jonlam's lille verden

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Endelig litt tid til skriveri her. Kjenner nå at mye hagearbeid er inkl. når man eier hus. Ny tujahekk, riving av bodd og forbredelser til salg av leilighet ect....I mellom dette ble det også en fuktig guttehelg i Praha. Godt det er bare en gang i året.

    Kveldene har gått til en del lytting og shopping av nye cd'er. Men føler og hører det er mye som ikke stemmer. Mellomtonen syns jeg er fantastisk, men veldig skarp på de høyeste tonene. Ubehagelig skarpt. Er det noen som kan komme med noen tanker om hvorfor her, jeg har arme råd.

    Jeg har en vegg med betong bak ved siden av/ bak lytte plassen. Har den betongveggen noe å si? Jeg har prøvd det meste av tiltak på begge veggene foran lytteplassen. Men hører ikke at det hjelper noe. Bak lytteplassen har jeg ca. 9kvm nesten umøblert og ingenting på veggene. Jeg har prøvd å henge dempeplater i bakveggen som heller ikke hjelper.

    For meg virker det som at jeg har plassert høyttalerne riktig. Lydene er der det skal være, men kan det være justeringene på høyttalerne? Utenom denne utfordringen som er ganske vesentlig, så vil jeg si at jeg uansett koser meg veldig om dagen med AG.

    En annen sak har ankommet hjemmet. Ventetiden ble lenge, men eiegleden ble desto større da den ble koblet i anlegget. Knusende flott å se på og ikke minst en oppgradering av ønsket lydtanker.

    Bilder kommer... jonlam
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Pakken som jeg fikk tilsendt fikk en uheldig opplevelse og ventetiden ble ekstra lang, men nå er den her. Og den er lekker!!
     

    Vedlegg

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Kjapp på avtrekkeren denne gangen også, Lars_Erik. :D Stemte godt.
    Her kommer enda mer bilder.

    Og denne er en c2200 forforsterker.

    Endelig eier av mc igjen. Vet egentlig ikke om det er en kjempe match med AG, da jeg kun har hørt et oppsett med dette tidligere, men det jeg hørte var jeg veldig fornøyd med. Uansett var det mc jeg ville eie denne gangen.
     

    Vedlegg

    rumath

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Innlegg
    1.654
    Antall liker
    228
    Lekre saker. :)

    Har hatt lyst på mc utstyr fra omtrent ti år tilbake... Men, lommeboka har så langt ikke vært enig. Nå har jeg kreftene jeg trenger, så blir nok ikke bytte på en stund.

    Gratulerer med nyanskaffelsene. :D
     

    G.A.G.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.02.2006
    Innlegg
    475
    Antall liker
    68
    Sted
    Vestfold
    Gratulerer med ny preamp! :)
    Det blir spennende å få høre!

    Mvh
    Andreas
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Takk for gratulasjonene gutter.

    Sliter med å få lyden på plass. Er øretrøtt om dagen og er redd for at når tiden går at ørene blir vant med "ulyden". Skumlet vanedannende.

    Dere er velkommen til lytt når lyden begynner å falle på plass.
    @GAG: Ingen mangel på bass denne gangen vil jeg tro, men kan ikke sammenlignes med hvordan du har det hos deg!!! :D

    Mvh. jonlam
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.924
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Skjønner frustrasjonen din!
    Er det Huntonit plater på veggene eller panel?
    Rommet ditt er veeeeldig nakent og AG er forbanna kresne.


    Har du prøvd og snu deg 180grader? Slik at du sitter inntill bakvegg og høytalerene står ca i midten av rommet? Viss ikke, GO FOR IT! For ett skyv det er i småtassene når de får volum til og trøkke i.
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Jeg fikk testet dette ut. Jeg satt ikke helt inntil bakveggen, men 1m fra og brukte bokhyllene til å dekke den nakne bakveggen. Ht satt jeg ikke i midten av rommet, men 1,5m fra bakveggen, men nesten ikke langt unna midten.

    Sitteposisjonen til ht. er ca. 4,2m. Masse å gå på her..
    Mellom ht er ca. 2,5m. Ikke mer å gå på her.

    Det resulterte til at jeg fikk et luftigere lydbilde. Det var bedre trykk/skyv og ryddigere bilde. Uten å justere på noe i bassen, fikk jeg en mer definerte og kontant bass.

    Men dessverre fikk jeg ikke løst hovedproblemet. Det var veldig leit, da denne plasseringen var veldig sosialvennlig løsning. Men uansett vil jeg beholde denne løsningen som utgangspunkt og prøver meg videre med taket og veggene. Takk for tips.

    Mvh. jonlam

    Vermin skrev:
    Skjønner frustrasjonen din!
    Er det Huntonit plater på veggene eller panel?
    Rommet ditt er veeeeldig nakent og AG er forbanna kresne.


    Har du prøvd og snu deg 180grader? Slik at du sitter inntill bakvegg og høytalerene står ca i midten av rommet? Viss ikke, GO FOR IT! For ett skyv det er i småtassene når de får volum til og trøkke i.
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.924
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Fett! AG liker seg som midtsidenpiker ;D

    Mener så absolutt det må ligge noe akustikkmessig trøbbel i rommet ditt som harskner mellomtonen din. Kan bare ikke helt se for meg hva det er herifra.
    Noen med akustikk peil som kan stikke innom deg?

    Det er forbanna vanskelige greier det der, sleit i lange tider selv med hard mellomtone og mistrivsel fremfor annlegget. Der lå problemet i bordet jeg hadde fremfor meg, ut med glassbordet og inn med papphelvete fra IKEA.
    Men dersom du liker hva du hører og ser potensiale, så keep working on it. Du vi få betalt i bøtter og spann når det sitter. FOR DA SITTER DET FOR GODT!
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    :D
    Canales skal prøve å stikke innom en tur i juni.
    Så kommer mest sannsynlig Terjetroll med fler innom utover sommeren, tenker jeg.
    Så det kan bare bli bedre etterhvert. I mellomtiden får jeg teste og lese meg fram, og det blir jo bare "positive" erfaringer å ha med seg. :)

    Vermin skrev:
    Fett! AG liker seg som midtsidenpiker ;D

    Mener så absolutt det må ligge noe akustikkmessig trøbbel i rommet ditt som harskner mellomtonen din. Kan bare ikke helt se for meg hva det er herifra.
    Noen med akustikk peil som kan stikke innom deg?

    Det er forbanna vanskelige greier det der, sleit i lange tider selv med hard mellomtone og mistrivsel fremfor annlegget. Der lå problemet i bordet jeg hadde fremfor meg, ut med glassbordet og inn med papphelvete fra IKEA.
    Men dersom du liker hva du hører og ser potensiale, så keep working on it. Du vi få betalt i bøtter og spann når det sitter. FOR DA SITTER DET FOR GODT!
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    7.000
    Antall liker
    5.924
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Men da ordner det seg garantert, både Terje og Canales er jo horn-junkier på sin hals. :)
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    1.138
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Har du satt det slik vi snakket om da jeg var hos deg sist? Høyttalerene mot veggen ved siden av dør?
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Jeg fikk testet som nevnt den løsningen også. Med den løsningen får jeg til to sittegrupper og på den måten koselig for besøkende med lyttetretthet og øltørst. Men lydmessig var det litt for kort avstand mellom ht og sittepos. Lyden ble innesluttet og lite definert.

    Så prøvde jeg forslaget til Vermin og lydkvaliteten ble bedre enn de tidligere plasseringene, men det ble ikke noen forbedring i øvremellomtone. Og med denne løsningen må jeg få et eget filmanlegget :D
    Prøvde også frebrilsk å dekke hornene med fristepper. Ble noe dempet, MEN kan jo ikke ha det sånn!!!

    Det var oppdateringen for denne gang.


    JanOlav skrev:
    Har du satt det slik vi snakket om da jeg var hos deg sist? Høyttalerene mot veggen ved siden av dør?
     

    Dave

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.05.2007
    Innlegg
    130
    Antall liker
    2
    Har du prøvet at dæmpe diskanten - enten ved at sætte "noget" for eller EQ f.eks via Itunes? Det var ihvetfald en "eye-opener" for mig at eksperimentere med disse tiltag.
    Jeg tror nemlig at noget af "problemet" med din oplevelse af den "hårde" mellemtone måske ligger mest i diskanthornet og lige omkring delefrekvensen.
    Jeg håber, som skrevet før, at jeg snart får nogle dæmpe-led fra AG, og så kan jeg berette mere om mine indtryk.

    Mvh
    Dave
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Hei,

    Takk for at du følger opp. Jeg har ikke fått testet dette ennå. Har møblert rommet en del de siste par dagene.
    Det hadde vært fint om du deler erfaringene dine på dempeleddet og regner med det blir på AG tråden.

    Mvh. jonlam

    Dave skrev:
    Har du prøvet at dæmpe diskanten - enten ved at sætte "noget" for eller EQ f.eks via Itunes? Det var ihvetfald en "eye-opener" for mig at eksperimentere med disse tiltag.
    Jeg tror nemlig at noget af "problemet" med din oplevelse af den "hårde" mellemtone måske ligger mest i diskanthornet og lige omkring delefrekvensen.
    Jeg håber, som skrevet før, at jeg snart får nogle dæmpe-led fra AG, og så kan jeg berette mere om mine indtryk.

    Mvh
    Dave
     

    G.A.G.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.02.2006
    Innlegg
    475
    Antall liker
    68
    Sted
    Vestfold
    Hei! Har du kommet noe videre?
    Jeg tar gjerne med meg noen dempeplater ned for å se hvordan det påvirker lyden.

    Du får gi lyd fra deg! :)

    Mvh
    Andreas
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Hei, Andreas.

    Takk for omtanken. Kilden er solgt så jeg har ikke noe å spille på.
    Jeg driver nå å forhøre meg om vinyl, men tenkte jeg skulle bruke sommeren på å bestemme meg.
    Ellers tenkte jeg å stikke innom audioakt til lørdag for å se om jeg kan ta med meg en rimelig cd spiller hjem.

    Men vi må få til en kveld igjen hos meg nå jeg får vinylspilleren i hus. Alt er jo byttet siden sist dere var her :)

    Mvh. Lam

    G.A.G. skrev:
    Hei! Har du kommet noe videre?
    Jeg tar gjerne med meg noen dempeplater ned for å se hvordan det påvirker lyden.

    Du får gi lyd fra deg! :)

    Mvh
    Andreas
     

    G.A.G.

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.02.2006
    Innlegg
    475
    Antall liker
    68
    Sted
    Vestfold
    Ja, du får kalle inn til en lyttings. Jeg kan ta med dempeplater som kanskje vil fungere bra. :)
    Uansett blir det artig med helt ny "rigg"!

    Mvh
    Andreas
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Endelig på godsofaen, foran noe som snurrer og og godlyd som strømmer ut fra hornene. Og selvfølgelig på tide igjen med oppdateringen av hva som skjer i kjelleren.

    Nyplasseringen har hjulpet kjempe på lyden. En del av flyttelastet fra leiligheten havnet i rommet. Tror jammen meg at det bidro positivt på lyden også. Men mangler å henge litt stæsj på et par av veggene så tror jeg det blir bra.

    Og det var på tide med litt fort gang igjen. Snurrer´n er på plass.

    Men det ble ikke som tenkt en ny spiller, heller noen ti år gammelt kanskje....

    Orcale Delphi
    Fikk kjøpt drivverket først og ventet "tålmodig" på armen og med monteringshjelp fra Audioaktøren trollet ble spilleren klar til bruk.

    Mørch DP-6
    Siden MC kun tar MM PU, ble det denne saken her som en start.


    Det ble noen lattelige nybegynnerfeil på starten, men kom gjennom det med glis om munnen da musikalske toner fylte rommet.

    Mvh. jonlam
     

    Vedlegg

    rumath

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Innlegg
    1.654
    Antall liker
    228
    Kunne vi få et bilde av hele oppsettet også? :D
     

    AB1

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    13.05.2010
    Innlegg
    159
    Antall liker
    1
    Nå må du passe deg for den skarpe nålå foran på den dingsen på platespilleren ;D
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Takk JJ.

    Koser meg foreløpig med valget. Så får jeg etterhvert vurderer PU og mc stepup. Ser ikke bort i fra at jeg inviterer øresus på besøk om ikke så lenge. Trenger flere ører og feeback.


    J.J skrev:
    Så flott da gitt - gratulasjoner ifra nabobygda ;D
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Da har vel du fått høre det. :)

    Beskyttelsen ble fjernet med et lite smil om munnen. Reimen ble satt på plass igjen etter at den hoppet av under transporten. Tallerken lagde skrapelyd når den snurret. Skjønte ikke helt hva den kom borti, så jeg måtte prøve meg litt frem og nå spiller den som bare det. Passer egentlig fint at ting ikke er som det skal hele tiden, lærer av å prøve jeg frem.
    jonlam

    AB1 skrev:
    Nå må du passe deg for den skarpe nålå foran på den dingsen på platespilleren ;D
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Og slik ser det ut nå, Rumath. Det rommet som jeg slo ut for å få større lytterom er nå til selve anlegget:) 2,5m mellom høyttaler og bra med justeringensmuligheter fra bakvegg og lengden mellom ht og sitteplassen.

    Electrocompaniet cd ble erstattet med en rimeligere Hegel CDP2A. Den bidra til at toppen blir rundere/behageligere innen tidligere skrikende øvre mellomtone. Så godt fornøyd med erstatningen.
     

    Vedlegg

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    1.138
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    jonlam skrev:
    Da har vel du fått høre det. :)

    Beskyttelsen ble fjernet med et lite smil om munnen. Reimen ble satt på plass igjen etter at den hoppet av under transporten. Tallerken lagde skrapelyd når den snurret. Skjønte ikke helt hva den kom borti, så jeg måtte prøve meg litt frem og nå spiller den som bare det. Passer egentlig fint at ting ikke er som det skal hele tiden, lærer av å prøve jeg frem.
    jonlam
    Fytti helgoland for en ultraflott spiller du har fått deg! 8) 8) 8)
    Gratulerer så masse jonlam. :D

    Det gikk greit forstår jeg med ulyden?
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Ja, sant.

    Syns din er like lekker jeg :eek:
    Ikke vanskelig for øynene å like.
    Stikk gjerne innom en el annen gang de nærmeste dagene, men onsdagen passer ikke for meg.
    Lam

    JanOlav skrev:
    jonlam skrev:
    Da har vel du fått høre det. :)

    Beskyttelsen ble fjernet med et lite smil om munnen. Reimen ble satt på plass igjen etter at den hoppet av under transporten. Tallerken lagde skrapelyd når den snurret. Skjønte ikke helt hva den kom borti, så jeg måtte prøve meg litt frem og nå spiller den som bare det. Passer egentlig fint at ting ikke er som det skal hele tiden, lærer av å prøve jeg frem.
    jonlam
    Fytti helgoland for en ultraflott spiller du har fått deg! 8) 8) 8)
    Gratulerer så masse jonlam. :D

    Det gikk greit forstår jeg med ulyden?
     

    kjoenik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Innlegg
    4.320
    Antall liker
    2.492
    Torget vurderinger
    4
    Ble skikkelig bra med utvidelse av rommet.
    Og vinyl er jo utvilsomt veien å gå når det gjelder musikkmedium ;)
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    1.138
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    jonlam skrev:
    Ja, sant.

    Syns din er like lekker jeg :eek:
    Ikke vanskelig for øynene å like.
    Stikk gjerne innom en el annen gang de nærmeste dagene, men onsdagen passer ikke for meg.
    Lam

    JanOlav skrev:
    jonlam skrev:
    Da har vel du fått høre det. :)

    Beskyttelsen ble fjernet med et lite smil om munnen. Reimen ble satt på plass igjen etter at den hoppet av under transporten. Tallerken lagde skrapelyd når den snurret. Skjønte ikke helt hva den kom borti, så jeg måtte prøve meg litt frem og nå spiller den som bare det. Passer egentlig fint at ting ikke er som det skal hele tiden, lærer av å prøve jeg frem.
    jonlam
    Fytti helgoland for en ultraflott spiller du har fått deg! 8) 8) 8)
    Gratulerer så masse jonlam. :D

    Det gikk greit forstår jeg med ulyden?
    Satser på en tur på tirsdag da.
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Ja, det var bra for lyden at veggen falt. Men tror og mener at jeg mister litt av bredden i lyden, siden ht står så nærme hverandre men det er vel akkurat på grensen.

    kjoenik skrev:
    Ble skikkelig bra med utvidelse av rommet.
    Og vinyl er jo utvilsomt veien å gå når det gjelder musikkmedium ;)
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.792
    Antall liker
    21.432
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    det ser veldig bra ut, jonlam

    nå tror jeg godlyden er på plass
     

    kwil

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.09.2003
    Innlegg
    2.279
    Antall liker
    914
    jonlam skrev:
    Ja, det var bra for lyden at veggen falt. Men tror og mener at jeg mister litt av bredden i lyden, siden ht står så nærme hverandre men det er vel akkurat på grensen.

    kjoenik skrev:
    Ble skikkelig bra med utvidelse av rommet.
    Og vinyl er jo utvilsomt veien å gå når det gjelder musikkmedium ;)
    Siden du er i gang, du kan jo fjerne veggen til høyre i bildet også, kanskje verre med den venstre ::).

    Har tydeligvis ikke fulgt med, for sist jeg så i tråden mener jeg du hadde noen knøttsmå stativhøyttalere og noe attåt. En viss utvikling siste år eller så, tar jeg ikke feil;)

    Grattulerer så mye.
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Lagt panel på en vegg, men er egentlig "grunnmur" på begge side av ht. Blir vanskelig å fjerne noe mer nå!!

    Hadde stativht, men solgte alt og startet på nytt i våres. Ikke bare bare noen ganger, men moro er det når lyden nærme seg tankene man har :) Og takk


    Siden du er i gang, du kan jo fjerne veggen til høyre i bildet også, kanskje verre med den venstre ::).

    Har tydeligvis ikke fulgt med, for sist jeg så i tråden mener jeg du hadde noen knøttsmå stativhøyttalere og noe attåt. En viss utvikling siste år eller så, tar jeg ikke feil;)

    Grattulerer så mye.
    [/quote]
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.423
    Antall liker
    1.138
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Gratulerer med godlyden på plass. :D
    Nå låter det veldig bra hos deg. Slik det skal låte av vinyl, rør og horn. ;)
    Synes også at Hegelen var et løft i forhold til EC som du hadde sist.
     

    SteinLarsen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.06.2009
    Innlegg
    1.110
    Antall liker
    1.333
    Sted
    Nykirke
    Torget vurderinger
    5
    Hei
    Dette ser skikkelig fint ut. Håper jeg en gang får muligheten til en tur hvis du ber inn til lyttekveld ;-)

    mvh
    Stein
     
    J

    J.J

    Gjest
    Kommer med noe vinyl en dag du minst venter det ........ ;D

    Dette skal lyttes til !!

    /JR
     

    RojohII

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2011
    Innlegg
    4.426
    Antall liker
    1.850
    Sted
    Karmøy - Rogaland
    Hva Hegels cdspillere angår: CDP-4 vil nok være et utvilsomt forbedringspunkt, og fåes billig på børsen for tiden. Rett og slett en meget vellydende cdspiller.
     

    ambiance

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2007
    Innlegg
    524
    Antall liker
    161
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    3
    Det ble bra hos dag Lam!

    Virkelig lekkert å se til. Etter du var på besøk, måtte jeg børste støvet av noe gamel vinyl. Det nytes i skrivende øyeblikk .

    Gleder meg til å få sjansen til en lytt hos deg, det ser spennende ut,

    A.
     

    jonlam

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.01.2009
    Innlegg
    438
    Antall liker
    5
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    1
    Takk Stein.

    Vet du bor et stykke unna, men jeg har mye fri i helgene om det passer er det bare å si fra. Og jeg tar gjerne en tur til deg også når anledningen byr seg. Vis jeg husker rett så går det på Klipsch og rør hos deg?

    Lam

    SteinLarsen skrev:
    Hei
    Dette ser skikkelig fint ut. Håper jeg en gang får muligheten til en tur hvis du ber inn til lyttekveld ;-)

    mvh
    Stein
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn