bluesbreaker
Hundeeier
Å vente på noe kjedelig er heller ikke så gøy!Vente på noe gøy er så kjedelig!
Men nå er jeg spent. Er det ny amp?
Å vente på noe kjedelig er heller ikke så gøy!Vente på noe gøy er så kjedelig!
Ja, bare litt uvisst når den kommer i hus grunnet omstendigheter.Å vente på noe kjedelig er heller ikke så gøy!Vente på noe gøy er så kjedelig!
Jeg får den dessverre ikke til i morgen nei, men å ta et glass med dere gjør jeg gjerne!Vi kommer gjerne å lytter om du får den i hus ila morgendagen Ellers kan du komme deg ut i regnet og ta ett glass med oss!
Jepp!... Steve Earle - Transcendental Blues er i all hovedsak gull i mine ører
Nei, det har jeg ikke. Skal sjekke utMen har du Townes van Zandt i samlingen din?
Bra bilde!Har hatt en strålende ettermiddag med utepils i solen, etterfulgt av obligatorisk skattejakt hos Apollon. Og svart gull fant vi også! Jeg kom hjem med Steve Earle - Transcendental Blues.
Takk for en fin ettermiddag, gutter!
Vis vedlegget 544736
På tross av finvær i Bergen hadde ingen av de sandaler med sokker på, de var begge perfekt kledd til å jakte på sort gull og drikke øl midt på dagenBra bilde!
Men vær ærlig nå, var herrene flid nok kledd, HFG?
Her må du oppdatere deg littPå tross av finvær i Bergen hadde ingen av de sandaler med sokker på, de var begge perfekt kledd til å jakte på sort gull og drikke øl midt på dagenBra bilde!
Det var vel i fjor sommer det var mote med sokker i sandalerHer må du oppdatere deg littPå tross av finvær i Bergen hadde ingen av de sandaler med sokker på, de var begge perfekt kledd til å jakte på sort gull og drikke øl midt på dagenBra bilde!
https://www.tv2.no/a/8474447/
Faen som tiden flyrDet var vel i fjor sommer det var mote med sokker i sandalerHer må du oppdatere deg littPå tross av finvær i Bergen hadde ingen av de sandaler med sokker på, de var begge perfekt kledd til å jakte på sort gull og drikke øl midt på dagenBra bilde!
https://www.tv2.no/a/8474447/
Hva´ holder du nu på med???Ja, bare litt uvisst når den kommer i hus grunnet omstendigheter.Å vente på noe kjedelig er heller ikke så gøy!Vente på noe gøy er så kjedelig!
Jeg får være ærlig på at godeste Miles dessverre ikke er en jeg er komfortabel med, med all respekt for han som artist. Kos deg i solen og god sommer, B!Hifi-Girl77: Det ser ut til at sommeren har ankommet hos deg og. Veldig bra. Hva sies om en live-utgave av Miles´klassiker "Bitches´Brew" i sola? Det funker her, iallefall. God sommer!
Jeg skal fortelle i massevis etter jeg har hørt den og tatt et valgHva´ holder du nu på med???Ja, bare litt uvisst når den kommer i hus grunnet omstendigheter.Å vente på noe kjedelig er heller ikke så gøy!Vente på noe gøy er så kjedelig!
Fortæl, fortæl, fortæl......
Skal sjekkes ut. Her bare regner det likevel, trenger litt solHifi-Girl77: Bare rolig, jeg er mer for Coltrane , jeg og! Men MD bare funker her av og til...På en ekstra dårlig dag pleier det å være feks Danilo Perez som får meg opp og stå igjen..Prøv "Panamonk" og "Central Avenue" derfra, du..Nydelige Panama-groove-skiver. Sola har idag tatt med seg Bluiett-El Zabar-Jackson: "The Calling".. Hatt den i årevis, men den er såpass minnerik for min del at det ikke er hver dag jeg greier å høre på den...Tipper det funker gull for din del, jeg.
godt å vite at det ikke bare er meg som synes det finnes mye mer fasinerende jazz der ute en miles majones,syns det til tider kan virke som folk hører på han kun fordi han er ikonisk`` det blir litt som statisk elektrisitet for meg hehe men folk må som sagt få lov å like han og finnes nok av andre gull korn for oss andre God helg Girl PowerJeg får være ærlig på at godeste Miles dessverre ikke er en jeg er komfortabel med, med all respekt for han som artist. Kos deg i solen og god sommer, B!Hifi-Girl77: Det ser ut til at sommeren har ankommet hos deg og. Veldig bra. Hva sies om en live-utgave av Miles´klassiker "Bitches´Brew" i sola? Det funker her, iallefall. God sommer!
Påstander, påstander..!Ekte mannfolk bruker vel egentlig ALDRI sandaler. Langt mindre sokker i slike fottøy. Her i nordlige strøk av verden, vaffal.
Jeg må vel innrømme at gutta i Nord-Afghanistan kledde sandaler bedre (de innfødte) enn vi kan hevde blandt norske/nordiske menn.
Men jeg så ALDRI noen brukte sokker i sandalene, heller ikke der.
(Sikkert et PR-triks fra en eller annen som muligens tjener masse penger i sommer: Sokker i sandaler; HOT or NOT?)
Enig med deg HFG...
Jeg er enig. Er glad i jazz, men Miles blir litt over the top for min delgodt å vite at det ikke bare er meg som synes det finnes mye mer fasinerende jazz der ute en miles majones,syns det til tider kan virke som folk hører på han kun fordi han er ikonisk`` det blir litt som statisk elektrisitet for meg hehe men folk må som sagt få lov å like han og finnes nok av andre gull korn for oss andre God helg Girl PowerJeg får være ærlig på at godeste Miles dessverre ikke er en jeg er komfortabel med, med all respekt for han som artist. Kos deg i solen og god sommer, B!Hifi-Girl77: Det ser ut til at sommeren har ankommet hos deg og. Veldig bra. Hva sies om en live-utgave av Miles´klassiker "Bitches´Brew" i sola? Det funker her, iallefall. God sommer!
Mvh Ivan
Venter i spenning fortsatt, ja. Like kjedelig som før!Venter du enda?
Heldige deg som aldri har fått med deg dette grufulle synet. Lett beskrivende er det (som regel) sorte eller brune sandaler, deretter hvite sokker halvveis opp på leggen før den undersolte kritthvite hudfargen på leggen overtar. Ikke et vakkert syn, I promise!Ekte mannfolk bruker vel egentlig ALDRI sandaler. Langt mindre sokker i slike fottøy. Her i nordlige strøk av verden, vaffal.
Jeg må vel innrømme at gutta i Nord-Afghanistan kledde sandaler bedre (de innfødte) enn vi kan hevde blandt norske/nordiske menn.
(Sikkert et PR-triks fra en eller annen som muligens tjener masse penger i sommer: Sokker i sandaler; HOT or NOT?)
Enig med deg HFG...
I can imagine (norsk: kan levende forestille meg)Jeg er enig. Er glad i jazz, men Miles blir litt over the top for min del
Venter i spenning fortsatt, ja. Like kjedelig som før!Venter du enda?
Heldige deg som aldri har fått med deg dette grufulle synet. Lett beskrivende er det (som regel) sorte eller brune sandaler, deretter hvite sokker halvveis opp på leggen før den undersolte kritthvite hudfargen på leggen overtar. Ikke et vakkert syn, I promise!Ekte mannfolk bruker vel egentlig ALDRI sandaler. Langt mindre sokker i slike fottøy. Her i nordlige strøk av verden, vaffal.
Enig med deg HFG...
Nå må jeg nesten, på vegne av oss med (u)naturlig bleike bein, føle meg en smule krenket og stigmatisert
Armer blir brune. Nesa og panna blir helt indianer bare man går forbi et værkart med sol på.
Men syd for shortsen? Næh!
Jammen alt dette er jo greit så lenge dere ikke har behovet for å vise frem nedenfor kneet med sokker og sandaler!Det finnes en grunn til at du aldri vil se tkr i korte bukser.....
Bøyer meg i hatten, der, skrangle, for all del. Har sjøl hatt mye vansker med for stor bart som skygger for sola. Og alt for lite fokus på bena. Kan imidlertid love deg at gjennom strenge prioriteringer, som pensjonist, så er det mulig å legge de nedre deler langt frem mot solsiden og dermed oppnå etterlengtet (eller ikke) soling av de nedre gemakker,Nå må jeg nesten, på vegne av oss med (u)naturlig bleike bein, føle meg en smule krenket og stigmatisert
Armer blir brune. Nesa og panna blir helt indianer bare man går forbi et værkart med sol på.
Men syd for shortsen? Næh!
Er litt usikker på om lett solbrente/lysebrune legger er så mye bedre i sokker og sandaler. Tviler!Bøyer meg i hatten, der, skrangle, for all del. Har sjøl hatt mye vansker med for stor bart som skygger for sola. Og alt for lite fokus på bena. Kan imidlertid love deg at gjennom strenge prioriteringer, som pensjonist, så er det mulig å legge de nedre deler langt frem mot solsiden og dermed oppnå etterlengtet (eller ikke) soling av de nedre gemakker,
Imens, tar jeg en liten...
Haha - og vips så var man innafor igjen, Jeg var faktisk ikke uttafor i utgangspunktet engangJammen alt dette er jo greit så lenge dere ikke har behovet for å vise frem nedenfor kneet med sokker og sandaler!
Pensjonist? Med den farta det spruter ut überfriske 62åringer på AFP på jobben så regner jeg nå med å måtte jobbe til jeg er minst 162 siden 68erne har brukt opp alle pengene og - som vanlig - trukket opp stigen etter segKan imidlertid love deg at gjennom strenge prioriteringer, som pensjonist, så er det mulig å legge de nedre deler langt frem mot solsiden og dermed oppnå etterlengtet (eller ikke) soling av de nedre gemakker
Vi, de gamle av oss, vet jo hvordan stigen kantrekkes opp. Nei ærlig, dette er noe som nåværende styre har funnet ut av. Selv har jeg bare nyttet muligheten som åpenbarte seg. Og så sluttet jeg å stemme H etter at de så tydelig ikke lenger hadde grep om verdenssituasjonen, enn si den nasjonale situasjonen. Men den diskusjonen hører ikke hjemme herHaha - og vips så var man innafor igjen, Jeg var faktisk ikke uttafor i utgangspunktet engangJammen alt dette er jo greit så lenge dere ikke har behovet for å vise frem nedenfor kneet med sokker og sandaler!
Pensjonist? Med den farta det spruter ut überfriske 62åringer på AFP på jobben så regner jeg nå med å måtte jobbe til jeg er minst 162 siden 68erne har brukt opp alle pengene og - som vanlig - trukket opp stigen etter segKan imidlertid love deg at gjennom strenge prioriteringer, som pensjonist, så er det mulig å legge de nedre deler langt frem mot solsiden og dermed oppnå etterlengtet (eller ikke) soling av de nedre gemakker