Jentetråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Hmm må sjekke ut Ian Hunter. Har selvsagt fått med meg artisten, men ikke lyttet så mye. Mottok albumet King of America av Elvis Costello for ikke lenge siden, må bare vaskes først. Anbefales! :)

Laban MK3

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Antall liker
    1.837
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Siden vi er så godt i gang... :)
    Hjemme i fødebyen koser jeg med norsk/dansk språkforvirring og deler gjerne bilde av snurrebassen som står i Casa Jorwed om dagen :)

Har en SME III jeg holder på å renoverer som jeg har et lite håp om at den igjen vil spille igjen en vakker dag , men den antiskating på armen så litt rar ut med hensyn til plassering kan jo hende øya mine er helt skakke men når arm ligger ved begynnelse av første track på en 12" LP skal nylonsnøre ligge 90 grader vinkel mot antiskate skala ( antiskate arm og trinse kan justeres med klokken eller mot alt ettersom verdier du har valgt til antiskate kraft slik at du vil få 90 grader ved ytterkant) . Mvh

skranglefant

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Antall liker
    4.894
    Sted
    Bartistan
    ^^ Han har gjort en del ting som er så klassiske at det er bortimot latterlig.
    Han har dèt til felles med Costello. Og Costellos samarbeidspartner McCartney var den som fant opp hele greia.
    Nå blir jeg sikkert arrestert av enellerannen anal faen straks men det får stå sin prøve ;)

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    ^^ Han har gjort en del ting som er så klassiske at det er bortimot latterlig.
    Han har dèt til felles med Costello. Og Costellos samarbeidspartner McCartney var den som fant opp hele greia.
    Nå blir jeg sikkert arrestert av enellerannen anal faen straks men det får stå sin prøve ;)
    Neida, vil helst ikke ha noe musikkpoliti her. Jeg har ikke hørt mye Costello, men såvidt jeg forstår er dette albumet litt utypisk Costello. Uansett, jeg likte det jeg hørte, album i hus. God lyd har det også.

skranglefant

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Antall liker
    4.894
    Sted
    Bartistan
    NB: Når jeg sier 'klassisk' om Hunter har jeg rock'n roll hatten tredd godt ned over ørene.
    All The Way From Mephis og Roll Away The Stone kan være en slags ytterpunkter, kanskje, med Irene Wilde i midten?
    King of America er en jeg ikke kjenner til. Sjekkes ut, men ikke i natt.
    Go'aften :)

Lagga

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Antall liker
    32.687
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    3
    Ian Hunter er en messe verdt!

Fikk endelig sett ham sist gang han spilte i Konserthuset (Oslo), billettene ble donert av Herreavdelingen rett og slett.

"You're never alone With a schizophrenic" anbefales. - Welcome to the Club er også vel verdt å ha.

Så er det såklart en håndfull fabelaktige Mott The Hoople-album - The Hoople er en "skuddsikker" start.

ShineySmileysSmile.jpg

/ Morten

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.760
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hva i himmelens navn og rike har jeg dratt igang nå da?
    buskishumor var aldri min intensjon.
    hadde jeg visst at kommentaren min skulle avstedkomme tre sider med snurrebassprat, så ville jeg sagt som disse to glade danskene:

IMG_0323.JPG

Sist redigert:

Freako

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2010
    Antall liker
    90
    Jada, snurrebass på norsk og dansk betyr jo platespiller. Ka du trur ;) ;)
    Jeg er 66 år gammel, og har ALDRIG hørt udtrykket "snurrebass(e)" før, men jeg syntes det lød så koseligt (hyggeligt på dansk). Det nærmest jeg kender er "brumbasse", vores kælenavn for en humlebi.

Og så sidder jeg på en måde med følelsen af at jeg har misset noget. Nok læser jeg bokmål, men forstår naturligvis ikke alt norsk.

Hvad mente du med dette, Rama?
    "og med ett er det meningsløst å skrive noe mer på hfs for idag.
    gratulerer, hifigirl, du har rundet spillet."

Og hvad var det med snurrebass som var så morsomt? Er I frække?
    ;)
    Ikke ta det til deg, Freako. Det er oss nordmenn som har dårlig humor, ikke noe annet. Snurrebass kan også relateres til det mannlige kjønnsorgan på norsk, så det er her ordspillet ligger. Det var ikke meningen at du skulle føle deg utenfor, beklager det. Når det er sagt har jeg også brukt uttrykket snurre og snurrebass om platespillere tidligere, men det er som sagt kun ordspill fra vår side. :)
    Tak, Skranglefant og HFG.

Det er jo sådanne ting som kan ske, når man forsøker at gøre sig på udenlandsk. Mærkeligt at fordi jeg adopterede ordet fra en helt tredie her i tråden, blev det så morsomt at tårerne trillede på nogen. Men sådan er det vel når der kommer en ny gris i stalden - så skal der lave sjov med den. Pyt så med det, det får jeg bare ta og flise af. Men kanske jeg benytter de mere kedelige udtryk pladespiller eller vinylrigg fremover, tænker jeg. Vi kan jo ikke ha at vennerne deres i tråden får hjerteinfarkt af grin, det ville være ret sørgeligt. Ikke mindst her i påsken.

Nå, tilbage til emnerne: jeg synes at jeg kan huske at én eller anden medarbejder på ett amerikansk stereomagasin engang testede eller ejede noget japansk topforstærkeri, med rør, forstås. Noget som var håndlavet hele vejen igennem af den japanske mand selv. Hans søn var vist med i noget af det, men jeg husker desværre ikke japanske efternavne specielt godt, så jeg kan ikke linke jer videre her, men jeg ville ønske jeg kunne, for de var værd at læse om. Det var forstærkere enhver Tannoy ejer ville slå ihjel for, helt enkelt, og det var hverken Leben eller Sun Audio. Heller ikke Futatsumata, men måske var det Shindo Labs?

Ja, det var det: https://www.stereophile.com/artdudleylistening/707listen/index.html

Jeg tænker de fleste rørfolk har hørt om dem, men især du, HFG ville nok gerne læse lidt om dem, siden du har haft lånt noget rørhalløj for ikke så længe siden. Synd at det ikke gik så godt. Med hensyn til de problemer QS'erne skabte, tænkte jeg (imens jeg læste det) at enten var phonoriggen for tæt på forstærkeren, eller hele molevitten skulle have været tilsluttet ét og samme vægudtag for at undgå at skabe loops. Muligvis skulle din pladespiller heller ikke have været grounded på noget som helst. Mine egne problemer forsvandt helt da jeg flyttede min MC/RIAA væk fra forstærkerne, og gik væk fra jord og grounding af skærme etc.

Rørforstærkere er nok ikke helt så let at gå til som transistorer, i hvert fald skal ikke for alle.

Nu vil jeg bruge lidt tid på rengøring osv., for min søn kommer på besøg fra Jylland i morgen, og tirsdag eller onsdag (håber jeg) tager vi et smut ind til KT Radio i København for at købe min Accuphase E-370. Jeg har aldrig ejet et produkt i den klasse før, måske lige med undtagelse af mine højttalere, som vist ikke er så langt fra i lydkvalitet. Og jeg glæder mig som et lille barn på juleaften. Ikke mindst glæder jeg mig til at tilslutte den, og lytte til de magiske toner i min stue, men den følelse kender alle her i tråden sikkert. Blot er det ærgerligt at E-470 lige er udgået af sortimentet fordi en E-480 er på trapperne, men den blir nok for dyr: Jeg gætter på 75.000 DKK. Det er lige i overkanten af hvad jeg magter, men 50.000 passer bedre til min tegnebog. Jeg er jo trods alt pensionist.

Findes der mon nogen Accupahse-ejere her i tråden?

Rigtig god påske til alle - jeg glæder mig til at læse om dit næste røreksperiment, HFG, og håber det går bedre end det sidste.

