Veldig greit har rukket og lytte noen få sanger og liker det jeg hører, skjønner litt av det som har blitt sagt om at dette er en "analog" lydende dac, og takke faen for detJanR skrev:Artig
Funker greit ?
/jan
Da skal du får noen dager i fred og ro me'njokris skrev:Veldig greit har rukket og lytte noen få sanger og liker det jeg hører, skjønner litt av det som har blitt sagt om at dette er en "analog" lydende dac, og takke faen for detJanR skrev:Artig
Funker greit ?
/jan
gleder meg til å bli kjent med den, har allerede rukket å finne ut at den trekker frem masse informasjon i musikken som jeg ikke har hørt før og det er ett godt tegn
"It is,
undeniably, the DAC for people who
wish digital never happened. "
Ken Kessler
det skal jeg gjøreJanR skrev:Da skal du får noen dager i fred og ro me'njokris skrev:Veldig greit har rukket og lytte noen få sanger og liker det jeg hører, skjønner litt av det som har blitt sagt om at dette er en "analog" lydende dac, og takke faen for detJanR skrev:Artig
Funker greit ?
/jan
gleder meg til å bli kjent med den, har allerede rukket å finne ut at den trekker frem masse informasjon i musikken som jeg ikke har hørt før og det er ett godt tegn
"It is,
undeniably, the DAC for people who
wish digital never happened. "
Ken Kessler
Du får heller slenge ut litt inntrykk over helgen.
/jan
Takker for det venta litt jeg au DCs debussy var vel ett godt alternativ vil jeg troLeifi skrev:Gratis jokris . Hadde Tenkt og kjøpe denne selv , men ble lei av og vente så kjøpte dCs debussy i stede for .
Virkeligt flott oppsett du har opp arbeida deg.
det var kort og greit sagt , stemmer bra ;DRojohII skrev:Høres ut som et godt produkt i god TdP-tradisjon - velbalansert lyd som fører fokus mot musikken, og ikke teknikken.
will do ;D ;DJanR skrev:Grei beskrivelse det der
Du har mange mange gode timer foran deg, nyt de.
/jan
Hutte-meg-tu, heller en time med Celine Dion på full guffe!jokris skrev:
så sant så santKalle Klovn skrev:Hutte-meg-tu, heller en time med Celine Dion på full guffe!jokris skrev:
Takk, jo jeg har det jeg ønsker meg av elektronikk akkurat nå, spiller musikalsk synes jegMilenko skrev:Moro å lese, på god vei mot en kanon anlegg her skjønner jeg
Masse sikle produkter her ja...
jeg synes nå det 912 passet som hånd i hanske her synes jeg og tok det hele ett steg videre, likeså med dacMilenko skrev:Uten å kjenne produktene annet enn ved lesing så vil jeg tro dette er musikalsk så det holder ja.
Alltid kjekt med en nr2jokris skrev:da har jeg avtallt prøve av MI 10.1 SE, og gleder meg til å stifte bekjenntskap med merket her hjemme hos meg,
kan hende jeg kikker høyere opp i sortimentet hvis jeg liker lyden her hjemme, planen er å beholde mc2102, trenger en
forsterker nr to rett og slett iom at jeg har to oppsett, artig å kunne bytte på au
i høyeste grad JA, 534 er på blokka over kandidater ;DJanR skrev:Alltid kjekt med en nr2jokris skrev:da har jeg avtallt prøve av MI 10.1 SE, og gleder meg til å stifte bekjenntskap med merket her hjemme hos meg,
kan hende jeg kikker høyere opp i sortimentet hvis jeg liker lyden her hjemme, planen er å beholde mc2102, trenger en
forsterker nr to rett og slett iom at jeg har to oppsett, artig å kunne bytte på au
Vurdert EAR amp ?
/jan
Ikke feil den her neijokris skrev:i høyeste grad JA, 534 er på blokka over kandidater ;DJanR skrev:Alltid kjekt med en nr2jokris skrev:da har jeg avtallt prøve av MI 10.1 SE, og gleder meg til å stifte bekjenntskap med merket her hjemme hos meg,
Vurdert EAR amp ?
/jan
Neida, hadde planer om å låne og se hvordan det funker her i heimen.jokris skrev:den er også veldig fin, som sagt ikke glemt bort ear amper her, skal testes ut etterhvert, Mi sto dog foran i køen denne gangen
har lenge hatt lyst til å prøve noe fra den kanten og 10.1 SE tror jeg er ett godt sted å begynne
ps har du handlet ny otl forsterker ?
har kikket på en slik otl sak selv også, men er veldig usikker på hvorvidt det passer til min musikk og oppsettetJanR skrev:Neida, hadde planer om å låne og se hvordan det funker her i heimen.jokris skrev:den er også veldig fin, som sagt ikke glemt bort ear amper her, skal testes ut etterhvert, Mi sto dog foran i køen denne gangen
har lenge hatt lyst til å prøve noe fra den kanten og 10.1 SE tror jeg er ett godt sted å begynne
Hadde også vært utrolig morro å testet en EAR 869
Joda ser den, kl.a transer pleier å funke greit de
/jan
Litt der jeg også, kun en måte å finne ut påjokris skrev:har kikket på en slik otl sak selv også, men er veldig usikker på hvorvidt det passer til min musikk og oppsettetJanR skrev:Neida, hadde planer om å låne og se hvordan det funker her i heimen.jokris skrev:den er også veldig fin, som sagt ikke glemt bort ear amper her, skal testes ut etterhvert, Mi sto dog foran i køen denne gangen
/jan
santJanR skrev:Litt der jeg også, kun en måte å finne ut påjokris skrev:har kikket på en slik otl sak selv også, men er veldig usikker på hvorvidt det passer til min musikk og oppsettetJanR skrev:Neida, hadde planer om å låne og se hvordan det funker her i heimen.jokris skrev:den er også veldig fin, som sagt ikke glemt bort ear amper her, skal testes ut etterhvert, Mi sto dog foran i køen denne gangen
/jan
/jan
godt nyttår, litt treg i triggeren selvMilenko skrev:Otl er vel ganske kilen på impedansen eller er jeg på jordet, har kikket litt på nett på noen selv
Godt (forsinket) nyttår forresten.