Jentetråden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Jo.. men. Jeg vet ikke om det er noe godt enda. Så venting er bare ekstra kjedelig! ;)

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    18.643
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Vi kommer gjerne å lytter om du får den i hus ila morgendagen :) Ellers kan du komme deg ut i regnet og ta ett glass med oss! :)

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Vi kommer gjerne å lytter om du får den i hus ila morgendagen :) Ellers kan du komme deg ut i regnet og ta ett glass med oss! :)
    Jeg får den dessverre ikke til i morgen nei, men å ta et glass med dere gjør jeg gjerne!

Hvem er oss, og hvor/når skal vi møtes?

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Har hatt en strålende ettermiddag med utepils i solen, etterfulgt av obligatorisk skattejakt hos Apollon. Og svart gull fant vi også! Jeg kom hjem med Steve Earle - Transcendental Blues.

Takk for en fin ettermiddag, gutter!

guttene.jpg

Sist redigert:

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.476
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    van zandt earle.jpg

Van Zandt har skrevet flere av de store i "American Songbook".
    Ofte høres hans sanger framført av andres artister.

Anbefaler filmen HEARTWORN HIGHWAYS.
    Her kan man se både Van Zandt og en meget ung Steve Earle i tillg til flere andre kjente innen genren.
    Mye av filmen er"fyll på bygda", men det har sin sjarm.
    Steve Earl, Rodney Crowell, Guy Clarke m.fl:

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.721
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Har hatt en strålende ettermiddag med utepils i solen, etterfulgt av obligatorisk skattejakt hos Apollon. Og svart gull fant vi også! Jeg kom hjem med Steve Earle - Transcendental Blues.

Takk for en fin ettermiddag, gutter!

Vis vedlegget 544736
    Bra bilde! :)
    Men vær ærlig nå, var herrene flid nok kledd, HFG?

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.736
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Seskage

Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Antall liker
    6.011
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    73.736
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bra bilde! :)
    Men vær ærlig nå, var herrene flid nok kledd, HFG?
    På tross av finvær i Bergen hadde ingen av de sandaler med sokker på, de var begge perfekt kledd til å jakte på sort gull og drikke øl midt på dagen ;)
    Her må du oppdatere deg litt ;)

https://www.tv2.no/a/8474447/
    Det var vel i fjor sommer det var mote med sokker i sandaler :cool:
    Faen som tiden flyr ;)

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.355
    Torget vurderinger
    1
    Hifi-Girl77: Det ser ut til at sommeren har ankommet hos deg og. Veldig bra. Hva sies om en live-utgave av Miles´klassiker "Bitches´Brew" i sola? Det funker her, iallefall.;) God sommer!

HasseBasse

OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Antall liker
    25.066
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Hifi-Girl77: Det ser ut til at sommeren har ankommet hos deg og. Veldig bra. Hva sies om en live-utgave av Miles´klassiker "Bitches´Brew" i sola? Det funker her, iallefall.;) God sommer!
    Jeg får være ærlig på at godeste Miles dessverre ikke er en jeg er komfortabel med, med all respekt for han som artist. Kos deg i solen og god sommer, B!

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen

Auditor

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Antall liker
    4.355
    Torget vurderinger
    1
    Hifi-Girl77: Bare rolig, jeg er mer for Coltrane , jeg og! Men MD bare funker her av og til...På en ekstra dårlig dag pleier det å være feks Danilo Perez som får meg opp og stå igjen..Prøv "Panamonk" og "Central Avenue" derfra, du..Nydelige Panama-groove-skiver. Sola har idag tatt med seg Bluiett-El Zabar-Jackson: "The Calling".. Hatt den i årevis, men den er såpass minnerik for min del at det ikke er hver dag jeg greier å høre på den...Tipper det funker gull for din del, jeg.

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Hifi-Girl77: Bare rolig, jeg er mer for Coltrane , jeg og! Men MD bare funker her av og til...På en ekstra dårlig dag pleier det å være feks Danilo Perez som får meg opp og stå igjen..Prøv "Panamonk" og "Central Avenue" derfra, du..Nydelige Panama-groove-skiver. Sola har idag tatt med seg Bluiett-El Zabar-Jackson: "The Calling".. Hatt den i årevis, men den er såpass minnerik for min del at det ikke er hver dag jeg greier å høre på den...Tipper det funker gull for din del, jeg.
    Skal sjekkes ut. Her bare regner det likevel, trenger litt sol ;)

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.779
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    Jeg får være ærlig på at godeste Miles dessverre ikke er en jeg er komfortabel med, med all respekt for han som artist. Kos deg i solen og god sommer, B!
    godt å vite at det ikke bare er meg som synes det finnes mye mer fasinerende jazz der ute en miles majones,syns det til tider kan virke som folk hører på han kun fordi han er ikonisk`` det blir litt som statisk elektrisitet for meg hehe men folk må som sagt få lov å like han og finnes nok av andre gull korn for oss andre :) ;) God helg Girl Power
    Mvh Ivan

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Ekte mannfolk bruker vel egentlig ALDRI sandaler. Langt mindre sokker i slike fottøy. Her i nordlige strøk av verden, vaffal.

Jeg må vel innrømme at gutta i Nord-Afghanistan kledde sandaler bedre (de innfødte) enn vi kan hevde blandt norske/nordiske menn.

Men jeg så ALDRI noen brukte sokker i sandalene, heller ikke der.

(Sikkert et PR-triks fra en eller annen som muligens tjener masse penger i sommer: Sokker i sandaler; HOT or NOT?)

Enig med deg HFG...;)

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    9.341
    Torget vurderinger
    1
    Ekte mannfolk bruker vel egentlig ALDRI sandaler. Langt mindre sokker i slike fottøy. Her i nordlige strøk av verden, vaffal.

Jeg må vel innrømme at gutta i Nord-Afghanistan kledde sandaler bedre (de innfødte) enn vi kan hevde blandt norske/nordiske menn.

(Sikkert et PR-triks fra en eller annen som muligens tjener masse penger i sommer: Sokker i sandaler; HOT or NOT?)

Enig med deg HFG...;)
    Påstander, påstander..!

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    godt å vite at det ikke bare er meg som synes det finnes mye mer fasinerende jazz der ute en miles majones,syns det til tider kan virke som folk hører på han kun fordi han er ikonisk`` det blir litt som statisk elektrisitet for meg hehe men folk må som sagt få lov å like han og finnes nok av andre gull korn for oss andre :) ;) God helg Girl Power
    Mvh Ivan
    Jeg er enig. Er glad i jazz, men Miles blir litt over the top for min del :)

Venter du enda?
    Venter i spenning fortsatt, ja. Like kjedelig som før! ;)

Enig med deg HFG...;)
    Heldige deg som aldri har fått med deg dette grufulle synet. Lett beskrivende er det (som regel) sorte eller brune sandaler, deretter hvite sokker halvveis opp på leggen før den undersolte kritthvite hudfargen på leggen overtar. Ikke et vakkert syn, I promise! ;)

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er enig. Er glad i jazz, men Miles blir litt over the top for min del :)

Venter du enda?
    Venter i spenning fortsatt, ja. Like kjedelig som før! ;)

Enig med deg HFG...;)
    Heldige deg som aldri har fått med deg dette grufulle synet. Lett beskrivende er det (som regel) sorte eller brune sandaler, deretter hvite sokker halvveis opp på leggen før den undersolte kritthvite hudfargen på leggen overtar. Ikke et vakkert syn, I promise! ;)
    I can imagine (norsk: kan levende forestille meg)

Vel, OK, la oss heller kose oss med litt god musikk:cool:

Foreslår denne, HFG, og...enjoy;)

https://tidal.com/album/45042478

19392DD9-373B-4092-BA64-70326486AAAE.jpeg

skranglefant

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Antall liker
    4.954
    Sted
    Bartistan
    Nå må jeg nesten, på vegne av oss med (u)naturlig bleike bein, føle meg en smule krenket og stigmatisert ;)
    Armer blir brune. Nesa og panna blir helt indianer bare man går forbi et værkart med sol på.
    Men syd for shortsen? Næh! :confused:

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Nå må jeg nesten, på vegne av oss med (u)naturlig bleike bein, føle meg en smule krenket og stigmatisert ;)
    Armer blir brune. Nesa og panna blir helt indianer bare man går forbi et værkart med sol på.
    Det finnes en grunn til at du aldri vil se tkr i korte bukser.....:p
    Jammen alt dette er jo greit så lenge dere ikke har behovet for å vise frem nedenfor kneet med sokker og sandaler!
    Når det er sagt kan jeg også komme med en aldri så liten tirade om speedo på menn. Skulle vært forbudt med lov etter en alder av 5 år.

Forde Øverli får sagt det, han har bare glemt å si noe om speedoen ;)

10258932_10152082543725810_9075847384388086131_o.jpg

Sist redigert:

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Bøyer meg i hatten, der, skrangle, for all del. Har sjøl hatt mye vansker med for stor bart som skygger for sola. Og alt for lite fokus på bena. Kan imidlertid love deg at gjennom strenge prioriteringer, som pensjonist, så er det mulig å legge de nedre deler langt frem mot solsiden og dermed oppnå etterlengtet (eller ikke) soling av de nedre gemakker,

Imens, tar jeg en liten

DDAEB644-98BC-4F6B-AFF4-F41130CDFDCE.jpeg

Hifi-girl77

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2014
    Antall liker
    2.612
    Sted
    Bergen
    Bøyer meg i hatten, der, skrangle, for all del. Har sjøl hatt mye vansker med for stor bart som skygger for sola. Og alt for lite fokus på bena. Kan imidlertid love deg at gjennom strenge prioriteringer, som pensjonist, så er det mulig å legge de nedre deler langt frem mot solsiden og dermed oppnå etterlengtet (eller ikke) soling av de nedre gemakker,

Imens, tar jeg en liten...
    Er litt usikker på om lett solbrente/lysebrune legger er så mye bedre i sokker og sandaler. Tviler! ;)
    Kos deg med Miles.

skranglefant

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Antall liker
    4.954
    Sted
    Bartistan
    Jammen alt dette er jo greit så lenge dere ikke har behovet for å vise frem nedenfor kneet med sokker og sandaler!
    Haha - og vips så var man innafor igjen, Jeg var faktisk ikke uttafor i utgangspunktet engang ;)

Kan imidlertid love deg at gjennom strenge prioriteringer, som pensjonist, så er det mulig å legge de nedre deler langt frem mot solsiden og dermed oppnå etterlengtet (eller ikke) soling av de nedre gemakker
    Pensjonist? Med den farta det spruter ut überfriske 62åringer på AFP på jobben så regner jeg nå med å måtte jobbe til jeg er minst 162 siden 68erne har brukt opp alle pengene og - som vanlig - trukket opp stigen etter seg

Harald HM

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.02.2016
    Antall liker
    2.142
    Sted
    Bardufoss
    Torget vurderinger
    1
    Haha - og vips så var man innafor igjen, Jeg var faktisk ikke uttafor i utgangspunktet engang ;)

Kan imidlertid love deg at gjennom strenge prioriteringer, som pensjonist, så er det mulig å legge de nedre deler langt frem mot solsiden og dermed oppnå etterlengtet (eller ikke) soling av de nedre gemakker
    Pensjonist? Med den farta det spruter ut überfriske 62åringer på AFP på jobben så regner jeg nå med å måtte jobbe til jeg er minst 162 siden 68erne har brukt opp alle pengene og - som vanlig - trukket opp stigen etter seg
    Vi, de gamle av oss, vet jo hvordan stigen kantrekkes opp. Nei ærlig, dette er noe som nåværende styre har funnet ut av. Selv har jeg bare nyttet muligheten som åpenbarte seg. Og så sluttet jeg å stemme H etter at de så tydelig ikke lenger hadde grep om verdenssituasjonen, enn si den nasjonale situasjonen. Men den diskusjonen hører ikke hjemme her:rolleyes:

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn