Jeg skjønner ikke hvorfor folk griner så veldig på nesen? Mbare fikk da bare positive tilbakemeldinger på sine beskrivelser av lytteopplevelsen? Det sporet litt av, og ble til en interessant diskusjon rundt hvorfor dette låt så bra, men jeg kan ikke helt forstå at noe av det som er skrevet i denne tråden skulle kunne holde folk tilbake fra å dele sine lytteinntrykk på sentralen.
Mbares intensjoner med tråden ble borte, men ingen(evt. veldig få) har slik jeg har lest tråden, skrevet noe som skulle tilsi slik surmuling.
Man kan være irritert fordi tråden tok en annen retning og det ble en teknisk diskusjon rundt hvordan musikk reproduseres i et MBL-oppsett, og ikke den store "del dine største lytteopplevelser"-tråden (det er fortsatt muligheter), men å bruke denne tråden som et argument for å holde tilbake på egne lyttebeskrivelser synes jeg er barnslig.
Jeg er en av de som ikke synes de store "prinsipp-diskusjonene" på sentralen er så interessante, men denne likte jeg.
For meg inneholdt denne tråden et herlig åpningsinnlegg av Mbare som inspirerte en fruktbar diskusjon. Ingen/få (kanskje ett innlegg) har kommet med usaklig kritikk av Mbares eller andres lytteopplevelser og beskrivelser i tråden.