Det hører med til historien at flere "Japanske" biler lages i UK,; så som flere Honda-modeller samt Nissan (Leaf); statistisk sett er disse blant de mest feilfrie du finner. Kvalitetssikring er det eller viktigste poenger uansett hva du handler.
|
Ser de har WLV8... på Platekompaniet. Hvorfor ville du ha styrt unna denne?^ Finnes i flere ulike utgivelser på vinyl, men det er på langt nær sikkert at det er like god lyd på alle re-issues av denne.
Disse ville jeg kanskje styrt unna:
DOL978HG
WLV82088
SPELL4003LP
ARC-02 blir i praksis tilsvarende min forrige (DIY) ultralyd-vasker.
Det er et adapter der man trær platene inn på en spindel m/motor som roterer platene, hvorpå dette plasseres på toppen av en standard "industriell" vasker.
Fungerer utmerket til formålet
Da er det bare å kjøpe inn vann og isopropanol og sette igang
Gratulerer med vasker!
Hva kom denne saken på etter frakt og refusjon av mva?
Kanskje du kan sette inn et bilde av maskina i aksjon?![]()
audiorevita.plHvor kjøpte du den? Trenger en slik jeg også..
Mvh lassemann
Drittbilen has left the buildingHei godtfolk!
Er på tide å titte innom igjen.
Har endelig blitt kvitt drittbil og fått noe nytt, dette har ikke vært uten en massiv kamp fra min side. Men nå er det endelig over!
Og siste nytt... har gått til innkjøp av ARC-02 ultralydvasker fra audiorevita.pl. Litt knotete å få til, men det er ultralyd til pølsepris som funker!
Det største aberet med innkjøpet er de nye reglene med mva. Ebay har sendt mva til norge, og jammen måtte det ikke betales en gang til når jeg hentet den i posten. Så nå er det søkt om refusjon. Håper vitterlig at dette vil løse seg på en bedre måte fremover!
Anyway. Nyt solen og sommeren, gutter!
Vel, av økonomiske årsaker måtte det bli en elbil denne gangen. Og selv om jeg aller helst skulle hatt en Ford Mustang Mach-E (dritfin!), blandet lommeboken seg inn og sa at en Opel Corsa e er mer enn tilstrekkelig. Så det ble en Opel Corsa, som jeg synes er både praktisk og pen å se til. God å kjøre er den ogsåDrittbilen has left the buildingBra! Hva står nå i innkjørselen på Casa’n til Hifi-jenta?
Takk for svar.Takk.
Maskinen kom på litt over 4000 kr ink mva. og frakt. Hvis jeg tar med det som posten tok ekstra mva (og som jeg har søkt refusjon for, men ikke mottatt svar på enda) så kom den på litt over 5000 kr.
Vaskeren er for øyeblikket i tjeneste hos baluba som jeg kjøpte den sammen med. Men det ligger en liten video av den på nettsiden til audiorevita.pl om du vil mer om den.
Long time no seaDrittbilen has left the buildingBra! Hva står nå i innkjørselen på Casa’n til Hifi-jenta?
Har haft en Primare R35 kørende i omkring 30 timer, og den investering var én af de bedre. Fantastisk phono pre med et utal af indstillinger, og pragtfuld lyd
Jeg har tidligere været inde på dette med HFG, og hun havde ikke noget at sige om det. Hvis det er et aktuelt problem, må HFG selv nævne det, det er jo heller ikke DIN tråd, vel? Jeg vil selvfølgelig til enhver tid respektere HFG's mening.Jeg synes du skal lage din egen tråd, Freako.
Det framstår litt underlig at du diskuterer med deg selv i et annet medlems tråd.
I beste mening.
Mvh.
Din mening er lige så upassende som bluesbrealers. Jeg tilføjer ikke indlæg "så længe trådejer ikke reagerer". Som jeg skrev til blues, har jeg været inde på spørgsmålet med HFG selv, og da havde hun ingen problemer med mine indlæg. Men det er da muligt at hun ikke er godt tilpas med at bede mig om at forlade tråden, det ved jeg ikke. Har hun bedt jer om at gå hendes ærinde? Sådan er der jo nogen der har det, så sørgeligt det ellers er.^ Nettopp - det er hennes tråd, og HFG har ikke vært aktiv her inne på lenge. Sist var en liten visitt i november i fjor - og da postet hun ikke engang i sin egen tråd (kanskje et tankekors).
Hvorfor i all verden "annektere" en sovende Mitt anlegg og billed tråd med egne innlegg- og attpåtil mene at så lenge ikke trådeier reagerer, så gjør jeg som det passer meg
.
Som Blues nevnte - Lag din egen tråd, eller poster i passende åpne tråder.
glemte å si at vf dør ikke går i gjenLong time no sea
Apropos, drittbil, jeg husket at du har en svakhet for slike biler, tipser deg derfor om ett røverkjøp. Du kan få kjøpe min Chevrolet Avalanche 2003, gått skikkelig langt (320000km) lekkasje i vannpumpa, ikke eu-ok, defekt bremsekaliper, defekt støpsel hengerfeste, knust baklykt Pluss sikkert noe til.. Ka-du-trur? Som vi sier her oppe![]()
Som jeg har nævnt, har HFG haft muligheden for at sige fra på et tidligere tidspunkt, men glem det bare...^ Ingen grunn til å bli snurt eller furten. Vi forstår bare ikke hensikten ...
Og hvordan i all verden skulle HFG kunne reagere, eller kommentere - når hun ikke er aktiv her inne?
Lykke til til deg også! Så håper jeg at denne diskusjonen stopper her for alle parter. Det er ikke meningen å tråkke noen på tærneher, men jeg ingen intensjoner med å fylle tråden min med "være eller ikke være, danske eller ei".Som jeg har nævnt, har HFG haft muligheden for at sige fra på et tidligere tidspunkt, men glem det bare...
Tak for alt HFG, men jeg føler mig ikke længere velkommen i din tråd, og det har ikke noget med dig at gøre.
Alt det bedste herfra![]()
Denne kjenner jeg for så vidt til og er på listen. Takk for forslag, tkrLow compliance MC?
Da tenker jeg på Denon DL 103. Kommer i flere utgaver, kan og blir ofte moddet med forskjellige hus, nålefanematerialer, nåleslipninger mm.
Mvh
Den er relativt rimelig i anskaffelse også. Sist jeg var inne på ebay, kunne du fråtse i 3 hele sider med brukte eksemplar. Har 2 stykker selv.Denne kjenner jeg for så vidt til og er på listen. Takk for forslag, tkr