Tak igen :)

Sist redigert:

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.760
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17

Freako

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2010
    Antall liker
    90
    hva i himmelens navn og rike har jeg dratt igang nå da?
    buskishumor var aldri min intensjon.
    hadde jeg visst at kommentaren min skulle avstedkomme tre sider med snurrebassprat, så ville jeg sagt som disse to glade danskene:

Vis vedlegget 538011
    Det er helt ok, Rama. Sådanne "ups'er" må man ta i stiv... undskyld strakt arm. Udlændinge der ikke forstår sproget 100% kommer let galt afsted. Sådan er det bare.

Freako

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2010
    Antall liker
    90
    @ Jorwed

Er skatingeffekten ikke også værst ind imod slutningen af LP'en? Det tænker jeg, så jeg ville ikke gøre noget ud af det. Men nydelig pladespiller. Den skal nok komme til at synge.

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    24.801
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Uha HFG....
    Var lige ved at tro, at jeg havde lagt et forkert billede ind under "snurreb..", men ved nærlæsning
    er den vist god nok :) :) :)

Freako

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2010
    Antall liker
    90
    Ha ha... Det er, hvad man får, når man inviterer huntigre til at ta´ permanent ophold.
    Har heldigvis ingen, hverken 2- eller 4-benede :) :)
    Sorry for off-topic HFG :)
    Jeg var desværre nødt til at fjerne indlægget, da et billede blev vist to gange, men her er det:

Vis vedlegget 538060

Hustigeren her er årsagen til at jeg stadig har frontstoffet på plads på mine Dynaudio højttalere, og støvlåg på pladespilleren. Hun har forlængst flænset min gode gamle læder-lænestol til strimler, men det må ikke ske ikke i stereo-sammenhæng.

Vis vedlegget 538062

Da jeg var 18-19 år og boede hos forældrene mine, havde de den dejligste kat. En dag stod jeg i køkkenet og smurte et par madder, med Santana I på pladespilleren, som pludselig lød meget underligt. Jeg listede ind for at se efter, og der sad katten nok så nydeligt og spillede bold med min pickup. Den slags vil jeg helst undgå at se igen...
    :)

Freako

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2010
    Antall liker
    90
    Ha ha... Det er, hvad man får, når man inviterer huntigre til at ta´ permanent ophold.
    Har heldigvis ingen, hverken 2- eller 4-benede :) :)
    Sorry for off-topic HFG :)
    På andre måder kan hun nu være helt vidunderlig. Sådan så hun ud da jeg fik hende. Jeg smeltede da min søn kom med hende.
    2015-07-17 21.22.00.jpg

Ja, sorry HFG for off-topic.

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Nå har jeg vært på Fløien i finværet og grillet pølser i godt selskap. Litt off-topic går fint, i denne tråden er det takhøyde for litt fjasing om både pusekatter og snurrebasser ;) Accuphase E-370 blir nok bra, Freako, gratulerer med den og lykke til.

Freako

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2010
    Antall liker
    90
    Sjovt nok har folk som Lovett, Springsteen o.m.a. aldrig sagt mig noget. Og jeg var mange mange år om at lære at synes om jazz, selv om jeg hørte lidt Mahavishnu Orchestra og sådan noget som ung. Men nu på mine gamle dage, er jeg blevet glad for musik som det her (han er jo endda ½ norsk):

Freako

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2010
    Antall liker
    90
    Og så ved jeg ikke hvad HFG, som jo ejer tråden, ville synes om nedenstående spørgsmål i denne tråd. Bare sig til, HFG, hvis du ikke vil ha det her.

Hvad benytter dere som test-/demo-musikk?

Jeg har selv en længere smøre, men afventer input fra trådstarter.

I Danmark er det 20° og sol. Dejligt :D

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Og så ved jeg ikke hvad HFG, som jo ejer tråden, ville synes om nedenstående spørgsmål i denne tråd. Bare sig til, HFG, hvis du ikke vil ha det her.

I Bergen er det også sol, i dag er planen min å reise inn til Bergen sentrum og drikke noen gode kalde i solen :)

Blir jo naturlig nok testing på musikk jeg kjenner godt. Men for sibilanter er faktisk Emmylou Harris en dame med skarp stemme i toppen (synes jeg), så spiller gjerne henne da jeg virkelig ikke liker for skarp diskant, og jeg liker musikken hennes i den grad at det faktisk blir spilt ofte nok. Yello kan også trekkes frem for effekter og bass. Synes ditt spm om test/demo musikk blir litt vanskelig å svare på, kommer vel an på hva jeg ønsker å teste.

EDIT: Finnes sikkert også en egen tråd for testmusikk, uten at jeg har sjekket det, som du kan lese dersom du vil ha tips til testing :)

Sist redigert:

Freako

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2010
    Antall liker
    90

I Bergen er det også sol, i dag er planen min å reise inn til Bergen sentrum og drikke noen gode kalde i solen :)

Blir jo naturlig nok testing på musikk jeg kjenner godt. Men for sibilanter er faktisk Emmylou Harris en dame med skarp stemme i toppen (synes jeg), så spiller gjerne henne da jeg virkelig ikke liker for skarp diskant, og jeg liker musikken hennes i den grad at det faktisk blir spilt ofte nok. Yello kan også trekkes frem for effekter og bass. Synes ditt spm om test/demo musikk blir litt vanskelig å svare på, kommer vel an på hva jeg ønsker å teste.

EDIT: Finnes sikkert også en egen tråd for testmusikk, uten at jeg har sjekket det, som du kan lese dersom du vil ha tips til testing :)
    Tak for dit svar, HFG.

Hvem liker skarp diskant? Ikke jeg i hvert fald, og de eneste jeg kan komme i tanke om, må jo være B&W eiere med diamant eller andre med beryllium diskanter, eller muligvis Dali eiere med dobbelte diskanter. men med Dynaudio i kæden er der ingen fare. Deres diskanter er bare lækre.

Derfor er mine testplader ikke som sådan rettet imod specifikke frekvensområder. I stedet holder jeg af knastørre optagelser, dynamiske ditto, eller - som en undtagelse - optagelser med lækker bas, eftersom jeg har subwoofer, der jo som bekendt kan være lidt problematiske i mindre rum. Men især kvindestemmer er også noget jeg finder afslørende, ligesom klaver, saxofon, trommer, klassik musik og jazz kan være godt til at bedømme et nyindkøb eller et rum med.

Selv om jeg har et par CD'er med EmmyLou, er hun ikke min favorit, mest p.g.af min tinnitus ;) Men TRIO LP'en holder jeg meget af, den er en perle. I country/bluegrass genren er jeg blevet ret glad for Alison Krauss, og der er jo også en masse andet at tage fat på derovrefra.

Men tips for testing er ikke grunden til at jeg spørger. Nok snarere nyfikenhet. Jeg er jo en gammel dreng, der har læst danske High Fidelity i alle de år det magasin eksisterede, sidenhen alle online magasiner, og nå med glæde læser norsk på HFS. De magasiner hifidelity.no har liggende online, kan jeg næsten udenad.

Men især liker jeg at deltage i gode forums (Stereophile's forum er blevet til en børnehave), hvor folk opfører sig som voksne mennesker, og ikke farer i flint over kabeldiskussioner i dobbelte blindtests, eller argumenterer ensidigt om f.eks. rør vs transistorer. Derfor var det jo helt dejligt at ramle ind i denne tråd, hvor folk virker helt OK, og hvor trådens indhold på mange måder er interessant for folk som mig. Og så er der noget med piger og hifi, som er spændende. Lidt ligesom kvindelige racerkørere og hardcore gamere. Svært at beskrive...

Nyd det gode vejr :)

Sist redigert:

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen

Tak for dit svar, HFG.

Hvem liker skarp diskant? Ikke jeg i hvert fald, og de eneste jeg kan komme i tanke om, må jo være B&W eiere med diamant eller andre med beryllium diskanter, eller muligvis Dali eiere med dobbelte diskanter. men med Dynaudio i kæden er der ingen fare. Deres diskanter er bare lækre.

Derfor er mine testplader ikke som sådan rettet imod specifikke frekvensområder. I stedet holder jeg af knastørre optagelser, dynamiske ditto, eller - som en undtagelse - optagelser med lækker bas, eftersom jeg har subwoofer, der jo som bekendt kan være lidt problematiske i mindre rum. Men især kvindestemmer er også noget jeg finder afslørende, ligesom klaver, saxofon, trommer, klassik musik og jazz kan være godt til at bedømme et nyindkøb eller et rum med.

Men tips for testing er ikke grunden til at jeg spørger. Nok snarere nyfikenhet. Jeg er jo en gammel dreng, der har læst danske High Fidelity i alle de år det magasin eksisterede, sidenhen alle online magasiner, og nå med glæde læser norsk på HFS. De magasiner hifidelity.no har liggende online, kan jeg næsten udenad.

Men især liker jeg at deltage i gode forums (Stereophile's forum er blevet til en børnehave), hvor folk opfører sig som voksne mennesker, og ikke farer i flint over kabeldiskussioner i dobbelte blindtests, eller argumenterer ensidigt om f.eks. rør vs transistorer. Derfor var det jo helt dejligt at ramle ind i denne tråd, hvor folk virker helt OK, og hvor trådens indhold på mange måder er interessant for folk som mig. Og så er der noget med piger og hifi, som er spændende. Lidt ligesom kvindelige racerkørere og hardcore gamere. Svært at beskrive...

Nyd det gode vejr :)
    Jeg tror det er mange kvinner som dyrker denne hobbyen, men kanskje ikke så åpenlyst som meg. Uansett takker jeg for at du liker tråden :)
    Når det gjelder testing kan det jo like godt være musikk som jeg liker, men dessverre er dårlig produsert. Kan man da leve med det, eller blir det så fremtredende dårlig at en slutter å lytte til det? Til gjengjeld kan det jo være at det som er godt produsert er så bra å lytte til at et anlegg nr 2 som er mer tilgivende er å foretrekke for den type musikk. Så skal man jo ha plass og penger til alt også... decisions decisions ;)

Freako

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2010
    Antall liker
    90
    Præcis! Jeg ser (hører) jo meget af det såkaldte "audiofile musik" som livløst, uden sjæl og det som I nordmænd og -kvinder kalder "rockefot". Mit hjerte er simpelthen ikke altid med der. Det er for perfekt på én eller anden måde.

En udtagelse er Chuck & Lizzie Loebs: My one and only love, som jeg lige har lyttet til. Hendes stemme er dejlig fuld af luft, og blid og så synger hun ganske godt. En anden er Fourplays: Kid Zero, som jeg synes har den lækreste bas og dejligt smæld i trommerne, og er virkeligt fremragende optaget, på trods af at den tilhører de "næsten for perfekte".

Men jeg har mange andre, mindre perfekt optagede numre og skiver som er gode til forskelligt.
    Donald Fagen: Florida Room
    Barbara Dennerlein: Jimmy's Walk
    Yello: Till Tomorrow
    Uffe Steen & Vestbo Trio: Doppler Effect / Building Snowmen
    Bob Reynolds: When It's Over
    30 Years Fidelity
    Eva Cassidy
    Feist
    Supertramp: Crime of the Century (½ speed master på LP, og på BluRay HD)
    Kamæleon: Kamæleon (Deres eneste LP, med Jens Jefsen på ak. bas, fås desværre ikke længere)
    Josefine Cronholm & Ibis
    Jim Morrison & Doors: An American Prayer (som er fremragende optaget på LP)
    Rappresentatione di anima e di corpo (Uddrag fra 1. akt) (Komponist: Cavalieri, som er optaget så tørt at man nærmest kan høre hvilken slags træ scenen er lavet af)
    (Ovennævnte track stammer fra én af High Fidelitys Ref. CD'er, og flere af disse skiver indeholder rigtig god musik, som man nok aldrig havde lært at kende ellers)

Dette er blot noget af min test- og demomusik. Men jeg hører jo - som I andre - mest musik fordi det er dejligt, og fordi man bliver i skønt humør af det. Min søn er mest til death metal, og de tider er HELT forbi for mig. Min smag er blevet blødere med alderen, men det hænder da jeg smider "Band of Gypsys" på, eller noget andet med lidt knald på.

