;D ;D ;DAB1 skrev:Dæven, det var en støgg pre. ;D
;D ;D ;DAB1 skrev:Dæven, det var en støgg pre. ;D
Goodyjokris skrev:Da har det gått noen dager til med 912 og de tingene jeg påpekte første dagen er nå totallt borte, alt er nå bare
Helt klart, skal ta det opp med legen min neste gang jeg er innomjokris skrev:musikalsk og dette burde gies på blåresept ;D ;D
;D ;D ;DJanR skrev:Hehe kult.
Burde nesten sende unga mine opp til deg, kurse de litt
/jan
sant, ligger litt i blodet hos meg det der, men det er gøy å oppleve gleden fra barna lellshaunv skrev:Morro å se en forelder som gjør såpass med innsats! ;D Nå er jo du riktignok en horrorfan, så er kanskje ikke så rart? ;-)
Tad deg tid til å kose deg med litt musikk innmellom handlingenjokris skrev:Da ankom det en oktett med tung-sol 6550 re og en oktett Genalaex golden lion KT88 rør idag, tok to uker fra bestilling til uthenting, begge oktetter er ifølge måleverdier, 99.99 % matchet, allså svært lite avik, er det ikke inntil 5% som er akseptabellt ?
skal ha i de tung sol røra en stund nå, ingen hast ;D lytter mye på pearl jam om dagenJanR skrev:Tad deg tid til å kose deg med litt musikk innmellom handlingenjokris skrev:Da ankom det en oktett med tung-sol 6550 re og en oktett Genalaex golden lion KT88 rør idag, tok to uker fra bestilling til uthenting, begge oktetter er ifølge måleverdier, 99.99 % matchet, allså svært lite avik, er det ikke inntil 5% som er akseptabellt ?
5% er jo veldig bra, har inntrykk av at mer enn det også er akseptabelt.
Noen regel på det er det vel neppe, virker det som.
/jan
jo takk, skal få lyttet på de 6550 røra i første omgang, her er link til en http://www.ebay.com/sch/bnb_tubes/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686, mye salg og svært lite anmerkninger av betydningunited59 skrev:Da er vel helga berget, klart for en rørete helg?
Har du en link til selger? Er i markedet for nye KT88s..
jokris skrev:skal ha i de tung sol røra en stund nå, ingen hast ;D lytter mye på pearl jam om dagenJanR skrev:Tad deg tid til å kose deg med litt musikk innmellom handlingenjokris skrev:Da ankom det en oktett med tung-sol 6550 re og en oktett Genalaex golden lion KT88 rør idag, tok to uker fra bestilling til uthenting, begge oktetter er ifølge måleverdier, 99.99 % matchet, allså svært lite avik, er det ikke inntil 5% som er akseptabellt ?
/jan
den skal jeg kikke etter, menre jeg har en cd med de liggende ett sted, jobber med å få tak i det jeg kan av pearl jam på vinyl/cd, er ett band jeg har hatt sansen for etter det 2 albumet, ten tok det lang tid før jeg fikk sansen for merkelig nokJanR skrev:jokris skrev:skal ha i de tung sol røra en stund nå, ingen hast ;D lytter mye på pearl jam om dagenJanR skrev:Tad deg tid til å kose deg med litt musikk innmellom handlingenjokris skrev:Da ankom det en oktett med tung-sol 6550 re og en oktett Genalaex golden lion KT88 rør idag, tok to uker fra bestilling til uthenting, begge oktetter er ifølge måleverdier, 99.99 % matchet, allså svært lite avik, er det ikke inntil 5% som er akseptabellt ?
/jan
Pearl Jam er kule, hørt litt på Creed i det siste. Ikke galt skal sies, lån ørene til for eks "weathered" fra de gutta.
/jan
Thanksjokris skrev:jo takk, skal få lyttet på de 6550 røra i første omgang, her er link til en http://www.ebay.com/sch/bnb_tubes/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686, mye salg og svært lite anmerkninger av betydningunited59 skrev:Da er vel helga berget, klart for en rørete helg?
Har du en link til selger? Er i markedet for nye KT88s..
rask og effektiv forsendelse , 30 dagers åpent kjøp også
Glimrendejokris skrev:bare hyggelig
har blitt en del lytting i det siste, cd og lp om hverandre, litt avhengig av hvor samarbedisvillig knea er
har fått beskjed om at jeg får operasjon i januar, men har på feelingen at det trengs bytte av selve skåla i høyre beinet au, blir ikke bedre dessverre
på den lyse siden er jeg strålende fornøyd med GEC GD KT88 røra, noe mer saftig enn svetlana synes jeg sålangt
masse spennende musikk å gå igjennom om dagen, DT og Opeth sine skiver er gode, mye pink floyd , har fått samleboksen endelig, ellers har jeg virkelig fått sansen for alice coper, har ett par skikkelig kule konserter jeg kikker på, + jeg leter meg frem til flere a hans lp utgivelser
kanskje, men veldig usikkert ;DSannaX skrev:Nye horn på gang?
prøver å tviholde på mc 2102thomas1403 skrev:Planer om å teste ut EAR effekt, og skal du selge 2102? Sett litt på 890 selv, bare dumt det ikke er mye valg ang effektrør mens ellers får den jo mye skryt. Har koset meg stort siden cornwall og heresy kom i hus, mangler bare rør
Eneste minus med 890 er at tester jeg har lest virker det som den ikke gir magiske resultat med gode mullard og telefunken rør- kan tyde på at original rørene er gode, men dog..
Formening om lyden på disse kontra mc275/2102?
Nå er det jo vel mer valg ang rør på mcene, og billigere med 4effektrør på 275 kontra 8stk på de andre, men det er jo ikke dagligdags å bruke opp effektrør uansett
Stortrives med heritage hjemme - endelig fått rigget opp på stua, så frister det sykt med en 275 50th anniversary, men så var det prisen på en "gullfarget" 275 da:-(
Ekstremt velvillig kone! Gratulerer!jokris skrev:som kona au sa, da hadde det blitt bytte i januar igjen![]()
santJanR skrev:Du milde
Her handles det inn som det ikke var noen morgendag ;D
Gratulerer.
/jan
velvillig og forståelsesfull til de grader, snakk om jackpot i lottoen ;DDazed skrev:Ekstremt velvillig kone! Gratulerer!jokris skrev:som kona au sa, da hadde det blitt bytte i januar igjen![]()
Her om dagen fikk jeg til sammenlikning, da jeg ymtet frempå om å bytte forforsterker, denne: "Hva, det kan du glemme, du som sikkert har kjøpt stereo for 15-20.000 det siste året!"
Jeg valgte å ikke si noe mer om sake akkurat da og trekk meg stille tilbake. ;D
takk, ja utrolig spennende med denne litt "sære" dacen som går litt egne veier lydmessigMilenko skrev:Grattis, meget spennende.![]()
jokris skrev:
Gratulerer med ny dacjokris skrev:takk, ja utrolig spennende med denne litt "sære" dacen som går litt egne veier lydmessig
må rose audioaktøren for servicen de tråkket til med utenom åpningstid også
svært hyggelige gutter og ekstremt service vennlige
Takker, ja så sant så sant, skal komme med litt inntrykk når den får bryna seg littmo ha dk skrev:Gratulerer med ny dacjokris skrev:takk, ja utrolig spennende med denne litt "sære" dacen som går litt egne veier lydmessig
må rose audioaktøren for servicen de tråkket til med utenom åpningstid også
svært hyggelige gutter og ekstremt service vennligeBlir spennende å få litt inntrykk!
Og må bare tilslutte meg rosen av audioaktøren! Svært hyggelige og ekstremt service vennlige!