Master Audio
Bransjeaktør
God helg Jonas
Takk det samme FrodeGod helg Jonas
For et vakkert åsyn
veldig fin samling det der! Men du mangler Push the Sky Away ser jeg. Synes det er en fantastisk bra plate også. Jubilee Street er ei perle av en låt...
Heisann Slettixveldig fin samling det der! Men du mangler Push the Sky Away ser jeg. Synes det er en fantastisk bra plate også. Jubilee Street er ei perle av en låt...
der var den ja! Bra samling detteHeisann Slettixveldig fin samling det der! Men du mangler Push the Sky Away ser jeg. Synes det er en fantastisk bra plate også. Jubilee Street er ei perle av en låt...
Neida, er her den også. Fikk tak i denne tidligere
Jonas
Vis vedlegget 403651
Hei K.HSmart. Kunne tenkt meg å prøve dette selv. Da får man nøyaktig målene man trenger og sparer sikkert noen kroner også.
Så bra! ! Magico svarer virkelig på kvalitet oppover i kjeden og at man bruker tid på plassering.Hei Tommy
Er utrolig godt fornøyd. Som nevnt var jeg spent da tilbakemeldinger rundt om spriket.
Men viser nok også bare at vi alle har ulike preferanser.
Føler jeg har fått koblet V3 godt i rommet. Har brukt mye tid på plassering...
Endte 75cm ut fra frontvegg, 100cm til sidevegg og 225cm mellom høyttaleren. Vinklet inn med krysning så og si rett bak hodet.
Spilller med fantastisk hurtighet nedover.
Definitivt mindre fylde nederst enn jeg hadde med Cardeas, men opplever det ikke negativt da det er nok der. (Så har jeg Rhea2 om behovet skulle komme)
Oppover fra øvre mellomtone er dette "en helt annen liga" med finesse og sarthet i presentasjon. Magico magi i stua ;D
Mvh Jonas
Flott oppsett dette,Jonas kan tenke meg dette låter braPlinius har fått ny lekekamerat i stua her.
Mere omstendigheter enn plan som gjorde at Cardeas dro ut og Magico V3 kom inn.
Var forberedt på at det gikk i en ny retning lydmessig. Har jo også fått med meg at mange synes de er for tynne i lyden og lite pondus i bunn på tross av gode tester rundt om.
Men spørs om det er jobbet nok med plassering..?
For jeg er positivt overasket over prestasjonene.
Det er åpenhet og finesser i bøtter og spann.
Her i stua mi er det mer en nok nedover til at selv ymse innspilte Pearl Jam plater låter overbevisende.
Ifht Audio physic er de nok litt slankere i mellomtonen.
Nå brukte jeg først Rew (Roomwizard) for å finne omtrentlig plassering ifht ønsket frekvensgang.
Kjørte så minidsp med live dirac for fintuning.
Vis vedlegget 414332
Hei VidarjeGratulerer med et supert/lekkert anlegg Det ser ut som et veldig trivelig rom å oppholde seg i Litt nyskjerrig på targetkurven din, kan du ta et skjermbilde av den i Dirac?
vidarje
Hei 32bitGratulerer med nye høyttalere. Dette virker gøy, hva er dette REW du snakker om?
Hei Karmana.Du var nok litt uheldig med redigeringen, Jonas. Når du tar vekk vedlegget, er det bare du som ser bildet. Alternativet er å ta vekk bildet under forhåndsvisning.....da ser også vi bildet
Tipper det er litt over snittet god innspilling på den jonashFantastisk start på dagen!
Kanne pressmalt kaffe og Alan Loveday ,The Academy of St Martin in the fields.
Vivaldi four season.
Jepp, så nå skjønner jeg bedre den gode starten på dagenHei Karmana.Du var nok litt uheldig med redigeringen, Jonas. Når du tar vekk vedlegget, er det bare du som ser bildet. Alternativet er å ta vekk bildet under forhåndsvisning.....da ser også vi bildet
Hmm. kan se slik ut
Vises bildet nå?
Jonas
Flott innspilling dette ja EspenTipper det er litt over snittet god innspilling på den jonashFantastisk start på dagen!
Kanne pressmalt kaffe og Alan Loveday ,The Academy of St Martin in the fields.
Vivaldi four season.
Mvh: Espen L
Ja, flott plate dette. Har den på fil fra før, men endelig kan den snurres også.To glimrende valg, den nederste har hatt en top ten-posisjon i 36 år i de skiftende kryptene jeg har voktet.