JonArnes anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.986
    Torget vurderinger
    4
    Synes jeg så et bilde av en rå pick-up i en annen tråd.
    Hvordan liker du den så langt?

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Heisann... :)
    Ja, da nermer hausten og tid for lyttekveldar seg med stormskritt..
    Vi får vel begynne å tenke på å planlegge ein sammenkomst eller tre utover...
    Men først skal eg (vi) to veker på ein etterlengta ferie til varmare strok av europa (les middelhavet og de Greske øer ;D)
    reiser i morgon :) :) :D 8) 8)

Eg tek kontakt med deg på Pm når eg kjem heim, så får me sjå kva me får til saman med JMolnes i nær framtid..

Ha ein strålandes aften.. :D

Beste helsing
    FreddB

JonArne skrev:
    Hei 56fwb!!
    God sommar til deg og for no kjem den ;D ;D

mvh

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Du verden som tiden går gitt... ;)
    Det begynner å bli mørke kvelder allerede.. og tiden for et møte og lyttekveld(er) nærmer seg.
    Kva tid passer det med eit møte utover hausten JonArne...?

mvh :)

56fwb skrev:
    Heisann... :)
    Ja, da nermer hausten og tid for lyttekveldar seg med stormskritt..
    Vi får vel begynne å tenke på å planlegge ein sammenkomst eller tre utover...
    Men først skal eg (vi) to veker på ein etterlengta ferie til varmare strok av europa (les middelhavet og de Greske øer ;D)
    reiser i morgon :) :) :D 8) 8)

Eg tek kontakt med deg på Pm når eg kjem heim, så får me sjå kva me får til saman med JMolnes i nær framtid..

Ha ein strålandes aften.. :D

Beste helsing
    FreddB

JonArne skrev:
    Hei 56fwb!!
    God sommar til deg og for no kjem den ;D ;D

mvh

jonlam

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Hei,

Dette var en fantastisk high-end anlegg. Misunner deg oppsettet. Grunn til at jeg havnet her var at jeg søkte på ancient audio lektor prime, da jeg lurer på om noen har erfaring med denne spilleren. Ble så betatt av anlegg ditt nå!! Så bra at jeg fant deg. Jeg har lånt denne spilleren fra Terje (audioaktøren), og skal i morgen teste dette på mitt oppsett. Har ikke hatt tid i dag til å teste, akkurat kommet hjem fra jobb og sitter her nå og sikler over trekassen med Prime'en inni :(

Jeg krysser fingerne og håper spilleren passer til oppsettet mitt, den er flaten meg så leker av en spiller. Hvordan er erfaringen din med spilleren? Og er det virkelig verdt prisen og kan den sammenlignes med andre merker til prisen? Jeg sliter med å finne en cd spiller som er verdt pengene og for øynene, og ikke minst en spiller jeg kan gleder meg over i mange mange år. EC emc1up er en spiller jeg også kunne tenkt meg, men er det en helt annen nivå innen high-end, er det mulig å sammenligne disse to?

Hvordan bruker du Prime'en pr. i dag, kjører du rett på monoblokkene eller bruker du en pre-amp i tillegg? Har du noen erfaring med dette? Jeg har tenkt å kjøre den rett på Mcintosh 275r min. Er dette er ok løsning, som sagt skal jeg prøvespille den i morgen. Gleder meg... :D

Håper på tilbakemelding med erfaringene dine.

Mvh. jonlam

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn