Hvis ikke den annbefalingen virker, er det ikke håp for noentingjokris skrev:single malt, tuborg boks øl og rør,klipsch og vinyl er det legen har anbefallt![]()
|
Hvis ikke den annbefalingen virker, er det ikke håp for noentingjokris skrev:single malt, tuborg boks øl og rør,klipsch og vinyl er det legen har anbefallt![]()
alt er på bedrings vei Eddie , slike ting tar jo lang tid å komme seg fra , men det går riktig veieddie1 skrev:Litt flaut dette her! først nå så ser jeg at du har en egen tråd.Lest litt tilbake og ser hva du /dere har hvert igjennom så håper alt går bra :-\
Øyjokris skrev:Da har jeg bestillt meg en nitty gritty mini pro + en bunke innercover
![]()
gleder meg til å komme ajour her med vaskingen og ikke minst vaske det som kommer etterhvert
takkJanR skrev:Øyjokris skrev:Da har jeg bestillt meg en nitty gritty mini pro + en bunke innercover
![]()
gleder meg til å komme ajour her med vaskingen og ikke minst vaske det som kommer etterhvert
Grats med vasker. Flott sak, lillebroren står her.
/jan
takk for det, alt vel sålangt ;DMilenko skrev:hmmm, sikle sikle, kona sier jo jeg må bli flinkere til å vaske, men tror ikke hun mener Lp plater...
Håper det fortsatt går bra med dere og ting går fremover![]()
Gratulerer! Hvilken pickup?jokris skrev:Da har det blitt en Pro-Ject RPM 10.1 på meg, hylle,støvdeksel og allign it idag
Hadde det vært meg hadde jeg ikke hatt tid til å ta av meg skoa i gangen engang, før jeg satt i gang.jokris skrev:gleder meg til å sette igang med platevask og oppmontering av spiller iløpet av uka ;D
Hehe , sant nok, men den er på vei til drammen akkurat nå, får den ikke før imorgen formiddag, ble hentet hos importør av jfs, god service må jeg si.Dazed skrev:Gratulerer! Hvilken pickup?jokris skrev:Da har det blitt en Pro-Ject RPM 10.1 på meg, hylle,støvdeksel og allign it idag
Hadde det vært meg hadde jeg ikke hatt tid til å ta av meg skoa i gangen engang, før jeg satt i gang.jokris skrev:gleder meg til å sette igang med platevask og oppmontering av spiller iløpet av uka ;D![]()
det er det jeg også tror skjønner duDazed skrev:Mtp. hva jeg har oppfattet om musikksmaken og utstyret ditt ellers, kan jeg ikke skjønne at det kan gå gærent med en Dynavector.
(Vel, hos meg låter det fett med DV, i alle fall. Skal ikke påberope meg noen nevneverdig erfaring med pickup-er.)
Tusen takk for det , skulle jeg løpt skoa av meg å forresten ;DJanR skrev:Gratulerer så mye
Og sant som Daz sier, skoa blir på
/jan
Hmm.jokris skrev:skulle det drøye så har jeg fått ett fint tilbud på en avid diva ll sp + sme 309, og jeg avventer pris på vpi classic også,
som sagt aventer pris på vpi, men avid og pj rpm 10.1 løsningene havner på rundt 25 k, med rpm10.1 blir det jo eventuelltDazed skrev:Hmm.jokris skrev:skulle det drøye så har jeg fått ett fint tilbud på en avid diva ll sp + sme 309, og jeg avventer pris på vpi classic også,
Er ikke det minst like gode kandidater, tro? Tør jeg spørre omtrent hva man må ut med for slikt?
25K? Oooh! Med 25K mellom fingrene har du jo masse flotte ting å se på!jokris skrev:som sagt aventer pris på vpi, men avid og pj rpm 10.1 løsningene havner på rundt 25 k, med rpm10.1 blir det jo eventuelltDazed skrev:Hmm.jokris skrev:skulle det drøye så har jeg fått ett fint tilbud på en avid diva ll sp + sme 309, og jeg avventer pris på vpi classic også,
Er ikke det minst like gode kandidater, tro? Tør jeg spørre omtrent hva man må ut med for slikt?
med slik som hylle , allign it og støvdeksel som drar prisen noe opp
jeg er også svært tiltrukket til dark star, særlig etter ref utgavenDazed skrev:25K? Oooh! Med 25K mellom fingrene har du jo masse flotte ting å se på!jokris skrev:som sagt aventer pris på vpi, men avid og pj rpm 10.1 løsningene havner på rundt 25 k, med rpm10.1 blir det jo eventuelltDazed skrev:Hmm.jokris skrev:skulle det drøye så har jeg fått ett fint tilbud på en avid diva ll sp + sme 309, og jeg avventer pris på vpi classic også,
med slik som hylle , allign it og støvdeksel som drar prisen noe opp
Align-it trenger du vel strengt tatt ikke, men for all del: Noe slikt kan være kjekt å ha. Hvilken metode bruker den for overheng/nullpunkter? Stevenson? Protraktorer kan du jo alltids bare laste ned fra nettet og printe ut selv også, eller kjøpe noe billigere.
Hylle koster vel omtrent det samme uansett hva slags spiller du kjøper.
I den prisklassen hadde jeg vært veeeldig tiltrukket av denne, forresten:
http://www.hifistasjonen.no/index.p...Analog-pakketilbud/Dark-Star-Transrotor-800-S
(Men jeg aner ikke hvordan den låter.)![]()
Alt jeg vet er at På Debut bruker Pro-Ject Stevenson-formlene. Mulig de bruker noe annet på de lengre armene. Ser ut som Align-It kanskje kun funker med pro-jects armer (eller andre med samme design?) der du kan montere en "styrepinne" oppå arm-opphenget? Vet du noe om dette?jokris skrev:er ikke sikker på hvilken metode allign it bruker egentlig ??? så noob er jeg med pu skifte![]()
Beklager.jokris skrev:fader og, nå er den på listen igjen og ........... og jeg som hadde bestemt meg og trodde jeg hadde handlet ikveld![]()
skal ta en tlf etter jeg får avklart leveringstiden på 10.1, har jo speed box ll se , så det er noe som teller for 10.1Dazed skrev:Alt jeg vet er at På Debut bruker Pro-Ject Stevenson-formlene. Mulig de bruker noe annet på de lengre armene. Ser ut som Align-It kanskje kun funker med pro-jects armer (eller andre med samme design?) der du kan montere en "styrepinne" oppå arm-opphenget? Vet du noe om dette?jokris skrev:er ikke sikker på hvilken metode allign it bruker egentlig ??? så noob er jeg med pu skifte![]()
Beklager.jokris skrev:fader og, nå er den på listen igjen og ........... og jeg som hadde bestemt meg og trodde jeg hadde handlet ikveld![]()
Du får ringe dem. Kanskje du kan få den på uforpliktende hjemlån. Lurer på om de ikke annonserte en demomodell for en tid tilbake også.
kommer iløpet av de neste dagene, onsd-tor-fredag , dette blir spennendeDazed skrev:Kult! Gratulerer! Har nesten på følelsen at det var et bedre valg. Når er'n i hus?
takk ;D ja, såvidt jeg skjønner er den ett sikkert kjøp, gode tester rund baut, mye for penga, blandt det beste i sin prisklasse osv det som var særs fristende var jo pakken med sme armen også, det skal jo være en knall komboMilenko skrev:Grattis, er den platespilleren som står på ønskelista mi også
Har vel bare fått kanon kritikk over alt den.
jokris skrev:men enkellt var det ikke, vpi classic,dark star var nøye vurdert
det skal jeg huske på ;D, det som avgjorde i avid løsningens favør var håvars service, rett og slett, spilleren blir levert og satt opp ordentlig, classic i valnøtt hadde gjort seg ved siden av cw lll i valnøtt ;Djan#jan skrev:jokris skrev:men enkellt var det ikke, vpi classic,dark star var nøye vurdert
![]()
![]()
![]()
Det er jo et enkelt valg når du sier Vpi ........ ;D ;D ;D ;D
MEN du blir sikkert kjempefornøyd ... grattis ... og du vet ,,, noen bilder er jo ikke feil etterhvert![]()
En vakker dag så skjønner du det .... men da innser du din bortkastede tid med davidjokris skrev:det skal jeg huske på ;D, det som avgjorde i avid løsningens favør var håvars service, rett og slett, spilleren blir levert og satt opp ordentlig, classic i valnøtt hadde gjort seg ved siden av cw lll i valnøtt ;Djan#jan skrev:jokris skrev:men enkellt var det ikke, vpi classic,dark star var nøye vurdert
![]()
![]()
![]()
MEN du blir sikkert kjempefornøyd ... grattis ... og du vet ,,, noen bilder er jo ikke feil etterhvert![]()
jan#jan skrev:En vakker dag så skjønner du det .... men da innser du din bortkastede tid med davidjokris skrev:det skal jeg huske på ;D, det som avgjorde i avid løsningens favør var håvars service, rett og slett, spilleren blir levert og satt opp ordentlig, classic i valnøtt hadde gjort seg ved siden av cw lll i valnøtt ;Djan#jan skrev:jokris skrev:men enkellt var det ikke, vpi classic,dark star var nøye vurdert
![]()
![]()
![]()
;D ;D
Ser godt poenget med service ... men tror ikke Vpi trenger sånt ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D
;D ;D ;D ;D skal ha vpi på soverommet iom at den tåler vibrasjoner godt ;Djokris skrev:jan#jan skrev:En vakker dag så skjønner du det .... men da innser du din bortkastede tid med davidjokris skrev:det skal jeg huske på ;D, det som avgjorde i avid løsningens favør var håvars service, rett og slett, spilleren blir levert og satt opp ordentlig, classic i valnøtt hadde gjort seg ved siden av cw lll i valnøtt ;Djan#jan skrev:jokris skrev:men enkellt var det ikke, vpi classic,dark star var nøye vurdert
![]()
![]()
![]()
;D ;D
Ser godt poenget med service ... men tror ikke Vpi trenger sånt ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D
Takker, ja jeg håper så, har forventninger, blir spennende med en kvalitets spiller og arm i husetshaunv skrev:Grattis! Tror den er et bedre valg enn den originalt tenkte spilleren.![]()