Jeg var på GNR konserten. Jeg har aldri vært noen stor fan, men har jo spilt dem litt opp i gjennom årene. Konserten var vel ganske middels etter mitt syn. Stemmen til Axl mangler ganske mye i forhold til gamle dager og så skulle det på død og liv bedrives "gitar onanering" i tid og utide. Jeg er glad i en gitarsolo eller to og syns det hører med til sjangeren, men det ble litt mye her syns jeg. Jeg og en kamerat kjørte frem og tilbake, så med 3 timers kjøring hjem dro vi etter et par timer. De holdt vel på i 3 timer tror jegEnten så var det ingen her på sentralen som var på Gønnsn på onsdag, eller så er det ingen som tør å innrømme det
Hadde jeg vært hjemme så hadde jeg gått.
Hvordan var konserten, helt ærlig?
Jeg er glad jeg fikk de med meg på Valle Hovin i 1993. Tror det minnet er bedre enn det hadde vært om jeg så de
i Stavanger nå.
Gjorde samme jeg: var der til de hadde spilt noen låter etter Civil War. Orket ikke vokalen i lengden. Var på Judas Priest dagen før, og 70+ år gamle Rob Halford synger Axl Rose totalt i senk.Jeg var på GNR konserten. Jeg har aldri vært noen stor fan, men har jo spilt dem litt opp i gjennom årene. Konserten var vel ganske middels etter mitt syn. Stemmen til Axl mangler ganske mye i forhold til gamle dager og så skulle det på død og liv bedrives "gitar onanering" i tid og utide. Jeg er glad i en gitarsolo eller to og syns det hører med til sjangeren, men det ble litt mye her syns jeg. Jeg og en kamerat kjørte frem og tilbake, så med 3 timers kjøring hjem dro vi etter et par timer. De holdt vel på i 3 timer tror jeg
Vis vedlegget 826993
Jeg snakket med en som hadde vært på Judas Priest og han skrøt også av Rob HalfordGjorde samme jeg: var der til de hadde spilt noen låter etter Civil War. Orket ikke vokalen i lengden. Var på Judas Priest dagen før, og 70+ år gamle Rob Halford synger Axl Rose totalt i senk.
Har også heldigvis sett de før, 1991 i Tyskland og 1993 i Oslo. I Tyskland var Soundgarden og Faith No More oppvarmere: outstanding!
De usynlige...
Jeg var på Tons jeg også, men ikke på Ekeberg... Lyden i går kveld bar jaggu helt til Høybråten!!!!! Kjørte forbi der onsdag ettermiddag under rigging, et satans kaos i og rundt området.... Stakkars de som bor der.Tons i går. Myyye folk og lange køer til det meste.
Gikk glipp av Mollestad Trio, men Europe og ikke minst Iron Maiden leverte.
Hviledag nå, og så blir det en laaang dag på Ekeberg i morgen.
Hæ? Jeg stod ikke i kø en eneste gang på de tre dagene. Nå registrerte jeg køer til stedene som serverte mat, men jeg ankom ferdig bespist så ikke noe jeg forholdt meg til. Øl i begeret og avlevering av det samme til kommunalt avløpsnett fungere veldig fint. Har aldri stått så lite i kø på en festival før.Tons i går. Myyye folk og lange køer til det meste.
Jeg bor rett oppi gata i nærområdet der og kunne fått med meg konserten gratis ved å følge med fra fortauet med klar sikt. Det begynte bra ut fra jeg kunne høre på balkongen hjemme, men etter noen sanger så hørtes det bare fælt ut. Så det fristet ikke å ta turen. Vet fra youtube videoer at axl kan ende opp med å høres ut som mikke mus i disse dager?! Synd..Gjorde samme jeg: var der til de hadde spilt noen låter etter Civil War. Orket ikke vokalen i lengden. Var på Judas Priest dagen før, og 70+ år gamle Rob Halford synger Axl Rose totalt i senk.
Har også heldigvis sett de før, 1991 i Tyskland og 1993 i Oslo. I Tyskland var Soundgarden og Faith No More oppvarmere: outstanding!
Mht køer, så varierte det jo, men til enkelte av de mest populære matbodene hørte jeg nevnt godt over halvtimen. Det var også bra kø på Tons of beer på ettermiddagen torsdag.Hæ? Jeg stod ikke i kø en eneste gang på de tre dagene.
Største oppturer:
Deep Purple (var skeptisk gitt datostemplingen, men de var sjokkerende bra synes jeg)
Jeg foretrekker Slash w/Myles Kennedy & The Conspirators foran GnR. Axl virker sliten, mens Myles er en fantastisk vokalist.Gjorde samme jeg: var der til de hadde spilt noen låter etter Civil War. Orket ikke vokalen i lengden. Var på Judas Priest dagen før, og 70+ år gamle Rob Halford synger Axl Rose totalt i senk.
Skulle likt å vært der, men det kolliderte med ferien i år.