Distinctive
Æresmedlem
Helt til jeg oppdaget den..... 8)Valentino skrev:Det ligger en 102 på bruktbørsen nå.
Helt til jeg oppdaget den..... 8)Valentino skrev:Det ligger en 102 på bruktbørsen nå.
Denne såg svært fristende ut. Spesielt med innebygd RIIAA.....K2 skrev:Takker for div. svar. Har nå kjøpt en Continuum 500 med RIAA. Får den i løpet av neste uke. Kan nesten ikke vente!! her er den..
+ 25% moms så da er vi på 9000,- ++HKviking skrev:Kjøp i Hong Kong da. Her er den ca. 7500 Euro og det er 220V model.
Ja dette er en meget god pris! så er det bare frakten som kommer i tillegg. Men vil de/kan de selge på export?HKviking skrev:Det er listepris. Jeg har sett at i Singapore så går den for SGD 12.000. Det er ca. NOK 53.000. Plus MVA så er du oppe i 66.250. Ikke helt umulig å prute en god pris I HK.
Ok på Extrema?Distinctive skrev:Helt til jeg oppdaget den..... 8)Valentino skrev:Det ligger en 102 på bruktbørsen nå.
Nei, dette er et ikke-tema.Valentino skrev:Ok på Extrema?Distinctive skrev:Helt til jeg oppdaget den..... 8)Valentino skrev:Det ligger en 102 på bruktbørsen nå.
Lekkert!!! Hva er førsteintrykket?????tdbil skrev:Må melde meg på i JRs Venner da jeg endelig har fått meg en JR Continum 500! Takk til K2 som solgte meg denne glimrende forsterkeren
P39 er krevende men burde være god match med Conntium. Hørte på P39 med Marantz SC-7S2/MA9S2 og det var super match. Har også hørt P39 mot McIntosh C1000/MC501 og det spilte helt elendig.Mute skrev:Hvorfor solgte K2? Har eiet 2 integrerte fra JR nå. Ingen god match med P39?
Interessant.. Jeg trodde Continuum måtte være en flott match til Palladium, men synes det ble litt flatt og politisk korrekt med ASP1000 når jeg testet dette.HKviking skrev:P39 er krevende men burde være god match med Conntium. Hørte på P39 med Marantz SC-7S2/MA9S2 og det var super match. Har også hørt P39 mot McIntosh C1000/MC501 og det spilte helt elendig.Mute skrev:Hvorfor solgte K2? Har eiet 2 integrerte fra JR nå. Ingen god match med P39?
500W er ca 27 dBW, som med 107dB/W kan gi et maksnivå på omkring 134 dB SPL - det burde være nok «headroom» til de fleste ... 8)K2 skrev:Jeg har planer om et par Avantgarde med 107 dB, så da blir 2x500w noe unyttig og vil hellere bruke pengene på andre fronter. Desuten blir "stålkontrollen" i denne C500 litt vel mye på Palladium som egentlig lyder bedre med en mer "saftig" bunn.
Jeg så den 312 med Criterion her omdagen. De hadde to stk 312. Hvert stereopar var brokoblet.wizard skrev:Criterion og 312 på KLIAV 2009.
Vel den fungerte men ikke så bra som ønskelig ? Låt litt uengasjert og "grå".Jazzy skrev:Neste test var hos JanR.
Her funket den ikke i det hele tatt! Jans 3w rørforsterker med 2A3 rør fungerte mye bedre på hans lettdrevne Klipch horn.
/Trond
Og Jeff leverte, utrolig morro å høre hvor den spilte sammen med de små "skoeskene" dine JazzyJanR skrev:Uansett en flott og velbygd amp som jeg skal låne ørene til i kveld på noe helt annet enn klipsch
/jan
Det tror jeg ogsåJazzy skrev:Min jeff Rowland blir nok stående en stund.