Ikke så mye man kan si i en sånn situasjon, men tankene går til dere! Dette går bra! Hun er hos de beste Norge har på det området!jokris skrev:Takker så mye alle sammen, Ja det må bare gå bra, rett og slett ingen alternativer
Ikke så mye man kan si i en sånn situasjon, men tankene går til dere! Dette går bra! Hun er hos de beste Norge har på det området!jokris skrev:Takker så mye alle sammen, Ja det må bare gå bra, rett og slett ingen alternativer
Sender gode tanker herifra - Ord blir fattige når sånt oppstår, men det går bra tilslutt - se positivt på det.jokris skrev:om 2 dager skal hun inn og operere, har aldri vært så nervøs i mitt liv, skal da holde fortet med de små en periode fremover, fikk ikke cortison sprøyte i kneet heller da det var for tett på operasjonen , drit, håpet å kunne døyve smertene midlertidig en periode, har jo overhodet ikke fått avlastet kneet etter operasjonen
håper det er en silverlining i enden av dette her
Og det skal man vel være, er man glad i noen så bryr man seg.jokris skrev:Takk for det, Joa vi er optimister , men jeg er pisseredd for det, for å si det sånn
Så bra at operasjonen ble vellykket.jokris skrev:Da er operasjon og slikt vel overstått, med positivt resultat, ble min beste dag noen sinne
ellers er det på vei en sunfire subwoofer til meg for å lage litt liv i heimen mens mor er borte
droppa inn en del lper og platekofferter også, og en 2M black pu er montert
mc2300 og naim dac er kjørt inn i bakgrunnen de siste dagene også så ikveld håper jeg på å kunne slippe skuldra ned og slappe av for første gang på flere uker
L2 og dac1 er da på vent på oppdrag, har noen ideer men får komme tilbake til det
telefunken og mazda rør er montert i mc2300 med godt resultat
god helg alle sammen
Henger meg den her.Milenko skrev:Er utrolig glad på deres vegne for at operasjon var vellykket.
Du og dine får ha en meget god helg![]()
Så bra! Slapp av og kos deg skikkelig i kveld, da! Håper hun snart er i farta igjen! Fantastiske nyheter. For en lettelse det må være.jokris skrev:Da er operasjon og slikt vel overstått, med positivt resultat, ble min beste dag noen sinne![]()
Sleng over ei liste på pm, så tar vi det derfrajokris skrev:hvis noen er ute etter lp plater innende sjangrende jeg nevnte så si isfra har dobbeltt opp av noen plater nå
disse kan kjøpes for selvkost av meg, dvs 70 kr stk
Ikke noe stress unge mannjokris skrev:Det skal jeg gjøre, trenger en dag eller 3 så fikser jeg det ;D
Og så sender du lista videre til meg etterpå!JanR skrev:Ikke noe stress unge mannjokris skrev:Det skal jeg gjøre, trenger en dag eller 3 så fikser jeg det ;D
/jan
Hmm, godt spørsmål, grunnen til at jeg har gått for en naim dac er at jeg har opplevd en god synergi mellom klipsch og naim tidligere, dessuten så har jeg lyttet noe til den hos jfs i drammen , med bla parasound utstyr og samme rega spiller som jeg har hjemme, har tilbringt mange timer i den butikken og kjenner lytterommet svært godt der nede.HCS skrev:Hvordan opplever du forskjellene Naim kontra AN ? Litt nyskjerrig på det siden Klipsch folket nærmest sverger til AN virker det som...![]()
sselvsagt ikke ;Dshaunv skrev:Det er absolutt riktig at Dac1 ikke er av de mest "hifi" dacene der ute. Men det gjelder på ingen måte for alle AN dac'er på generelt basis.Men Naim er fin den!
jokris skrev:Neida JanR, den er like god som før ;D
jeg fikk aldri somlet meg til rørkjøp fra motron , grunnet sykdommen i heimen herBHO skrev:Pokker..... skulle ikke jeg fikse ett ez80/81 adapter til deg? :
se om jeg ikke får fiksa det i løpet av helga.