Definitivt! For meg er det å stå på ski med livet som innsats. Sofagris er en tryggere sport. Dessuten, som Aurora skriver, er det en bitende vind her i nord. Teppe, varme, TV og god musikk passer helt supert fra fredag til søndag denne helgenÅ lage buttprint i sofaen er en fortreffelig vintersport spør du meg
Og, mr. Fry, han holder med verdens beste fotballag 8) Come oooon you Yeeeeellooooows 8)Javisst, og også der sammen med herren jeg nevnte i forrige post; Stephen Fry.
De har i det hele tatt gjort mye minneverdig sammen.
Vis vedlegget 527619
/ Morten
OK.... Tror, jeg misforstod den "Med livet som indsats" ...........Nåh, vet ikke om det er så spennende. Se for deg en dame med skiene i plog, begge armer ut og et stort hyl nedover barnebakken (våger ikke mer enn det), så har du meg på ski... Jeg egner meg best på afterski party!
Ja, jeg skjønte at du misforsto den. Ski på beina er grusomme greierOK.... Tror, jeg misforstod den "Med livet som indsats" ...........Nåh, vet ikke om det er så spennende. Se for deg en dame med skiene i plog, begge armer ut og et stort hyl nedover barnebakken (våger ikke mer enn det), så har du meg på ski... Jeg egner meg best på afterski party!
Jeg havde et helt andet billede, men tak for korrektionen ;D;D;D;D;D;D
Ja, den er en forholdsvis enkel sak.Kjøpte også en. Lot den bli i eska.
Kan hende en litt mer forseggjort utgave hadde vært bedre.
Takk som byr, men jeg har nok med det som ligger og blir liggende i skuffen nå. Men ok, kjekt å ha. Litt ekorn-gen har jo jeg også, og hvem vet hva som skjer nedi veienEstetisk en kraftig bom! HCS sier vel det viktigste; trumfer nytteverdien det visuelle... Jeg fikk forresten to av dem i går. Kan få begge hvis du vil ha fire armer på spilleren
Den har helt klart sin funksjon, men i mitt tilfelle trumfer estetikken funksjonen.Men kjære dere da - dust-o-maticen skal ikke samle støv i skuffen , men i rillene ! Er enig i at man ikke setter den på for å pimpe spilleren liksom , men den er riktig funksjonell i bruk. Sammen med en antistat-pistol er det verktøyet jeg alltid hadde parat når vinyl var hovedkilde her - og det funker i dag også.
Takk for supert tips! Enig I vurdering både av musikk og lydI kveld har Mr. Sam Cooke fått audiens i stuen. Albumet Night Beat er ikke bare flott, men det har også svært god lyd både i Tidal og på vinyl. Anbefales!
Will doSjekk også ut Joe Pass og Zoot Sims på samme selskap. Veldig mye god musikk, og med god lyd.
Det var da som....Har jo egentlig satt kjøpestopp, jeg!Har i kveld blitt litt inspirert av Gunnar S for å se mer på pressinger fra Pablo Records på discogs. Det endte med fire "nye" jazzplater. Glede seg!
Vis vedlegget 528331
Ja, der er mye å glede seg til!Will doSjekk også ut Joe Pass og Zoot Sims på samme selskap. Veldig mye god musikk, og med god lyd.
Hvis det er noen trøst så har egentlig jeg gjort det også, men kunne ikke dy meg. Har planer om en storbytur i løpet av våren, så må spare litt.Det var da som....Har jo egentlig satt kjøpestopp, jeg!Har i kveld blitt litt inspirert av Gunnar S for å se mer på pressinger fra Pablo Records på discogs. Det endte med fire "nye" jazzplater. Glede seg!
Svake haifai-sjeler har mer moro enn asketer med skyhøy integritetHvis det er noen trøst så har egentlig jeg gjort det også, men kunne ikke dy meg. Har planer om en storbytur i løpet av våren, så må spare litt.Det var da som....Har jo egentlig satt kjøpestopp, jeg!Har i kveld blitt litt inspirert av Gunnar S for å se mer på pressinger fra Pablo Records på discogs. Det endte med fire "nye" jazzplater. Glede seg!
Oooh.. kommer på at jeg har en tilgodelapp på playcom, får bruke den om nøden tar meg. Men så skal jeg jo sjekke Fosse sine tips, så spørs om jeg klarer å holde meg. Jeg er nok en svak sjel på enkelte fronter
Definitivt!Svake haifai-sjeler har mer moro enn asketer med skyhøy integritetHvis det er noen trøst så har egentlig jeg gjort det også, men kunne ikke dy meg. Har planer om en storbytur i løpet av våren, så må spare litt.Det var da som....Har jo egentlig satt kjøpestopp, jeg!Har i kveld blitt litt inspirert av Gunnar S for å se mer på pressinger fra Pablo Records på discogs. Det endte med fire "nye" jazzplater. Glede seg!
Oooh.. kommer på at jeg har en tilgodelapp på playcom, får bruke den om nøden tar meg. Men så skal jeg jo sjekke Fosse sine tips, så spørs om jeg klarer å holde meg. Jeg er nok en svak sjel på enkelte fronter
Fuck, den var NAIS Spiller den for 3. Gang..Litt uvanlig musikk (fra min side) på en lørdags aften. Lett å få fot av akkurat den låta her: