Det er so mange dyktige fotografar og skribentar med mykje fint utstyr her, at ein kan kvie seg på å lage ein tråd.
Men her er altso starten på min tråd om mitt anlegg.
Har no plasert den gamle vinylsnurra,SACD spelaren,Sony surround receiveren,mitt kjære Mission surround sett og feite høgtalarkablar og lakrissnører frå
El-kjøp,på låven.
Har no holdt på å samla meg go lyd i rotekroken min i to år. Men er sjølvsagt ikkje heilt nøgd enno. Og det er litt av clue med denne tråden,eg håpar og få litt hjelp med og meiningar om det eg har gjort so langt.
Som folket vil oppdage er eg heilt i starten og eg har faktisk ikkje eingong fått plassert alt enno,mykje arbeid står att,men eg er på gong synest eg sjølv.
Her er det som er kome i hus til no.
Mine data kunnskapar er ikkje noko å skryte av,so dette får bli ein test.
Men her er altso starten på min tråd om mitt anlegg.
Har no plasert den gamle vinylsnurra,SACD spelaren,Sony surround receiveren,mitt kjære Mission surround sett og feite høgtalarkablar og lakrissnører frå
El-kjøp,på låven.
Har no holdt på å samla meg go lyd i rotekroken min i to år. Men er sjølvsagt ikkje heilt nøgd enno. Og det er litt av clue med denne tråden,eg håpar og få litt hjelp med og meiningar om det eg har gjort so langt.
Som folket vil oppdage er eg heilt i starten og eg har faktisk ikkje eingong fått plassert alt enno,mykje arbeid står att,men eg er på gong synest eg sjølv.
Her er det som er kome i hus til no.
Mine data kunnskapar er ikkje noko å skryte av,so dette får bli ein test.
Vedlegg
-
135.5 KB Visninger: 1.664
-
163.7 KB Visninger: 1.667
-
209.9 KB Visninger: 1.655
-
175.5 KB Visninger: 1.678
-
162 KB Visninger: 1.646
-