blir rimelig provosert av at forhandler skal nekte noen å kjøpe fordi jeg har referert til noe han selvssm skrev:Hei , nå har jeg utelukkende gode erfaringer med Motron .......
Men jeg har utelukende bare positivt å si om din skriving her på sentralen også , det at vi lydentusiaster uttaler oss om rør og dens lyd i forskjellige settinger , bør selvsagt uansett ikke være negativ reklame for merker , men mer veiledning for hva som passer best i hvilket apparat.
Å baksnakke andre merker og aktører når man selv sitter i glasshus( er i bransjen) er uansett en uting på generell basis , her finnes det i audiobransjen en del værstinger , uten at jeg syntes på noen måte at jeg har opplevd firmaet Motron A/s slik.
Uansett er dette trist lesning , og som du selv sier , skulle man kanskje håpe at dette ikke var sant.
Som du er inne på finnes det en drøss med gode forhandlere på rør utenalnds , både i usa og Tyskland og sikkert flere land og....E-bay og andre plasser , så effekten av å ikke selge fordi noen har skrevet noe blir lik null uansett.
Mvh Espen
har fortallt
har handlet samme rør allerede fra usa og sparte såpass med penger at jeg kunne kjøpe med ett sett telefunken pcc88 rør til min nye pre EAR912, så jeg griner ikke akkurat over å slippe å kjøpe i norge, det er ikke slik at
rørbransjens eneste rederlige mann befinner seg i norge, selv om han gjerne gir inntrykk for det
mange gode butikker der ute i det storeog med faktisk bedre garanti ordninger enn det jeg har opplevd å få her i norge