forblir en "contemporary jazz-guy". Antar at det er greit at jeg legger ved mitt kto.nummer i konvolutten, så kan du selv bestemme hva nice-price er når du får den.HoJ skrev:NPM må ofte jobbes med, hør på den et par ganger til, gjerne i et rom uten lys eller andre forstyrelser, hvis du ennå sliter med den - så kjøper jeg den gjerne.Grumpy skrev:Får'n ikke til å sitte - har gjort et par forsøk .....sendes gjerne i posten til den som kan ha glede av den ...aksepterer nice price og/eller byttes i en "god jazz-skive" ;D65finger skrev:Det må du gjøre, drivende godHoJ skrev:Huff, denne har jeg ennå ikke fått somlet meg til å kjøpe..65finger skrev:Nils Petter Molvær Khmer
Finnes Jive Talking, Jon Eberson group på CD ?motoren skrev:jon eberson group-jive talking
beady belle-belvedere,synes spor en her er i særklasse(apron strings)
mvh
Rart om den ikke ble utgitt i CDens gullalder.....finner den ikke på nett noe sted, kun en samleplate.up skrev:Finnes Jive Talking, Jon Eberson group på CD ?
Hilsen up
Men dette er en samleplate mteinum, ikke albumet Jive Talking.mteinum skrev:Joda, denne finnes på CD - står i hylla mi.
bingo!
http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=4673692