Ellers er jeg glad for ting som:
    Lowell George: Thanks, I'll eat it here
    Bonnie Raitt: Nick of Time
    Santana, især Caravanserai og Borboletta
    Paul Simon, nærmest alt han har lavet
    Sanne Salomonsen: In a New York Minute (hendes eneste jazzudgivelse)
    Silje Neergård: At First Light
    Joni Mitchell
    Natalie Imbruglia: White Lillies Island
    Sarah Slean: Day One

Dette får være nok for nu. Har I mulighed for at lytte til noget af det I måske ikke kender, evt. på tuben, synes jeg I skal gøre det. Der er noget kræs imellem :)

P.S. Hvis der skulle være enkelte numre I brænder for at høre, kan det måske tænkes at jeg har dem på Onedrive, og som jeg evt. kan linke til. Spørg hvis det bliver aktuelt...

Sist redigert:

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    24.801
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Hi HFG..... Håber, det var godt i solen :)

Har en belgisk kollega, der lige er vendt tilbage fra en uges ferie i Belgien.
    Han var så flink at tage 16 stk. af disse med hjem til mig (9,5%)

Duvel.jpg

Efter et par stykker af dem i går, syntes en kammi og jeg, at denne var helt fin :)

https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.028
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Sjovt nok har folk som Lovett, Springsteen o.m.a. aldrig sagt mig noget. Og jeg var mange mange år om at lære at synes om jazz, selv om jeg hørte lidt Mahavishnu Orchestra og sådan noget som ung. Men nu på mine gamle dage, er jeg blevet glad for musik som det her (han er jo endda ½ norsk):

Jan Garbarek (født 4. mars 1947 på Momarken utenfor Mysen i Østfold, vokst opp på Årvoll i Oslo) er en norsk jazzmusiker.

(Dvs 1/1 -norsk, selv om hans far var fra Polen.)

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Hi HFG..... Håber, det var godt i solen :)

Har en belgisk kollega, der lige er vendt tilbage fra en uges ferie i Belgien.
    Han var så flink at tage 16 stk. af disse med hjem til mig (9,5%)

Vis vedlegget 538309

Efter et par stykker af dem i går, syntes en kammi og jeg, at denne var helt fin :)

https://www.youtube.com/watch?v=u9Dg-g7t2l4
    Det var veldig godt i solen i går, ble til og med litt rød på nesen. Herlig!
    Den ølen der ser god ut, usikker på om jeg har smakt den før, må nok gjøres noe med! Heldigvis har de ikke for lenge siden åpnet en øl-butikk i et større kjøpesenter 5 min. hjemmefra, mye snadder der.

Disturbed sin Sound Of Silence er fin, men personlig liker jeg originalen best. Kos deg videre med påsken, Hasse!

Drossel

Æresmedlem
    Ble medlem
    05.05.2012
    Antall liker
    3.610
    Freako jeg har også haft en sådan engang. Fyldte den op ned 18 kg blyhagl og Parrafin. Ikke til og løfte. Min var med en Fidelity Research 64. Nu kan jeg ikke se nogen grund til pladespiller da det digitale er bedre nu.

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Nu kan jeg ikke se nogen grund til pladespiller da det digitale er bedre nu.
    Jeg mangler ord ......
    Hvorfor det? (retorisk spm) Om han synes det digitale er greit til hans bruk så er vel det en ærlig sak.
    På lik linje med rør vs. transistor tror jeg heller ikke vi skal ta diskusjonen vinyl vs. digitalt. Smaken er som baken :) ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn