Heisann!!
Eg har eit par gonger ymta fram på om at,det skulle bli godt å bli kvitt Acoustic Reality 1001 effektane mine
ut på kjøkenet for å drive Bower høgtalarane eg har innfelt i kjøkentaket og Squeezeboxen.
Inforstått at det skulle bli deileg å få noko skikkeleg i staden, og då helst røyr duppedingsar som dette.
Single Six
ICE fantastane som las dette,tolka vel dette dit hen at det ikkje går å omvende ein gamal hardbarka røyr gubbe,
for reaksjonane frå desse uteblei heilt ;D ;D
Men eg trengte blokker til Perseus og desse blei kjøpt brukt her på HFS,(ikkje nokon match in heaven for dei som lurer).
Det er tøffare å innrømme dette en mange trur,men eg har ingen ting mot ICE :-[ :-[
Desse kostar nye ca 20K for paret og er imponerande til den prisen synest eg. Veldig imponerande
Eg hadde lest ein del om kulde/sterilitet osv, men det er slett ikkje mine erfaringar med ICE.
Sjølvsagt er der forskjell på 1001 og Single Six som eg har no, men desse kostar til gjengjeld 4 gonger meir.So det blir uretferdigt å samalikne.
Skulle vore morro å prøve ICE blokker til 80K.
Lyden på 1001 er annleis enn den eg har no men eg brukte dei i eit år og likte det eg høyrde.
Eg likar som tidligare sagt i tråden ein litt varm og fyldig mellomtone,og eg tykte eg hadde det. I tillegg var den crisp og fin i toppen.
Med REL Stentor var heller ikkje bassen noko problem.
Skal ein ha seg ICE eller transistor effektar i denne pris klassa ville eg ha høyrt på Acoustic Reality. ;D ;D