JonArnes anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Det er so mange dyktige fotografar og skribentar med mykje fint utstyr her, at ein kan kvie seg på å lage ein tråd.
    Men her er altso starten på min tråd om mitt anlegg.

Har no plasert den gamle vinylsnurra,SACD spelaren,Sony surround receiveren,mitt kjære Mission surround sett og feite høgtalarkablar og lakrissnører frå
    El-kjøp,på låven.

Har no holdt på å samla meg go lyd i rotekroken min i to år. Men er sjølvsagt ikkje heilt nøgd enno. Og det er litt av clue med denne tråden,eg håpar og få litt hjelp med og meiningar om det eg har gjort so langt.
    Som folket vil oppdage er eg heilt i starten og eg har faktisk ikkje eingong fått plassert alt enno,mykje arbeid står att,men eg er på gong synest eg sjølv.

Her er det som er kome i hus til no.

Mine data kunnskapar er ikkje noko å skryte av,so dette får bli ein test.

Vedlegg

Grumpy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Antall liker
    17.503
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Dette er da overhodet ikke noe å skjemmes for Jon Arne.
    -Blir spennende å følge deg :)

Litt av en pu du har fått fatt på også.
    -Den må du beskrive i kommende innlegg.

Lykke til videre - vi følger deg.

Ellers forelår jeg at du finner strøm i låven til elkjøp-riggen og spiller all heste-pop'en din på full omdreining ;).

Mvh
    Jan P.

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Dæven en MENTOR...... ;D ;D Denne er både usedvanlig flott og utgått fra NAS sitt sortiment , jeg har hørt denne spille en gang og sett to av de , noe av det flotteste som finnes av platespillere , det skal være sikkert og visst.....gratulerer med ett flott produkt , er det en Koetsu som ligger der også? :eek: :eek:

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Grumpy skrev:
    Dette er da overhodet ikke noe å skjemmes for Jon Arne.
    -Blir spennende å følge deg :)

Litt av en pu du har fått fatt på også.
    -Den må du beskrive i kommende innlegg.

Lykke til videre - vi følger deg.

Ellers forelår jeg at du finner strøm i låven til elkjøp-riggen og spiller all heste-pop'en din på full omdreining ;).

Mvh
    Jan P.
    Hei !!
    Takker for det!! Hadde håpa å få nokre gode råd og etter kvart.
    Er litt spent sjølv korleis dette blir til slutt.
    Skal legg inn fleire bileter i kveld for å vise kva eg slit med.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    ixos_76 skrev:
    Dæven en MENTOR...... ;D ;D Denne er både usedvanlig flott og utgått fra NAS sitt sortiment , jeg har hørt denne spille en gang og sett to av de , noe av det flotteste som finnes av platespillere , det skal være sikkert og visst.....gratulerer med ett flott produkt , er det en Koetsu som ligger der også? :eek: :eek:

Hei!!'
    Er veldig nøgd med denne ja. Kjøpte den brukt for to år sidan med Tonat her på HFS.
    Grunnen til at Rosewood berre ligg der og støvar er at eg er so strålande nøgd med den som står på at eg ikkje har sett behovet for å byte enno.
    Tenkte eg skulle prøve i kveld. Den som står på er forresten Kiseki sin Blackheart,kjøpt saman med spelaren.

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Det aner meg at dette kan bli en heftig bildetråd! Det er jo ut som om du har samlet deg særdeles mange godbiter :)
    Jeg gleder meg til å følge med i utviklingen her!

Peter

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.10.2002
    Antall liker
    1.131
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    5
    På høyttalerstativene i bakgrunnen ser det ut som du har gjort et riktig og nydelig valg av høyttalere også :D

BangBang

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Antall liker
    4.912
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Hmmm... En Crest oppe på platespilleren.... Marinemann? ;)

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    FallenA skrev:
    Det aner meg at dette kan bli en heftig bildetråd! Det er jo ut som om du har samlet deg særdeles mange godbiter :)
    Jeg gleder meg til å følge med i utviklingen her!
    Hei!!
    Synest sjølv dette tek seg godt ut i stua ja,kjem fleire bileter utover i kveld.
    I og med at eg ikkje har eige lytterom men må bruke stova har eg prøvd å legge litt vekt på det vissuelle,samtidig som det skal låte fint.
    Har ei konemor som skal ha eit ord med i laget her og. Men har vore heldig so langt.

Hagto

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.03.2005
    Antall liker
    519
    Sted
    Sørlandet
    Torget vurderinger
    33
    Har også hatt Mentor, og det var en skikkelig god spiller.
    Den hadde en slik ro over lyden, føltes som å sette på et større effekttrinn.
    Gleder meg til fortsettelsen her.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Peter skrev:
    På høyttalerstativene i bakgrunnen ser det ut som du har gjort et riktig og nydelig valg av høyttalere også :D
    Hei!!
    I yngre dagar brukte eg opp heile budsjette på elektronikk,den vesle slumpen som blei til overs gjekk til høgtalarar.
    Denne gongen blei det omvendt. Måtte ta hensyn til ei konemor som var dritlei store surround høgtalarar som sto rundt i stua med høgtalar ledningar over
    heile stovegolvet. Kjøpte desse brukt her på HFS med Kim,for ein rimelig penge synest eg. Hadde ikkje høyrt dei,berre sett dei på bileter på nett og lest masse testar.
    Dei kom i hus kl 0300 ei natt og eg blei rimelig sjokkert. Dette var ein heilt anna liga en eg var van med. Dette var som sagt det fyrste hifi kjøpet etter
    eg begynnte å oppgradere for to år sidan og til og med på ein Sony surroundreceiver blei dette ein ny verden for meg.Nydeleg handarbeid og nydeleg lyd.
    Madamen var i nordsjøen då eg fekk dei og eg var rimeleg spent på om desse kom til å gå gjennom nålauget eller om eg måtte annonsere dei for salg.
    Men det gjekk over all forventning og eg trur nok desse blir ståande leeeeeeenge.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    FallenA skrev:
    Hmmm... En Crest oppe på platespilleren.... Marinemann? ;)
    He..he..!!
    Delvis rett!! Flyterigg!!
    Trur eg fekk denne på jobben ein gong,ja!!

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Etter at høgtalarane var komne i hus og hadde endra heile lydbiletet mitt vart eg klar over at her kunne det gjerast mykje enno.
    Eg ville få tak i ein forsterkar som kunne yte desse høgtalarane meir rettferdigheit. Eg veit ikkje kvifor valget blei rør men det var i alle fall
    det eg byrja sjå etter.
    Kanskje fordi eg sjølv spelar på eit gamalt Hammond B3 tonehjulsorgel og alltid har vore opptatt av røyrlyden i desse og i min gamle Leslie forsterkar.
    Eg ville og gå for ein integrert sak som ikkje var for dyr og satte ei grense på 15k.
    Då var det og begynne leitinga på HFS att i forskjellige trådar for å få litt peiling på kva eg burde handle.
    Det er veldig mykje bra trådar i HFS om dei forskjelligaste emne,mykje gode råd og mange nyttige diskusjonar,mykje folk har vore med lenge og eg har nok
    tatt til meg ei masse gode råd om denne hobbyen/lidenskapen som var heilt ny for meg. Tusen takk alle saman.!!!!
    Eg veit ikkje kvifor eg til slutt bestemte eg for å gå for 88 røyr men eg trur det hadde med power å gjere.
    I alle fall dukka Cayin TRV-88ST opp og denne vart og handla her på sentralen.Seinare har eg høyrt frå erfarne røyrfolk at denne ikkje spelar med
    utprega røyrlyd men meir som ein transistorforsterkar.

Mange kallar denne eit ¨smykke¨ og det er eg i alle fall samd i.
    Samtidig blei det kjøpt inn brukte høgtalarkablar Nordost Red dawn og Nordost Heimdal som signalkablar.
    Diskusjonen rundt kablar gjorde at eg ikkje ville gå so høgt i pris på desse med ein gong, samtidig som eg ville ha nokre som skulle være nøytrale.

Vedlegg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    For noen heftige avspillings kilder du har...Vakre er de :)! Til å ta med de dypeste frekvensene ser det ut som du har en liten søt sak ifra REL stående... Hvordan har vært å få den integrert inn i lydbilde ditt synes du ?

Og ja..pøs på med bilder... :)

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    HCS skrev:
    For noen heftige avspillings kilder du har...Vakre er de :)! Til å ta med de dypeste frekvensene ser det ut som du har en liten søt sak ifra REL stående... Hvordan har vært å få den integrert inn i lydbilde ditt synes du ?

Og ja..pøs på med bilder... :)
    Hei!!
    Takk skal du ha!!!
    Og du har sjølvsagt heilt rett,REL Stentor.
    Eg kjem til denne etter kvart men synes at Sonus Faber og REL passar veldig godt saman. Eg har ikkje noko samanlikningsgrunnlag
    men synest dette let veldig bra.

musicman

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Antall liker
    2.082
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Dette virker lovende.

Den platespilleren din er bare rålekker. :D

mvh

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    musicman skrev:
    Dette virker lovende.

Den platespilleren din er bare rålekker. :D

mvh
    Hei!!
    Takk for det,kjekt at folk meinar det same som eg om denne.!!!!
    Mentoren har fått slik oppmerksomheit her at eg må ta fleire bileter av den
    og legge ut seinare i tråden.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    På tide å skrive litt att.
    Lyden etter denne oppgraderinga var veldig bra,tykte eg.Hadde etter kvart vore inne på ein del hifisjapper rundt om i det ganske land og visste etter kvart
    kva lyd eg ikkje ville ha/ville ha.
    Lyden i SF er veldig detaljert,masse detaljar som eg ikkje hadde høyrt frå mine CDar før, dukka opp.Eit enormt stort lydbilde med nydeleg diskant og
    mellomtone.Bass er der og i massevis untatt heilt i kjellaren,men bassen/lydbildet er på ein slik måte at eg rett og slett ikkje sakna dette.
    På mine lytteturar til Bergen og Oslo hadde eg blitt presentert for anlegg som kosta utruleg mykje meir,men som eg ikkje ville ha hatt i mi stue.
    Dette nettopp fordi det blir for skarpt, for analyserande og eg blir rett og slett trøyt og sliten av og høyre på.
    Det er det som er so greitt med SF tykkjer eg,ein kan høyre på i timesvis utan å bli trøyt av dei og likevel synest eg ikkje, at eg går glipp av detaljar i det heile.

Den gamle Sony CD spelaren min gjorde enno jobben som signalkilde på ein fin måte tykte eg, men lysta til å prøve å spele vinyl på SFane blei større og større.
    Fleire forhandlarar blei kontakta og dei kom med tilbod på demomodellar. Det datt inn på PCen tilbod kvar dag ei stund og det var mykje gromt å sjå.
    Eg hadde sett ei grense på 50K+Riaa trinn som eg og måtte ha.
    Tok fly til Oslo og Bergen eine og aleine for å høyre på spelarar.
    Fauk til Oslo til avtalt lyttetest med ei flott hifisjappe. Venta lenge på nokre karar som sat på eit kontor og drakk kaffi og koste seg. Omsider, etter å ha stått lenge opp og ned midt på golvet blant utstyr i den aller dyraste liga og følt meg som ein tufs, måtte eg gå og spørje etter hjelp. Blei vurdert opp og ned og i og med at eg ikkje kom i dress og slips, sikkert funnen for lett såg det ut for.Lysta mi til å handle forsvant som dugg for sola og eg gjekk der i frå og tok flyet heim. Synd, for det var dei som hadde min største favoritt spelar og dei verka usedvanleg greie på tlf. og med litt service kunne eg fort ha lagt att 50 til 70K der.

Nokon andre som har opplevd noko liknande`??

Platespelaren min fant eg til slutt på HFS. Tonat skulle selge sin spelar, ein Nottingham Mentor med Mørch DP6 arm og Kiseki Black Heart pu.
    Dette sa meg absolutt ingen ting men eg skulle til Bergen likavel, so vi avtalte å treffast, so eg fekk sjå.
    Det blei handel og eg fekk meg ein flott spelar.

Vedlegg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.283
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Dumt når en får denne opplevelsen når en er å skal se og kanskje kjøpe noe. En kan jo tenke seg hvor du har vært og er det det stedet jeg tenker på er det bare å kondolere. Tror dette er endel av det å få jobb der, "kunder er noe herk, men vi har verdens beste produkter..." 8)

Fine bilder. Må snart få et totaloversiktbilde samt et bilde av SF'ene. Det gleder jeg meg til i denne flotte tråden! :)

I

ijustpop

Gjest
    Flott anlegg JonArne, og en knallplate på spilleren!
    Bettye Lavette - Scene of The Crime, hvor hun backes av Drive-by Truckers.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    HCS skrev:
    Dumt når en får denne opplevelsen når en er å skal se og kanskje kjøpe noe. En kan jo tenke seg hvor du har vært og er det det stedet jeg tenker på er det bare å kondolere. Tror dette er endel av det å få jobb der, "kunder er noe herk, men vi har verdens beste produkter..." 8)

Fine bilder. Må snart få et totaloversiktbilde samt et bilde av SF'ene. Det gleder jeg meg til i denne flotte tråden! :)
    Hei,takk for responsen!!!
    Trudde faktisk det var meg det var noko i vegen med, skjønte liksom ikkje kva som var gale.
    Men no skjønar eg at det er fleire som har opplevd dette, og det var godt å høyre.

Eg held på å møblere her og ventar på fleire modular frå Attacama. No ser det berre frykteleg rotete ut her,men det kjem,det kjem.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Wergeland skrev:
    Flott anlegg JonArne, og en knallplate på spilleren!
    Bettye Lavette - Scene of The Crime, hvor hun backes av Drive-by Truckers.
    Hei, Takker for det!!!
    Ja dama er heilt utruleg. Har opplevd ho live både i Statane og her i landet og det er berre knall.
    Nest etter SRV, er dette det beste eg har opplevd live!!!!
    Bettye live bør du få med deg om du ikkje har opplevd det alt!!!

I

ijustpop

Gjest
    Ikke sett henne live desverre. Hun spilte vel i oslo i høst. En konsert jeg valgte å droppe. :p

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Wergeland skrev:
    Ikke sett henne live desverre. Hun spilte vel i oslo i høst. En konsert jeg valgte å droppe. :p
    Det byr seg nok igjen,og det bør du absolutt få med deg.
    Dama er eit fyrverkeri på scena!!!

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Vi rekk litt til før vi legg oss!!
    RIAA trinnet blei og kjøpt på HFS, ein tre delt sak frå Musical Fidelity.

Det er mogeleg at denne comboen spelar,arm og pu ganske enkelt passar veldig godt til meg og min smak når det gjeld lyd.
    Lydbiletet blei,om mogeleg, enno større og opnare enn eg hadde høyrt tidligare.I tilegg fekk eg ein heilt anna ro og nærvær i lydbiletet.
    Større pondus heile veien om det går å seie det slik.
    I eit svar frå eit anna medlem her i tråden som sjølv har eigd denne spelaren seier han at det var som å tilføre eit nytt effekttrinn.
    Eg er heilt einig.!!
    Eg er so heldig og ha nokre utgivelsar som eg har både i CD og LP. Eg satte på begge to samtidig og blei sittjande og skru over mellom desse.
    Forskjellen er formidabel til og med mellom SACD og ein LP som er over 20 år.

No begynner eg å nærme meg målstreken!!!! Det er eg heilt sikker på!!!! Det er slik lyd eg vil ha!!!

Far min og bror min kjem innom,musikarar begge to.
    Begge to er heilt einige,¨her er lite trøkk i bassen gut¨

kaap

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Antall liker
    2.702
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    JonArne skrev:
    ...Fauk til Oslo til avtalt lyttetest med ei flott hifisjappe. ...
    ...Blei vurdert opp og ned og i og med at eg ikkje kom i dress og slips, sikkert funnen for lett såg det ut for.Lysta mi til å handle forsvant som dugg for sola og eg gjekk der i frå og tok flyet heim....
    Tror jeg har en ide om hvor dette var :p

Flott spiller ble det uansett... Kommer det et helhetsbilde snart kanskje ? :)

mvh

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.986
    Torget vurderinger
    4
    JonArne skrev:
    Slike har jeg hatt tidligere. Kan det være mine gamle mon tro..?

JonArne skrev:
    Kan vi mistenke at det er på dette tidspunktet REL Stentor entrer scenen...? ;D

Kjetil_M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2006
    Antall liker
    1.989
    Sted
    Bergen
    Dette ser utrolig lekkert ut. Nydelig Platespiller og ikke minst Ancient Audio cd spilleren din. Er det Lector IV? Kunne godt tenkt meg å testet den i eget oppsett. Uten tvil de peneste cd spillerene på markedet i mine øyner. Fyll på med bilder ;)

Mvh
    Kjetil

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    kjoenik skrev:
    JonArne skrev:
    Slike har jeg hatt tidligere. Kan det være mine gamle mon tro..?

JonArne skrev:
    Kan vi mistenke at det er på dette tidspunktet REL Stentor entrer scenen...? ;D
    Hei!!
    Ja eg synest eg hugsar det namnet ja. Trivest veldig godt med denne eg. Har verkeleg gjort jobben her med meg.
    Har ikkje noko og samanlikene med,men er storfornøgd.
    Vesle Stentor kjem etter kvart innom no ja.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Kjetil_M skrev:
    Dette ser utrolig lekkert ut. Nydelig Platespiller og ikke minst Ancient Audio cd spilleren din. Er det Lector IV? Kunne godt tenkt meg å testet den i eget oppsett. Uten tvil de peneste cd spillerene på markedet i mine øyner. Fyll på med bilder ;)

Mvh
    Kjetil
    Hei!!
    Jau det er det. Denne er oppgradert til V.
    Bilder kjem,etter kvart!!!

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Fekk litt tid til overs.
    Etter å ha jaga bror og far min på dør med ord som ikkje lar seg gjenta her, blei eg sittjande i rotekroken og høyre etter.
    Tok meg atter nokre byturar for å høyre sub saman med stativhøgtalarar. Måtte innrømme at det som du føler og ikkje nødvendigvis høyrer,mangla eg.
    Det som du kjenner i magen når du spelar eit live opptak eller eit godt rock album,kunne kanskje vore betre.

Fant det eg ville ha på HFS att og det blei Stentor.
    Det var og settje seg i bilen kjøyre 12 timar og so hadde eg den i hus.
    No skulle gamlingen og brodern få seg ein overaskelse.

Stentor går an å bruke til litt av kvart.

I tilegg let det flott. Masse power og lydbildet blei enno ein gong forbetra,utan tvil.
    Stentor blei koppla på høgtalar utg på Cayin. Eg veit ikkje korleis dette virkar men det virka som SF fekk det litt lettare kanskje.
    Kunne skru enno ein del høgare før Cayin takka for seg liksom. Eg veit ikkje, det virka slik.
    Kanskje nokon kan forklare meg dette?Og om det er tilfelle?
    Cayin har det slett ikkje med å takke for seg, det må ikkje forståast slik,so høgt spelar eg alldri men,` just testing,you know.`

Vedlegg

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Nokon saknar bileter av SF.
    Eg er so dårleg å fotografere og her er so mange linkar og foto av ``mine`` høgtalarar her på HFS
    at eg trur det blir med det.

Nokre tok eg like vel.

Nokre av dykk vil ha eit samla bilete av heile oppsettet og det skal dokke få so snart eg får dei siste modula frå Attacama.
    No er det berre rot,so de må nok vente litt til.

Vedlegg

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Heisan!!
    Kosar meg no lenge med vinyl og god lyd.
    Saknar eigentleg ingen ting.
    Leeeeeenge!!
    Det som blir meir og meir irriterande er at der er so stor forskjell på CD og Vinyl lyd.
    Cd spelaren let tynnt og spinkelt i forhold til vinyl og slik kan ein jo ikkje ha det.
    Her må ein prøve å rette opp noko. Eg har inga tru på at eg får like god lyd på CD men eit kvart lyt gjerast.

På HFS finn eg ein Musical Fidelity x-10V3.Denne skal gje meg røyrlyd når eg koblar denne mellom CD og forsterkar. Eg må prøve!!
    Denne boksen gjer verkeleg underverker for ein billeg penge. Cd lyden blei mykje betre, nærma seg vinyl ein del.Men der var mykje å gå på enno.
    Men dette var artig,so stor forskjell berre med denne vesle boksen med eit lite rør!!

Let og kjenne att, Musical Fidelity design og den gjorde verkeleg underverker!!!!
    Eg vil skifte ut Sony spelaren og prøve ein med rør,kanskje det då blir enno betre??¨

Vedlegg

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei igjen!!
    Mens eg ventar på Attacama modulane mine fekk lyst til å skrive litt att.
    Etter mykje testing av Cd spelarar med røyr blei blei det Ancient Audio frå Audioaktøren.
    Terje er ein kjempe kar å handle med. Veldig god service og utruleg imøtekomande.
    Han foreslo denne;

og den gjorde vekeleg susen.

Ikkje berre ser den flott ut men lydmessig var den akkurat slik eg hadde tenkt.

Av alle dei spelarane eg hadde heim var eg ikkje i tvil...
    Dette er det nærmaste eg kom Nottingham Mentor, som er blitt ein mal for meg.

Utruleg musikalsk,denne spelaren spelar musikk med stor ro og full kontroll, akkurat slik eg ville ha det.
    Vert alldri travelt å høyre på slik som den Sony eg hadde,kunne bli på nokre opptak.

Eg er utruleg dårleg på å forklare dette, men alle som har opplevd dette med å bli veldig fornøgd slik som eg blei,skjønar nok
    kva eg meinar.

Vedlegg

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei!!
    Sorry, men er berre utruleg dårleg på data.
    Derfor manglar eit par bilete.
    Kjem seinare.

H

Hugh

Gjest
    Så mye flott utstyr! Særlig CD spilleren og høyttalere er jo særdeles delikate!

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    39.530
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    20
    Flott presentasjon av et spennende anlegg. Spiller sikkert like bra som det ser ut.

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei!!
    Takker for det Hugh.
    Den deilige søstra kler stua mi heilt ypperlig.

jap

JonArne

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.04.2008
    Antall liker
    1
    Hei!!
    Eg må nok vente nokre dagar til på resten av Atacama oppsettet!!
    Venting er noko herk!!
    Slik ser det ut når madamen er i Nordsjøen!!

Litt meir av stua

Sjefskroken

Her har vi snudd oss heilt rundt.

Slik ser det ut når madamen er heime!!!!

Er ikkje rart at eg gler meg til resten av racket kjem!!!

jap

Vedlegg

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    31.262
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Hei,
    Fin stue! Satt bare og lurte på hvor du hadde lytteposisjonen din- er det i den lyse lenestolen nærmest den gamle symaskinen?
    mvh

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn