jmolnes
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.06.2003
- Antall liker
- 6.175
Enjoy the weekend!Keep on the good work!
Enjoy the weekend!Keep on the good work!
Du verden! Her var det jo bøttevis av musikk også, ikke bare jazzEr i gong med å rippe cdar kjøpt i haust. Tidkrevande arbeid, kjedelig, men kjekt når det er gjort! Må rydde plass til nye i arkivet, og har flytta nokre hundre album til fjernarkivet. I noverande konfigurasjon har eg plass til 540 enkle CD-plater nært anlegget. Har vurdert å bygge om hyllene lenge…
No er det tid for øl og whisky til ein hardt arbeidende stakkar! Vis vedlegget 869877
God kveld, godtfolk!
Det er meir enn jazz i hyllene her!" Må passe meg slik at det ikkje vert ein stad "Der ingen skulle tru anna enn jazz kunne bu!"Du verden! Her var det jo bøttevis av musikk også, ikke bare jazz
Kjedelig, men enklere å ta unna underveis og skulle det skje i fremtiden at du har mindre plass til oppbevaring av CDer i stua er det behagelig å allerede ha hele musikksamlingen tilgjengelig. Er det lossless ALAC-filer du lagrer alt i?Er i gong med å rippe cdar kjøpt i haust. Tidkrevande arbeid, kjedelig, men kjekt når det er gjort! Må rydde plass til nye i arkivet, og har flytta nokre hundre album til fjernarkivet. I noverande konfigurasjon har eg plass til 540 enkle CD-plater nært anlegget. Har vurdert å bygge om hyllene lenge…
No er det tid for øl og whisky til ein hardt arbeidende stakkar! Vis vedlegget 869877
God kveld, godtfolk!
Mesteparten av jobben er gjort no. Det er veldig kjekt å ha alt tilgjengelig Lagrar alt i ALAC, tida får vise om det er eit godt val. Fungerer veldig godt her.Kjedelig, men enklere å ta unna underveis og skulle det skje i fremtiden at du har mindre plass til oppbevaring av CDer i stua er det behagelig å allerede ha hele musikksamlingen tilgjengelig. Er det lossless ALAC-filer du lagrer alt i?
ALAC er i alle fall lossless og med metadata slik som FLAC. Apple er jo store og de aller fleste streamer-produsenter har støtte for formatet, så kan ikke se for meg at det vil by på noen kompabilitetsproblemer i fremtiden selv om du skulle finne på å bytte ut Mac'enDet er veldig kjekt å ha alt tilgjengelig Lagrar alt i ALAC, tida får vise om det er eit godt val på sikt. Fungerer veldig godt her.
Klør i fingrane…Bare en cd på vei Tenker du ligger med armene rundt knærne med tunge abstinenser
Vi minstepensjonister kan ikke ødsle ut penger i tide og utide Men, hvis du støtter det lokale næringsliv istedenfor å kjøpe svenskeribben for kjipinger……..bestiller jeg cdenDet er Guds straff ttil sånne som deg! Kjøp CD'en - din gjerrigknark Istedenfor å henge rundt på "Tre-kroneren" i tide og utide..
Vanskelig å si seg uenig i det!Støtter heller en ærlig musiker enn de stedlige fleskefeite spekkbaronene som eier matvareforsyningen i Norge! Men ellers er jeg enig....
Eg prøvde å finne albumet på Spotify for å prøvelytte, men det var ikkje der. Måtte ty til Discogs då eg ikkje fann albumet dei andre stadane eg kjøper CD-plater. Halvvegs i første plate må eg seie meg veldig nøgd! Løp å kjøp!Rub it in I min korte liste på Tidal med album jeg spiller med ujevne mellomrom har jeg både Jamal og Lateef…….men har tidligere søkt på Tidal etter det du har fått i posten……..uten resultat.
Sannheten er at dere er noen store slabbedasker begge to!!Støtter heller en ærlig musiker enn de stedlige fleskefeite spekkbaronene som eier matvareforsyningen i Norge! Men ellers er jeg enig....
Det har vore mykje jazz og GRP-liknande musikk med meg. Tilsvarande lite rock, hardrock og klassisk med enkelte hederlige unntak.Då eg vart tenåring vart det ei periode mykje AC/DC, Led Zeppelin og Pink Floyd. Dette inspirert av andre, hadde neppe funne fram til dette på eiga hand. Genesis, og seinare Peter Gabriel, sette også djupe spor. Då eg vart litt eldre tenåring, og fekk fleire nye vener, vart eg mellom anna introdusert for Mezzoforte, Casiopea, George Duke, Marcus Miller, Lee Ritenour og Dave Grusin. Dette opna vegen vidare til Miles Davis og Tutu, linken var Marcus Miller. Vegen til meir reindyrka jazz starta då eg kjøpte Miles Davis «Kind Of Blue».
Qobuz er svaretEg prøvde å finne albumet på Spotify for å prøvelytte, men det var ikkje der. Måtte ty til Discogs då eg ikkje fann albumet dei andre stadane eg kjøper CD-plater. Halvvegs i første plate må eg seie meg veldig nøgd! Løp å kjøp!
Sikkert ei bra teneste detQobuz er svaret
Det tolkar eg som eit hint Kanskje du allereie kjenner til bandet Opeth? Uansett vil eg tru at det bandet kan vera ei fin bru mellom jazz og hardrock. Sjølv om det eigentleg er eit progmetal-band, er noko av det dei har gitt ut veldig jazza. Her er ein forsiktig smakebit:Eg har godt av å verte utfordra på fleire sjangrar. (...) lite rock, hardrock
Du tolka rett! Har høyrd om bandet Opeth, men ikkje noko av musikken. Smakebiten likar eg!Det tolkar eg som eit hint Kanskje du allereie kjenner til bandet Opeth? Uansett vil eg tru at det bandet kan vera ei fin bru mellom jazz og hardrock. Sjølv om det eigentleg er eit progmetal-band, er noko av det dei har gitt ut veldig jazza. Her er ein forsiktig smakebit:
Det er gratis påfyll om du vil ha meirSmakebiten likar eg!
Takkar og bukkar!Det er gratis påfyll om du vil ha meir
Frykt ikkje, @TT. Det vert ikkje fritt for jazz i denne tråden!«Olaf du må vakne, rocken kjem!»
kven kveit kva som no vil skje når rocken kjem springande inn i denna gilde tråden. Kva vil då skje med all den framifrå jazzen eg og månge andre har vorte vant tel i frå starten. Man skal ikkje kimse av konsekvensane denna rocken fær med seg og ikkje minst styggedom!
Ærbødigast ( og rabbagast) i frå nærleiken tå huvudstaden
. (Fritt eiter Sylfest Strutle eller noko slikt)
Dette minna meg om noko Einar Førde sa på syttitalet, i samband med innføringa av fargefjernsynet:På åttitalet budde Satan i trommene. Han betalte visst aldri noko husleige for å bu der.
Er ingen stor tilhenger av jazz, men Jan Johansson er senke-skuldrene-jazz for absolutt alle. Anbefales på det sterkeste!Sjeldan har eg sett slik ein appetitt på cd-plater! Denne tråden burde eigentleg hatt namnet "Med kjærleik for cd-plata" eller noko liknande
Ja, @jmolnes, eg kan skriva nynorsk òg. Eg er oppvaksen i Hardanger i tjukkaste indrefileten av nynorsken der me kunne lesa i lokalavisa at førarkortet vart kverrsett, sjølv om det vel også var lov å skriva beslaglagt på nynorsk. Men det skulle altså vera gammaldags. Kanskje det var derfor eg forlet heile nynorsken.
Men nå skal eg ikkje kverrsetja heile tråden din med all denne bablinga om meg sjølv. Du veit jo at eg ikkje er nokon jazzist. Likevel har denne tråden ikkje berre fått meg til å opna augo på nytt for kva skatt cd-plata verkeleg er, men også fått meg til å leita fram dei få jazzplatene eg har.
Eg las at Jan Johansson var relativt ukjend terreng for deg, så då kom eg på at eg faktisk kan bidra med noko konstruktivt i tråden din òg!
Denne leita eg nemleg fram frå cd-hylla i dag og har halde meg med selskap etter middagen. Eg må seia at det var eit triveleg selskap
Vis vedlegget 870879
Det skal eg! Herlig bilete!Metalfolk er flinke til å skapa dyster symbolikk, men er jo berre nokre pusekattar når ein kjem bak fasaden. Omtrent som dette:
Vis vedlegget 870942
Kos deg med Opeth, @jmolnes
Eg har knabba det frå ein kampanje Hi-Fi Klubben hadde i 2009Herlig bilete!